Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Postbank is IMHO echt een kut bank. Geld overmaken naar andere banken, geld op je rekening gestort krijgen, geld overmaken van spaarrekening naar gewone account duurt bij de Postbank 2 a 3 werkdagen. Echt heel irritant.
idd is al een tijdje geleden veranderdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoor! En andersom ook.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Postbank is IMHO echt een kut bank. Geld overmaken naar andere banken, geld op je rekening gestort krijgen, geld overmaken van spaarrekening naar gewone account duurt bij de Postbank 2 a 3 werkdagen. Echt heel irritant.
Tsja, tijdperk van gadgets en hebbedingetjes.. mensen hebben graag gepersonaliseerde items. Zo ook dit..ik wil er ook graag 1quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef Pelgrim het volgende:
Zo doelloos voor een stukje plastic dat toch in je knip zit
Volgens mij is dat al minstens een jaar niet meer zo...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
Onzin, dit is al lang niet meer zo. Als je via http://www.mijnpostbank.nl geld overmaakt staat het er de volgende minuut bij de ander op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:25 schreef Maart85 het volgende:
0666quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:27 schreef dutchmilan het volgende:
Bij de ABNAMRO kan je je eigen pincode bedenken. Dat is tenminste nuttig. En natuurlijk heb je de 'hej die heb ik ook!' momenten! (zou dat werken als pick-up line?)
Geef de bank maar de schuldquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef _Liquid_ het volgende:
[..]
Tsja, tijdperk van gadgets en hebbedingetjes.. mensen hebben graag gepersonaliseerde items. Zo ook dit..ik wil er ook graag 1maar idd, postbank is
![]()
Wil gewoon de 21ste mn salaris, en niet pas 3 maanden later omdat ze dat nog niet kunnen verwerken bij de kotsbank.
Waarom zouden abn en amro niet meedoen?
Nee, dat komt door Interpay.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
![]()
Dat ligt juist aan de andere banken!![]()
Juist ja, in ieder geval sinds mijnpostbank.nl al bestaat niet meer..... Verder heb ik echt geen problemen met de Postbank.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Volgens mij is dat al minstens een jaar niet meer zo...
Ga ergens anders Ajax bashenquote:
Echt niet. als ik geld over maak via internet van mijn giro naar abn, 2 a 3 dagen. En geen gelul want dat doe ik elke week en zelfs automatische overschrijving duurt 2 a 3 dagen. Behalve intern, dat gaat wel snel. Ja , lekker boeieh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:26 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Als ik geld overmaak staat het er binnen 1 minuut op hoor! En andersom ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |