Dus je bent saai?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Weemz het volgende:
Ik? Flamboyant? Ik kijk wel uit.
Denk jij nou altijd zo zwart-wit? Toch onverwachts als ik naar die - is het nou een jongens- of een meisjesjapanner - plaatjes kijk...quote:
Oud!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:31 schreef Cybart het volgende:
Nanananananananaaaaa Baby Give It Up, Give It Up, Baby Give It Up
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Denk jij nou altijd zo zwart-wit? Toch onverwachts als ik naar die - is het nou een jongens- of een meisjesjapanner - plaatjes kijk...
liev japannertjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:33 schreef Weemz het volgende:
[..]
Denk jij nou altijd zo zwart-wit? Toch onverwachts als ik naar die - is het nou een jongens- of een meisjesjapanner - plaatjes kijk...
japanners en chinezen moeten doodquote:
zwijg!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
japanners en chinezen moeten dood
vooral hun kinderen die verwend worden met psp'tjes enzo
en dan helemaal die op internationale scholen zitten....
stap ik vandaag in een overvolle bus..
ik zie twee plaatsen, maar daar liggen schooltassen
en die kutjappanners/chinezen lieten gewoon hun tassen liggen,
zelfs als je er een opmerking over maakt doen ze net of ze je niet horen
dus de kotssmilie van de dag gaat naar Verwende Chinese en/of Japanse kutkinderen op internationale scholen met psp's die in bussen vervoerd worden
Je bent gewoon jaloers omdat je van de bijstand leeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
japanners en chinezen moeten dood
vooral hun kinderen die verwend worden met psp'tjes enzo
en dan helemaal die op internationale scholen zitten....
stap ik vandaag in een overvolle bus..
ik zie twee plaatsen, maar daar liggen schooltassen
en die kutjappanners/chinezen lieten gewoon hun tassen liggen,
zelfs als je er een opmerking over maakt doen ze net of ze je niet horen
dus de kotssmilie van de dag gaat naar Verwende Chinese en/of Japanse kutkinderen op internationale scholen met psp's die in bussen vervoerd worden
neenquote:
nee, die kutkinderen moeten gewoon inburgeren, of ze gaan maar in hun eigen land stoelen onnodig bezet houden !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:45 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers omdat je van de bijstand leeft.
Racist! Sta gewoon.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:46 schreef Cybart het volgende:
[..]
neen
[..]
nee, die kutkinderen moeten gewoon inburgeren, of ze gaan maar in hun eigen land stoelen onnodig bezet houden !
ik denk dat je er anders over gaat denken als je smorgens om 8 uur dat gekrijs moet aanhoren...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef Blubberzwijn het volgende:
ze zijn wel kankerirritant.. maar sommige zijn wel liev
het enige wat ik tik, is die beugel uit hun smoelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Racist! Sta gewoon.. Of vraag of ze hun lieftallige tasje weghalen.
En als ze dat niet horen dan tik je ze en vraag je het opnieuw.
mjah daar heb ik een hele handige methode voor.. mp3-spelerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat je er anders over gaat denken als je smorgens om 8 uur dat gekrijs moet aanhoren...
en dan van die verwende amerikaanse kutkoters, over hun schoolbal, en dat de beste 6 van hun jaar in een limo werden opgehaald en dat de hele bus dat dan ook meteen moet horen
Jee, waar je je allemaal aan kan ergeren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik denk dat je er anders over gaat denken als je smorgens om 8 uur dat gekrijs moet aanhoren...
en dan van die verwende amerikaanse kutkoters, over hun schoolbal, en dat de beste 6 van hun jaar in een limo werden opgehaald en dat de hele bus dat dan ook meteen moet horen
Scholieren in het algemeenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:42 schreef Cybart het volgende:
Staan!? Jongeren horen op te staan voor ouderen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Racist! Sta gewoon.. Of vraag of ze hun lieftallige tasje weghalen.
En als ze dat niet horen dan tik je ze en vraag je het opnieuw.
dat is inderdaad een erg goede optie...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
mjah daar heb ik een hele handige methode voor.. mp3-speler![]()
ik erger me aan veel dingen jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:49 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Jee, waar je je allemaal aan kan ergeren.Lesbo-woede.
Wat schattig?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad een erg goede optie...
al is socializen met mensen die je kent dan net iets aardiger dan ze negeren omdat je een mp3 speler op hebt
[..]
ik erger me aan veel dingen jamaar da's terecht allemaal
die zin in een eenvoudige busrit op een of andere manier altijd een speeltuin...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Scholieren in het algemeen
Vanmiddag in de bus naar Zuidplein ook weer zo'n horde 13 jarige kleuters. Krijsen en gillen. Zo ongenadig hard dat het de muziek uit m'n MP3 speler overstemde..
Ik zit 's ochtends om 8 uur met nog acht scholiertjes een kwartier in de tram te gillen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
die zin in een eenvoudige busrit op een of andere manier altijd een speeltuin...
en vooral smorgens is dat echt gruwelijk...
dan moet je rustig wakker mogen worden...
DAAR HEB JE RECHT OP !!!!
Ik heb zeker 's morgens geen zin om sociaal te doen in de busquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:51 schreef Cybart het volgende:
[..]
dat is inderdaad een erg goede optie...
al is socializen met mensen die je kent dan net iets aardiger dan ze negeren omdat je een mp3 speler op hebt
Daarom: MP3 speler die hard kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:52 schreef Cybart het volgende:
[..]
die zin in een eenvoudige busrit op een of andere manier altijd een speeltuin...
en vooral smorgens is dat echt gruwelijk...
dan moet je rustig wakker mogen worden...
DAAR HEB JE RECHT OP !!!!
kan het Openbaar Vervoer in NL geen speciaal vervoer voor Railrunnerkaartjes indelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:54 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik zit 's ochtends om 8 uur met nog acht scholiertjes een kwartier in de tram te gillen.
Of het Paddestoelvervoer voor kleine mensjes.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan het Openbaar Vervoer in NL geen speciaal vervoer voor Railrunnerkaartjes indelen?
Speciale veevoervoer bussen naar scholenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:55 schreef Cybart het volgende:
[..]
kan het Openbaar Vervoer in NL geen speciaal vervoer voor Railrunnerkaartjes indelen?
O ja.. ik weet 't al denk ik..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef Cybart het volgende:
die dansgozer van "buurt op stelten"op Talpa
is best
![]()
alleen op zn website staan dan weer ugly pics
ik zag je fotoquote:
Uhuh.. walgelijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:03 schreef creno het volgende:
[..]
ik zag je foto
is dat van de laatste club snuif ?
nou nou nou nou nou ... overdrijven is ook een vak, hij is gewoon net iets te vroeg genomen.quote:
Z'n laatste stemmen zijn niet geteld,,, en waar maak je je druk om? 't is ONZquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef petre86 het volgende:
waarom zijn de stemmen van adelante meegerekend? hij komt niet in het beginlijstje voor.. en volgens de regels..
@ waxxer: had me ff ge-smst vanmiddag, had ik wat kunnen nazoeken/aansturen..
nou, beetje consistentie in de regels mag wel..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:18 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Z'n laatste stemmen zijn niet geteld,,, en waar maak je je druk om? 't is ONZ
Vraag t maar ff aan een ander.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef petre86 het volgende:
waarom zijn de stemmen van adelante meegerekend? hij komt niet in het beginlijstje voor.. en volgens de regels..
@ waxxer: had me ff ge-smst vanmiddag, had ik wat kunnen nazoeken/aansturen..
Nee. Duidelijk niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:19 schreef Weemz het volgende:
Geeft niemand antwoord op mijn vraag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |