Trancequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Lucid dreaming technieken helpen!
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je wel gebeld in je droom, of niet?![]()
Komt wel goed, ik overleef het welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:43 schreef Frezer het volgende:
* Frezer blaast.
@ BttD succes met je handen dan!
Met Jelle?quote:
Of Boudewijn de Grootquote:# Denk je ook vrouwen te kunnen imponeren met Doe Maar songteksten?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef nixxx het volgende:
* nixxx blust
ik moest toch al naar de wc
[JoeyT mode aan]En?[/JoeyT mode uit]quote:
Het valt nog niet mee om Strand uit m'n hoofd te leren...quote:
Nee, erger...quote:
Niet de muziek hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef webspider het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hij nam op.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[JoeyT mode aan]En?[/JoeyT mode uit]
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:48 schreef MissMSX het volgende:
Hij nam op.
Ik hing op.
En toen werd ik wakker met een heel raar gevoel
Ja! En........??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik werk er op 5km vanaf ... zit er bijna dagelijks![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij nam op.
Ik hing op.
En toen werd ik wakker met een heel raar gevoel
Boudewijn heeft een paar hele mooie songtekstenquote:
Trance heeft bij mij muziekassociaties, sorryquote:
Absoluut! Met dank aan o.a. Lennart Neigh!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Boudewijn heeft een paar hele mooie songteksten
waarom?quote:
Om te blussen natuurlijkquote:
Je mag jezelf wat noemen!?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, ik mag mezelf vanaf a.s. donderdag met 99,9% waarschijnlijkheid BttD BSc. noemen
Niet dat het ook maar IETS zegt, maar het mag...
Niet zo over mijn titel alstublieft!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
BreaktotheDance Bachelor of Sciencequote:
Welcome to the club,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
Oh ja, ik mag mezelf vanaf a.s. donderdag met 99,9% waarschijnlijkheid BttD BSc. noemen
Dat zegt zeker wel wat,quote:Niet dat het ook maar IETS zegt, maar het mag...
whehe .. ik mag het nog niet.. maar zodra ik dat mag ,mag ik ook meteen mezelf MSc noemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef BreaktotheDance het volgende:
quote:
Ik zie het nog niet zo. Ik kan er nog steeds hooguit vakkenvuller mee worden in de supermarktquote:[..]
Dat zegt zeker wel wat,.
Dit is DE kans om te ontstijgen aan je bijstandsniveau salaris!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:03 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BreaktotheDance Bachelor of Science
Titel die nergens over gaat. Net zoals MSc. trouwens. Master of Science
Riiightquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is DE kans om te ontstijgen aan je bijstandsniveau salaris!![]()
M.a.w. je doet je studie achterstevorenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
whehe .. ik mag het nog niet.. maar zodra ik dat mag ,mag ik ook meteen mezelf MSc noemen
Psssst... Informaticaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit is DE kans om te ontstijgen aan je bijstandsniveau salaris!![]()
Vaker gehoordquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef Frezer het volgende:
[..]
M.a.w. je doet je studie achterstevoren.
Dan doe je wel iets heel erg fout, en dat heeft niks te maken met de studie die je hebt gedaan. Ik ben vrij weinig afgestudeerde HBOers tegen gekomen die vakkenvuller zijn geworden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik zie het nog niet zo. Ik kan er nog steeds hooguit vakkenvuller mee worden in de supermarkt![]()
Automatiseren is het heden en de toekomst. Je bedje is gespreid man!quote:
Informatica gaat prima samen met hoge salarissen hoorquote:
Automatiseren is zóó 1999quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Automatiseren is het heden en de toekomst. Je bedje is gespreid man!![]()
Tot 5 jaar geleden wel jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:14 schreef webspider het volgende:
[..]
Informatica gaat prima samen met hoge salarissen hoor![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
Laat BttD nog maar even zwelgen in zelfmedelijden
Laat ik dat even herformuleren => Dat is wat ik in ieder geval begrijp uit alle verhalen die ik hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef nixxx het volgende:
Laat BttD nog maar even zwelgen in zelfmedelijden
Ik deel gedeeltelijk je ervaring. Ik ben begonnen in de IT toen de hype met bijbehorende exorbitante salarissen wel over zijn top heen was. Mijn periode van 'vet binnenhalen' moet dan ook nog komen, maar ondertussen krijg ik op genoeg andere manieren (bonussen, studie op kosten van de zaak) de gelegenheden om mijzelf te ontwikkelen. Dat geldt komt vanzelf wel weer als de markt aantrekt!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tot 5 jaar geleden wel ja
Maar als ik hoor hoe moeilijk mensen (zelfs afgestudeerden) het nu kennelijk hebben om fatsoenlijk rond te komen dan staat mij nog heel wat te wachten(met een gigantische studielening die nog afbetaald dient te worden)
Ik vrees dat het in werkelijkheid ook zo gaat gebeurenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |