Laten we het over seks gaan hebben, misschien kunnen we dan een top 3 makenquote:
Gaaf! Nou willen we wel een foto natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Funnie, schakel tijdelijk over op www.bonprix.nlIk heb daar prima BH's gevonden voor 17 euro per 2. En ze zitten veel en veel lekkerder dan die dure dingen die ik eerst kocht
![]()
Troel, ik vergeet het steeds te zeggen maar het badpak zit helemaal![]()
Van dat badpak? Dat heb je nota bene zelf gekochtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Troel het volgende:
Gaaf! Nou willen we wel een foto natuurlijk![]()
Nee, van jou in dat badpakquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van dat badpak? Dat heb je nota bene zelf gekocht
Ik kan geen foto maken van mezelf in badpakquote:
Ik zag pas een heel leuk jochie met een leuk cameraatje wat heel goed was in het maken van fotoosquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan geen foto maken van mezelf in badpak
Ja, dat zal een mooie foto worden zo van onderafquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Troel het volgende:
Ik zag pas een heel leuk jochie met een leuk cameraatje wat heel goed was in het maken van fotoos
Die zelfontspanner heet Christanquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Funnie het volgende:
of een zelf ontspanner die het ook goed deed bij jou en qltel
Okok, voordat die fotoos ook geplaatst wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat zal een mooie foto worden zo van onderaf
Hij heeft trouwens ook nog een paar hele mooie van jou gemaakt
Harderberg geloof ik toch Funnie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef _evenstar_ het volgende:
funnie mag ik vragen of het MST het zkh was waar je bent geholpen ?
verder vind ik je een bikkel van ene vrouw net als troel en rewimo respect hoor![]()
Ik wist wel dat een beetje dreigen zou helpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:
Okok, voordat die fotoos ook geplaatst worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |