Wellicht, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, maar slaapwandelaars reageren normaal toch niet als je ze aanspreekt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef Biancavia het volgende:
Misschien was hij aan het slaapwandelen?
Dat heb ik gelukkig ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SolidArt het volgende:
Misschien kun je van binnen een nachtslot doen, zodat wanneer je er bent, en je gaat slapen, dat je je deur van binnen via 1 handeling op slot, en open kan doen.
Kan ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef SlaadjeBla het volgende:
Of dronken en beschaamd?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef filmfreek het volgende:
Daarbij, als het vaker was gebeurt terwijl je aan het slapen was dan was je daarna wakker geworden met het licht aan en de deur open (gezien het feit dat hij deze bij zijn vertrek aan en open liet), en ik neem aan dat je dat wel gemerkt had.
oh, volgens mij kan dat best, hoor... komt alleen weinig zinnigs uit meestal, zoals in dit gevalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Wellicht, daar heb ik nog niet eens aan gedacht, maar slaapwandelaars reageren normaal toch niet als je ze aanspreekt?
dat sowieso!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:21 schreef Renesite het volgende:
Gewoon op slot doen.
Ok, dat wist ik nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:20 schreef Flurry het volgende:
[..]
oh, volgens mij kan dat best, hoor... komt alleen weinig zinnigs uit meestal, zoals in dit geval
Dat lijkt me toch een beetje overdrevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef 2609 het volgende:
pistool onder je kussen misschein
Dat weet ik ja..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:28 schreef Deetch het volgende:
Op slot doen, anders ben je niet verzekerd mocht een "huisgenoot" iets van je "lenen"
Wat vleiend van jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:33 schreef 2QT2BSTR8 het volgende:
Zal wel stoned / dronken geweest zijn. "Zijn" kamer ingelopen, het licht aangedaan, verwonderd naar zijn nieuwe meubilair gekeken hebben, ontdekt dat er iemand in "zijn" bed lag, beseft (toen hij beter keek) dat zoveel schoons niet voor hem bedoeld was en in trance weer vertrokken.
Daarom was hij er ook niet helemaal bij toen jij hem er op aansprak.
Hij had nog steeds een visioen van de hemel.
Dat is een geruststellingquote:Ja, is mij ook wel een paar keer overkomen.
Nee, ik sluit nog steeds niet mijn deuren.
Was je niet wakker geworden, was er net zoveel aan de hand geweest als nu. Niets dus.
wat wou hij haar precies toestoppen, dat is de vraagquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef skippy22 het volgende:
Mischien wou ie je gewoon toestoppen ontdankbare muts
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
wat wou hij haar precies toestoppen, dat is de vraag![]()
Om half zes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:47 schreef skippy22 het volgende:
Mischien wou ie je gewoon toestoppen ontdankbare muts
Daar was ik dus onder andere bang voorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
wat wou hij haar precies toestoppen, dat is de vraag![]()
Gewoon op slot dus maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Daar was ik dus onder andere bang voor
Dat zal wel mee vallen, anders gaan we hem slaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:21 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Daar was ik dus onder andere bang voor
Zodat hij zijn hoofd lelijk kan bezeren aan de hoek van de besteklaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef skiczukie het volgende:
Span een visdraad.
Inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat zal wel mee vallen, anders gaan we hem slaan![]()
![]()
Dat vind ik te duur en overbodig zolang dit slot voldoet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:27 schreef Lief-visje het volgende:
Je hebt tegenwoordig ook cijfersloten zijn elektronisch je kan als je op je kamer altijd naar buiten maar van buiten kunnen ze niet naar binnen alleen via een pincode. En als je gaat verhuizen kan de nieuwe bewoner een nummer bellen en word er een code doorgegeven waarna hij/zij zijn eigen code kan intypen en er zo bij hem/haar kan binnen komen
Hij weet al wat er gebeurd is. Het kan zijn dat ik me vergist heb, dat hij prima weet waar hij mee bezig was (maar dan is het waarschijnlijk ook iemand anders geweest die is binnengelopen). Als ik hem nogmaals duidelijk maak dat ik hem ervan verdenk mijn kamer binnen te zijn gelopen, kan ik misschien een lelijke snauw terugverwachten (hmm.. dat kan ik of hij zich nou herinnert wat hij deed om half zes 's ochtends of nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:29 schreef fallrite het volgende:
"Toen ik zo in één keer zo wat ehh.. gemorrel hoorde..."
In principe is er niets gebeurd natuurlijk, maar er had van alles kunnen gebeuren en daarom ben ik zo geschrokken. Ik lag weerloos in bed..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:33 schreef Wojworshebn het volgende:
beetje aanstellerig vind ik dit
Er staan aanhalingstekens omheen.. twas eigenlijk een verwijzing naar een zekere cabaretier.. alleen toen kwam Peter Pan binnenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Hij weet al wat er gebeurd is. Het kan zijn dat ik me vergist heb, dat hij prima weet waar hij mee bezig was (maar dan is het waarschijnlijk ook iemand anders geweest die is binnengelopen). Als ik hem nogmaals duidelijk maak dat ik hem ervan verdenk mijn kamer binnen te zijn gelopen, kan ik misschien een lelijke snauw terugverwachten (hmm.. dat kan ik of hij zich nou herinnert wat hij deed om half zes 's ochtends of niet) en daar heb ik eigenlijk geen zin in.
Nouja "per ongeluk" een compleet verkeerde kamer inlopen, ontdekken dat het de jouwe niet is en gewoon het licht aanlaten en de deur open houden en dan niets zeggen is niet zoi maar "per ongeluk. Verder raar dat ie er niks meer van weet (en als hij het niet geweest is dat niemand anders dan wat zegt te weten.).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:41 schreef Wojworshebn het volgende:
Ja guttegut als iemand je per ongeluk aantreft in bed moet ie je vast en zeker ook even verkrachten?
Ik lag weerloos in bedquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:36 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
In principe is er niets gebeurd natuurlijk, maar er had van alles kunnen gebeuren en daarom ben ik zo geschrokken. Ik lag weerloos in bed..
Ok.. Ehh.. Tsja. Ik ben niet zo thuis op het gebied van cabaretiers.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:53 schreef fallrite het volgende:
[..]
Er staan aanhalingstekens omheen.. twas eigenlijk een verwijzing naar een zekere cabaretier.. alleen toen kwam Peter Pan binnen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:31 schreef dady het volgende:
[..]
Ik lag weerloos in bed![]()
Slaap jij in een tube ofzo.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef Crack_david het volgende:
ik heb ook wel eens in de verkeerde portiek aan een deur staan te rommelen, een kwartier bezig geweest met het slot om er uiteindelijk achter te komen dat mn huis 20 m verder op stond.. dus zo raar is het niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |