Wel hipquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:19 schreef Flurry het volgende:
yep... eerst paar keer wassen, anders wordt je niet droog en heb je pluisjes en textielverf op je smoel
Ja, je zou denken... kopen. douchen en afdrogen klaar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:32 schreef Flurry het volgende:
Lichtelijk OT, maar kan iemand me trouwens uitleggen waarom ze niet 3x gewassen uit de fabriek komen? Nu koop je een produkt dat ahw nog niet "af" is?
Kostenbesparing.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:32 schreef Flurry het volgende:
Lichtelijk OT, maar kan iemand me trouwens uitleggen waarom ze niet 3x gewassen uit de fabriek komen? Nu koop je een produkt dat ahw nog niet "af" is?
Zijn luxe, dure handdoeken van superzachte stof enzo dan wel alvast gewassen, of ook niet?quote:
och meid......quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:30 schreef Natalie het volgende:
Als 't donkere pluisjes zijn, dan ga je die ook overal terug zien
Je hele badkamer kan eronder gaan zitten.
Ja, jouw handdoeken wél iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef steenz het volgende:
Ik weet overigens uit ervaring dat sommige handdoeken na een aantal keer wassen nog net zo goed pluizen
Die zijn duurder omdat de stof waarvan ze gemaakt zijn duurder is. Ik zou ook die gewoon eerst wassen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Flurry het volgende:
[..]
Zijn luxe, dure handdoeken van superzachte stof enzo dan wel alvast gewassen, of ook niet?
Dat is sowieso geen slecht ideequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Wie weet moet ik maar vaker komen om ze te gebruiken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |