Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Postbank is IMHO echt een kut bank. Geld overmaken naar andere banken, geld op je rekening gestort krijgen, geld overmaken van spaarrekening naar gewone account duurt bij de Postbank 2 a 3 werkdagen. Echt heel irritant.
idd is al een tijdje geleden veranderdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoor! En andersom ook.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Postbank is IMHO echt een kut bank. Geld overmaken naar andere banken, geld op je rekening gestort krijgen, geld overmaken van spaarrekening naar gewone account duurt bij de Postbank 2 a 3 werkdagen. Echt heel irritant.
Tsja, tijdperk van gadgets en hebbedingetjes.. mensen hebben graag gepersonaliseerde items. Zo ook dit..ik wil er ook graag 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef Pelgrim het volgende:
Zo doelloos voor een stukje plastic dat toch in je knip zit
Volgens mij is dat al minstens een jaar niet meer zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Onzin, dit is al lang niet meer zo. Als je via http://www.mijnpostbank.nl geld overmaakt staat het er de volgende minuut bij de ander op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
0666quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef dutchmilan het volgende:
Bij de ABNAMRO kan je je eigen pincode bedenken. Dat is tenminste nuttig. En natuurlijk heb je de 'hej die heb ik ook!' momenten! (zou dat werken als pick-up line?)
Geef de bank maar de schuldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Tsja, tijdperk van gadgets en hebbedingetjes.. mensen hebben graag gepersonaliseerde items. Zo ook dit..ik wil er ook graag 1maar idd, postbank is
![]()
Wil gewoon de 21ste mn salaris, en niet pas 3 maanden later omdat ze dat nog niet kunnen verwerken bij de kotsbank.
Waarom zouden abn en amro niet meedoen?
Nee, dat komt door Interpay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt juist aan de andere banken!![]()
Juist ja, in ieder geval sinds mijnpostbank.nl al bestaat niet meer..... Verder heb ik echt geen problemen met de Postbank.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al minstens een jaar niet meer zo...
Ga ergens anders Ajax bashenquote:
Echt niet. als ik geld over maak via internet van mijn giro naar abn, 2 a 3 dagen. En geen gelul want dat doe ik elke week en zelfs automatische overschrijving duurt 2 a 3 dagen. Behalve intern, dat gaat wel snel. Ja , lekker boeieh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoor! En andersom ook.
Als het je niet boeit, blijf dan wegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:37 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Echt niet. als ik geld over maak via internet van mijn giro naar abn, 2 a 3 dagen. En geen gelul want dat doe ik elke week en zelfs automatische overschrijving duurt 2 a 3 dagen. Behalve intern, dat gaat wel snel. Ja , lekker boeieh.
Ontopic: Lekker boeien wat er op mijn pasje staat. Al staat er een gorilla op.
Of tubgirl natuurlijk.quote:
Eens ff denken....mmmz nee, dat maak ik zelf wel uit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als het je niet boeit, blijf dan weg!
Valt mee, heb er voor vrienden zat gemaakt.. gewoon geen fotos met rechten van anderen gebruiken of ''schokkende'' beelden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:49 schreef Devolution het volgende:
Ik wilde dat ook doen, tot ik al die regels zag waaraan de pas moest voldoen.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:43 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
Eens ff denken....mmmz nee, dat maak ik zelf wel uit.
Lekker boeiuh dus
bovendien zeg ik toch hoe ik erover denk of niet? Beetje rare moderator ben jij
Waar heb je het over? Ik heb de afgelopen paar jaar geen overschrijfkaart meer in mn hand gehad.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef filmfreek het volgende:
[..]
Onzin, dit is al lang niet meer zo. Als je via http://www.mijnpostbank.nl geld overmaakt staat het er de volgende minuut bij de ander op.
En ja, als je nog steeds via de oude overschrijfkaarten werkt, gek hè - dan moet de post die eerst nog bezorgen!![]()
quote:
Tussen ABN, Rabo, SNS, of whatever gaat het anders altijd binnen enkele seconden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt juist aan de andere banken!![]()
Geen 2-3 dagen in ieder geval!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Waar heb je het over? Ik heb de afgelopen paar jaar geen overschrijfkaart meer in mn hand gehad.
en kijk is kneus, hieronder een overzicht van mijn transacties van een huisgenoot naar mij:
Rentedatum Code Tegenrekening Naam / Omschrijving Bedrag
12-01-2006 by P0xxxxxxx Hr xxxxxxxxxxxxbij ¤ xxxx
TRANSACTIEDATUM* 11-01-2006
Hoeveel is 12-11 ?
Boejuh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef kL0j00h het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een smilie posten met een inhoudloze post kan ik ook.Erg intelligent. daarom ben je waarschijnlijk ook mod hier.
Jezus dom kind, er bestaat ook zoiets als weekend. Die luie zakken bij de postbank doen dan geen reet en raad eens: als je vrijdag wat overmaakt van postbank naar een andere bank? dan krijg je het Maandag!! Wat is 2+1?quote:
Wie is hier een dom kindquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:10 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Jezus dom kind, er bestaat ook zoiets als weekend. Die luie zakken bij de postbank doen dan geen reet en raad eens: als je vrijdag wat overmaakt van postbank naar een andere bank? dan krijg je het Maandag!! Wat is 2+1?
Jezus haha jij snapt er vrij weinig van allemaal.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Geef de bank maar de schuld.
Het is gewoon je baas die dat doet.
Oh het valt me nog mee dat je uit 12-11 komtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:15 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Wie is hier een dom kind.
Jij geeft een voorbeeld en vraagt in het algemeen wat 12-11 is.
Dat is toch echt 1. En dus geen 2-3 dagen.
Doeiquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef Maart85 het volgende:
[..]
Oh het valt me nog mee dat je uit 12-11 komt![]()
Het is prima zo, ik heb geen zin meer om mn tijd te verdoen aan rare domme mensen
helaas is dit waar. ik heb sinds me 13de een giro rekening en mijn stufi kwam ook altijd een dag of 2 dagen laterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef kL0j00h het volgende:
Ja ik vind die berekeningen allemaal leuk en aardig, maar het is een feit dat ik 2 a 3 dagen moet wachten als ik iets overmaak naar de ABN vanaf de giro. En bij de giro wordt het DIRECT afgeschreven, geen probleem. Maar het staat wel veel later pas op de ABN. Gewoon een feit.
Ib_groep heeft nu een regeling getroffen met de postbank, dat zowel de studenten met postbank/rabo/abn whatever het op dezelfde datum binnen hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
helaas is dit waar. ik heb sinds me 13de een giro rekening en mijn stufi kwam ook altijd een dag of 2 dagen later
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |