Laten we het over seks gaan hebben, misschien kunnen we dan een top 3 makenquote:
Gaaf! Nou willen we wel een foto natuurlijkquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:21 schreef Rewimo het volgende:
Funnie, schakel tijdelijk over op www.bonprix.nlIk heb daar prima BH's gevonden voor 17 euro per 2. En ze zitten veel en veel lekkerder dan die dure dingen die ik eerst kocht
![]()
Troel, ik vergeet het steeds te zeggen maar het badpak zit helemaal![]()
Van dat badpak? Dat heb je nota bene zelf gekochtquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:23 schreef Troel het volgende:
Gaaf! Nou willen we wel een foto natuurlijk![]()
Nee, van jou in dat badpakquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van dat badpak? Dat heb je nota bene zelf gekocht
Ik kan geen foto maken van mezelf in badpakquote:
Ik zag pas een heel leuk jochie met een leuk cameraatje wat heel goed was in het maken van fotoosquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik kan geen foto maken van mezelf in badpak
Ja, dat zal een mooie foto worden zo van onderafquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:30 schreef Troel het volgende:
Ik zag pas een heel leuk jochie met een leuk cameraatje wat heel goed was in het maken van fotoos
Die zelfontspanner heet Christanquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:33 schreef Funnie het volgende:
of een zelf ontspanner die het ook goed deed bij jou en qltel
Okok, voordat die fotoos ook geplaatst wordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, dat zal een mooie foto worden zo van onderaf
Hij heeft trouwens ook nog een paar hele mooie van jou gemaakt
Harderberg geloof ik toch Funnie?quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:35 schreef _evenstar_ het volgende:
funnie mag ik vragen of het MST het zkh was waar je bent geholpen ?
verder vind ik je een bikkel van ene vrouw net als troel en rewimo respect hoor![]()
Ik wist wel dat een beetje dreigen zou helpenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:36 schreef Troel het volgende:
Okok, voordat die fotoos ook geplaatst worden
Inderdaadquote:
Ik denk dat je wel degelijk omvang verliest.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ja, ik ook. Nu hoor ik wel steeds dat mensen vinden dat ik afgevallen ben, dus hopelijk is het een van die periodes waarin je wel omvang maar geen kilo's verliest. Ik heb van WLS-forum begrepen dat dat voorkomt. Nou ja, zolang er niks bijkomt is het geen ramp natuurlijk. Aan het eten ligt het niet want ik eet elke dag min of meer hetzelfde.
Funnie ik zou er ook meteen een klacht van maken hoor!! Het één sluit het ander niet uit, je kunt énquote:Op dinsdag 24 januari 2006 09:47 schreef Funnie het volgende:
......en moet vandaag hoognodig verder met mijn brief. Henk en ik zijn er niet over uit. Ik wil mijn verhaalkwijt en Hnek vind dat ik gelijk als klacht moet doen. Maar ik heb zoiets van dat kan alsnog wel als er totaal geen reactie op komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |