quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
met zo'n kort rokje gaat dat wel lukken
Jij doet niets aan seks na het eten?quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij doet niets aan seks na het eten?
quote:
Waarom dat?quote:
omdat dat lekker is, en zonde is om te laten staanquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat dat lekker is, en zonde is om te laten staan
Ja, dat magquote:
Daarom ik eet mijn eten dus ook opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
omdat dat lekker is, en zonde is om te laten staan
Dat je deze fetish hebt had ik eigenlijk helemaal niet willen weten,quote:
Die reactie krijg ik vakerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat je deze fetish hebt had ik eigenlijk helemaal niet willen weten,.
Fijn dat je er dan ook iets mee doet,quote:
Ben jij ook zo'n type dat als hobby het repareren van antieke zonnebrillen zou kunnen hebben?quote:
Jammerquote:
Zou kunnen, jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n type dat als hobby het repareren van antieke zonnebrillen zou kunnen hebben?
En dat met die prachtige benen tot de hemel van jou! Zonde hoor!quote:
dat is echt zo'n bullshitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef GF het volgende:
Rokjes!
M'n vriendin heeft 2 rokken. Haast nooit draagt ze zo'n dingIk vraag het echt heel vaak. Maar het is altijd 'te koud'
Ja he! Zie jequote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is echt zo'n bullshit
ik draag ze t hele jaar door wanneer ik dat wil
denk dat ze zich er gewoon niet fijn in voelt anders droeg ze ze wel meer
En dan is Ynske nog een koukleum ook.quote:
idd,quote:
das waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Ynske nog een koukleum ook.
Typisch vrouwenkwaaltje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:53 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan is Ynske nog een koukleum ook.
En dan heeft ze een gala op school en dan kan die rok wel aan hequote:
dan moet je haar eens opvoedenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef GF het volgende:
[..]
En dan heeft ze een gala op school en dan kan die rok wel aan heAls ik het vraag ho maar
![]()
'Nee, dat loopt niet fijn.. En is zo koooouudd'![]()
![]()
"Dan warm ik je toch op schatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef GF het volgende:
![]()
Ik zie progressie. Ga zo door!quote:
Misschien wat minder vragen. En als ze er een draagt wat meer complimenteren op het feit dat het haar zo goed staat. Zal ze zich ook wat zekerder voelen, en dus vaker een rok(je) dragenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef GF het volgende:
Rokjes!
M'n vriendin heeft 2 rokken. Haast nooit draagt ze zo'n dingIk vraag het echt heel vaak. Maar het is altijd 'te koud'
Ik heb vaak genoeg gezegd dat als ze die rok draagt ik gelijk weer zin heb om 'm uit te trekken. Redelijk subtiel dacht ik zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:58 schreef PhaE het volgende:
[..]
Misschien wat minder vragen. En als ze er een draagt wat meer complimenteren op het feit dat het haar zo goed staat. Zal ze zich ook wat zekerder voelen, en dus vaker een rok(je) dragen
eerlijk gezegd zou ik daar niet zo blij mee zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:00 schreef GF het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gezegd dat als ze die rok draagt ik gelijk weer zin heb om 'm uit te trekken. Redelijk subtiel dacht ik zo
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:01 schreef Ynske het volgende:
[..]
eerlijk gezegd zou ik daar niet zo blij mee zijn
kijk als er nu gezegd word dat je er goed uitziet
ofzow
maar om t meteen weer te associeren met sex vind ik dat net ff een stapje te ver
quote:
Je kan nog altijd gaan voor de ouderwetse, doch immer doeltreffende, chantage. Draag een bepaald kledingstuk wat zij helemaal geweldig vindt bij je ook niet meer en maak op deze wijze het onderwerp weer onderhandelbaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:56 schreef GF het volgende:
[..]
En dan heeft ze een gala op school en dan kan die rok wel aan heAls ik het vraag ho maar
![]()
![]()
Een condoom?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan nog altijd gaan voor de ouderwetse, doch immer doeltreffende, chantage. Draag een bepaald kledingstuk wat zij helemaal geweldig vindt bij je ook niet meer en maak op deze wijze het onderwerp weer onderhandelbaar...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |