Je weet hoe het moetquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef wizarddragon het volgende:
Tis niet echt consistent, maar goed.. ik ga rooten voor de eerste 4, maar vlarp moet ook omhoog, want zijn positie in de middenmoot klopt niet echt naar mijn mening.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef Stroekie het volgende:
[HOMO]topic User-Tournament #2: GA(Y)ME ON!
welke posities kloppen welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:20 schreef wizarddragon het volgende:
Tis niet echt consistent, maar goed.. ik ga rooten voor de eerste 4, maar vlarp moet ook omhoog, want zijn positie in de middenmoot klopt niet echt naar mijn mening.
Ik stem morgenavond wel.. ga optijd naar m'n mandjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welke posities kloppen wel
och zo'n serieus iets is het nou ook weer niet,alhoewel er soms wel wat naar boven komt borrelen!
*wacht weer op 24:00*
Mijn basisschool-tijd ligt ver achter mij.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
Had jij dan nog geen stem uitgebracht?![]()
Kzei toch.. de huidige eerste vier mannen. En Vlarp mag ook hoger...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef Jerruh het volgende:
[..]
welke posities kloppen wel
och zo'n serieus iets is het nou ook weer niet,alhoewel er soms wel wat naar boven komt borrelen!
*wacht weer op 24:00*
Jij bent net zo erg aan het aandachtshoeren als Weemz, met dat kankertopic van je.quote:
wat wil je er mee zeggen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzei toch.. de huidige eerste vier mannen. En Vlarp mag ook hoger...
en ook opvallend dat je tijdens dat "wedstrijdje" opeens zo prominent aanwezig bent![]()
![]()
tehrockstar bracht toen hij het topic binnenkwam weer leven in de brouwerij, [homo] was ingeslapen en het ging toen weer een stuk vlotter, toch ligt hij eruitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Kzei toch.. de huidige eerste vier mannen. En Vlarp mag ook hoger...
en ook opvallend dat je tijdens dat "wedstrijdje" opeens zo prominent aanwezig bent![]()
![]()
Ah je bent ziek,dus meer tijd.. duidelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
wat wil je er mee zeggen?
ik ben zo vaak "prominent" aanwezig geweest
en afgelopen half jaar zat ik sowieso minder op FOK!
en nu ik ziek ben, heb ik daarvoor meer tijd.
dus, als je anders dacht, zeg gerust maar...
tja, ik zei al: als jij iets anders denkt, zeg maar op hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ah je bent ziek,dus meer tijd.. duidelijk![]()
Waarom heb je hem dan geen punten toegekend dan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef creno het volgende:
[..]
tehrockstar bracht toen hij het topic binnenkwam weer leven in de brouwerij, [homo] was ingeslapen en het ging toen weer een stuk vlotter, toch ligt hij eruitDie had dan toch ook hoger moeten staan ?!
een profeet wordt in eigen land niet gekroond oid toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:37 schreef creno het volgende:
[..]
tehrockstar bracht toen hij het topic binnenkwam weer leven in de brouwerij, [homo] was ingeslapen en het ging toen weer een stuk vlotter, toch ligt hij eruitDie had dan toch ook hoger moeten staan ?!
Hoezo? Ik vond het gewoon opeens opvallend dat je er wel aanwezig was tijdens dat wedstrijdje. Het is meer een mededeling hoor, geen discussie.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tja, ik zei al: als jij iets anders denkt, zeg maar op hoor
ik hou wel van eerlijkheid.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Waarom heb je hem dan geen punten toegekend dan?Maar goed hij bracht wel een andere soort van leven in de brouwerij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |