Klopt volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Who the Man ? !![]()
Vannacht Krajicek en Sluiter als eerste partijen de baan op, dus om 01:00 is dat dan geloof ik. Of zit ik nu verkeerd?
Oh. Dan ga ik opblijven denk ikquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:52 schreef erkel het volgende:
[..]
Who the Man ? !![]()
Vannacht Krajicek en Sluiter als eerste partijen de baan op, dus om 01:00 is dat dan geloof ik. Of zit ik nu verkeerd?
quote:
Ik zie elke dag van 7:15-08:00 tennis, maar dan heb ik wel geen tijd meer om me te scherenquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:18 schreef Butra het volgende:
Als ze het goeie tennis maar bewaren voor de weekenden. Heb al welgeteld 4 balwisselingen gezien deze week.![]()
De kans dat ze Krajicek laten zien lijkt me vrij klein. De kans lijkt me zelfs groter dat Sluiter - Andreev komt, maar ik denk idd Coria.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:58 schreef Jasza het volgende:
Show Court 3 Start Time 11.00 AM
Women's Singles - 2nd Rnd.
Sania Mirza (IND)[32]
vs. Michaella Krajicek (NED)
Denken jullie dat dit om 1 uur word uitgezonden bij Eurosport of hebben ze daar geen zin in en moeten ze een domme partij van Coria laten zien.
De kans dat ze Sluiter laten zien, lijkt mij kans van 1 op 100. Wat iemand al zei staat er maar 1 camera'tje op baan 19 ofzo. Laten ze echt niet zien. Ik acht de kans dat ze Misa laten zien 50-50, ze kunnen toch zelf bepalen welke baan ze laten zienquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:00 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
De kans dat ze Krajicek laten zien lijkt me vrij klein. De kans lijkt me zelfs groter dat Sluiter - Andreev komt, maar ik denk idd Coria.
Owjah foutje..las (pakt) Warinka in 4..hallucinaties ofzoquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]jij zei dat Wawrinka zou winnen
Kans op Sluiter is dan idd klein, wist niet dat daar maar één camera stond.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:37 schreef erkel het volgende:
[..]
De kans dat ze Sluiter laten zien, lijkt mij kans van 1 op 100. Wat iemand al zei staat er maar 1 camera'tje op baan 19 ofzo. Laten ze echt niet zien. Ik acht de kans dat ze Misa laten zien 50-50, ze kunnen toch zelf bepalen welke baan ze laten zien![]()
Op baan 19 staat geen camera, die is daar gewoon voor de gelegenheid gebracht. As if, ze hebben niet op elke bijbaan beeld. Net als dat ze daar geen aparte stats doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:28 schreef the_disheaver het volgende:
Het is al een voordeel dat het in Court 3 is. Want op court 19 eergister stond maar 1 camera. En dat ga je dan ook niet snel live uitzenden...
Ze spelen waarschijnlijk al op dit showcourt omdat Misa er staat, van de bekende broer en winnares van Hobart. De plaatsing van Mirza [32] is nou niet dusdanig ... zet daar Davydenko [5], Coria [6] of Ivanovic [21] tegenover. Coria en Ivanovic kijken sowieso meer mensen liever naar.quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:32 schreef Jasza het volgende:
Ja en dat Mirza geplaatst is helpt misschien ook nog wel mee, maar volgens mij kan de nederlandse eurosport dat niet aanvragen omdat op alle landen hetzelfde komt bij eurosport
geen van beidequote:Op donderdag 19 januari 2006 01:15 schreef superhero87 het volgende:
Laten ze Kraijchek of Sluiter op tv zien?
En dat is...quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:21 schreef Dr_Strangelove het volgende:
't Is wel op StarSports.....
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:22 schreef the_disheaver het volgende:
Sluiter heeft wel een break te pakken: 3-1
quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:24 schreef the_disheaver het volgende:
lol. En ze heeft opnieuw de break te pakken.
En nu je eigen server uit serveren![]()
Met die Live (=minuutje vertraging) P2P internetstreams.quote:
gewoon radioportaal en dan StarSport klikken bij Sport channels?quote:Op donderdag 19 januari 2006 01:27 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]
Met die Live (=minuutje vertraging) P2P internetstreams.
Bijvoorbeeld www.radioportaal.nl, en bij sport star sport kiezen. Is wel bagger, ik kijk met een proggie (www.tvkoo.com).
Net gechecked, en daar werkt ie niet (daarom is het baggerquote:Op donderdag 19 januari 2006 01:30 schreef superhero87 het volgende:
[..]
gewoon radioportaal en dan StarSport klikken bij Sport channels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |