Van lurkend had je gerust ronkend kunnen maken (ik doe normaal gesproken niet aan hoi en doei posts, vandaar).quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:37 schreef marcb1974 het volgende:
Zo te zien wel, of MSXUser moet er nog zijn ergens lurkend
Daar heb ik ook al last van..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:25 schreef QyRoZ het volgende:
Slecht geslapen.
en ik ben er ook. Nu is het nog duizendmaal gezelligerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:58 schreef Godlike02 het volgende:
Ah! Plato en Q weer![]()
Laat de gezeligheid maar komen![]()
En dat tijdens je zwangerschapsverlof.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik ben er ook. Nu is het nog duizendmaal gezelliger![]()
![]()
Briljant geslapen! Fysiek alleen, maar in gedachten samen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:25 schreef QyRoZ het volgende:
Slecht geslapen.
Iemands mening over zich zelf zal me jeukenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en ik ben er ook. Nu is het nog duizendmaal gezelliger![]()
![]()
Ik dacht even dat QyRoZ dit zei.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:02 schreef AirwiN het volgende:
Briljant geslapen! Fysiek alleen, maar in gedachten samen!![]()
inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:00 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een drukte op de vroege ochtend.![]()
Volgens mij ben jij toch nog niet wakkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat QyRoZ dit zei.![]()
Ik heb om negen uur een afspraak met mijn afstudeerbegeleider.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:09 schreef petitlapin het volgende:
[..]
inderdaad![]()
wat doe jij zo vroeg op ?
Nee.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij toch nog niet wakker
goed zo, dan train je al voor je werkleven laterquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:11 schreef Plato1980 het volgende:
Ik heb om negen uur een afspraak met mijn afstudeerbegeleider.
Maar ik heb me voorgenomen om de komende tijd vaker vroeg op te staan.![]()
Ach, ik ben al van zoveel mensen een kloon, dan kan deze er ook nog wel bij...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik dacht even dat QyRoZ dit zei.![]()
Ik moet twee scripties schrijven,voor iedere studie één, maar doel is om beiden medio juni af te hebben. Als alles goed gaat kan ik dan in het najaar echt aan de slag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:13 schreef petitlapin het volgende:
[..]
goed zo, dan train je al voor je werkleven later. Wanneer ben je eigenlijk afgestudeerd ? alleen nog scriptie schrijven ?
Ja, daar doen heel wat geruchten over de ronde.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik ben al van zoveel mensen een kloon, dan kan deze er ook nog wel bij...![]()
Luie donder!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik moet twee scripties schrijven,voor iedere studie één, maar doel is om beiden medio juni af te hebben. Als alles goed gaat kan ik dan in het najaar echt aan de slag.
Alles bij elkaar zijn het toch zo'n 150 pagina's schat ik.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Luie donder!
Werk toch is door.
Een paar a4´tjes tikken!
hoe lang kan je er over doen![]()
En dan nog je posts hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Alles bij elkaar zijn het toch zo'n 150 pagina's schat ik.
Maar inderdaad, als ik de logs van mijn posts in de slowchat zou mogen inleveren dan zat ik aar binnen een paar dagen aan.![]()
Ook dat hij homo isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, daar doen heel wat geruchten over de ronde.![]()
Wat leuk dat je mijn posts hier zo ontzettend waardeert.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:21 schreef Godlike02 het volgende:
En waarschijnlijk zijn je fok postings nog van een hogere kwaliteit dan je scriptie![]()
Voorlopig laat ik mijn ware identiteit nog even verborgen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:16 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, daar doen heel wat geruchten over de ronde.![]()
Volgens mij wordt daar achter de schermen flink geroddeld.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:21 schreef Godlike02 het volgende:
Ook dat hij homo is![]()
Dat ving ik ook ergens op
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt daar achter de schermen flink geroddeld.![]()
150 bladzijden per scriptie of in totaal 150 bladzijden ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:20 schreef Plato1980 het volgende:
Alles bij elkaar zijn het toch zo'n 150 pagina's schat ik.
Maar inderdaad, als ik de logs van mijn posts in de slowchat zou mogen inleveren dan zat ik aar binnen een paar dagen aan.![]()
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!quote:
Dat is toch gewoon wishfull thinking vanaf jouw kant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook dat hij homo is![]()
Dat ving ik ook ergens op
Als ik al homo zou zijn, dan zou ik zeker een voorkeur hebben voor het Alpha mannetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon wishfull thinking vanaf jouw kant?
Nee geen tentamens meer, heb in principe al mijn vakken gehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
150 bladzijden per scriptie of in totaal 150 bladzijden ?
valt sowieso heel goed mee, als je aan je doctoraat begint, wordt het een ander paar mouwen ... en nu geen examens meer ? Wat een luxeleven heb jij dan zeg de komende maanden
![]()
En Cc beoordeelt dan die foto's?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!![]()
Met pics![]()
Hoe help je roddels de wereld in les 1!![]()
je hebt nog maaaaaaaaaaaaaaaaaanden, je moet zowat 1 bladzijde per dag typen ( in de veronderstelling dat je nog niet begonnen bent)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Plato1980 het volgende:
Nee geen tentamens meer, heb in principe al mijn vakken gehaald.![]()
Het is trouwens zo'n 150 pagina's in totaal, ik denk ook dat het te doen is. Al zegt iedereen dat het me niet zal lukken, maar dat is een reden te meer om het wel te doen.
Dat zou dan weer lekken zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En Cc beoordeelt dan die foto's?![]()
Your loss!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik al homo zou zijn, dan zou ik zeker een voorkeur hebben voor het Alpha mannetje.
Dat maakt al dat jij afvalt![]()
quote:
Het lijkt me dus ook geen enkel probleem. Maar ik ken wel mensen die bijna een jaar met één scriptie bezig zijn geweest. En echt uitzonderingen zijn dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt nog maaaaaaaaaaaaaaaaaanden, je moet zowat 1 bladzijde per dag typen ( in de veronderstelling dat je nog niet begonnen bent)
dat moet toch wel lukken zeker, hoe moeilijk de materie ook moge wezen
Oeh... Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!![]()
Met pics![]()
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Tieten even mailen en onderbouwend mailtje
"Hoi Danny,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Het voelt zeer onprettig kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?![]()
Loshangende lappen vel lijken mij eerder min punten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?![]()
Je kan het overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Loshangende lappen vel lijken mij eerder min punten.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Melis
![]()
Goedemorgen!
Welkom bij de tik cursus van plato![]()
Hier gaan we hem aansporen om zijn scriptie te schrijven![]()
Vervolgens krijgt hij een eigen topic in SESwaar we de voortgang kunnen volgen
![]()
Een echte Godt had je gewoon genezen van je brandplekken!quote:
Wat heb je met je tieten gedaan?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het voelt zeer onprettig kan ik je vertellen
* Litpho stelt zich het formaat van de mail voor die dat beeld structureel zou moeten onderbouwen *quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Als we het over de tieten van Mokster hebben dan stel ik me eerder het formaat van de afbeelding voor om alles volledig te kunnen tonen...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
* Litpho stelt zich het formaat van de mail voor die dat beeld structureel zou moeten onderbouwen *
Een prettig onderwerp om mee wakker te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als we het over de tieten van Mokster hebben
Watskebeurtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:55 schreef melismay het volgende:
[..]Godt!
En ik help helemaal niks met Plato, de liefde tussen ons is over!
Alleen als de Godt daar zin in heeft.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een echte Godt had je gewoon genezen van je brandplekken!
Ik had meer een opmerking verwachting in de richting van genezing door langdurige handoplegging!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen als de Godt daar zin in heeft.
Leedvermaak is nog steeds het leukste vermaak
Plato vond het nodig over me te praten toen ik er niet was! Niet in een positieve manier!quote:
Positief is een relatief begripquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Plato vond het nodig over me te praten toen ik er niet was! Niet in een positieve manier!Ik heb t helemaal met m gehad!
![]()
Afdalen naar aalsmeer gaat zelfs godt te verquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had meer een opmerking verwachting in de richting van genezing door langdurige handoplegging!![]()
Ik vind dat ik vandaag niet zo positief benquote:
maar wat je vindt moet je naar de politie brengenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind dat ik vandaag niet zo positief ben
Dat probeerde ik, maar toen vertelden zij me dat ze niks konden met mijn niet zo positiviteitquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
maar wat je vindt moet je naar de politie brengen![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afdalen naar aalsmeer gaat zelfs godt te ver![]()
Dat gat daar wil niemand komen![]()
Tijd om naar Den Haag te verhuizen!quote:
Wat een verrassende conclusiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tijd om naar Den Haag te verhuizen!![]()
Je wist niet dat het erger kon dan Aalsmeer he!quote:
Jij vind ook dat Moks gewoon naar het gezellig Haarlem moet verhuizen dus?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je wist niet dat het erger kon dan Aalsmeer he!![]()
En toch komt hij zo snel met een nog slechter alternatief![]()
Hoezo ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij vind ook dat Moks gewoon naar het gezellig Haarlem moet verhuizen dus?.
Omdat ik in Haarlem nog wel eens vrijwillig kom.quote:
Haarlem is gezelligquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jij vind ook dat Moks gewoon naar het gezellig Haarlem moet verhuizen dus?.
En jij zoekt nog een locatie in Haarlem waar je vrijwillig kan komen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Omdat ik in Haarlem nog wel eens vrijwillig kom.
Dat kan uiteraard nooit kwaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En jij zoekt nog een locatie in Haarlem waar je vrijwillig kan komen?![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Haarlem is gezellig
Maar als ik heel eerlijk ben dan ben ik ook tegen import
Al die achtelijke uit de provincie die er op eens komen wonen![]()
Ik kom toch ook niet bij hun wonen.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 06:38 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kutnummer... Maar je ziet er wél lekker uit!![]()
Jeez... dat was slaaptechnisch gezien een heel kort nachtje.
*note to self: niet meer onder de zonnebank in slaap vallen vóórdat je bent omgedraaid. Typisch gevalletje van tieten in de fik
eenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het voelt zeer onprettig kan ik je vertellen
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef _Cara_ het volgende:
FF Nog naar de DELFSTE studenten (op tv) kijken en dan naar bedje...zo zie ik nog wat van Delft..
Trusten..![]()
Ik vond de manier waarop je dat schreef echt lachwekkendquote:
Mogge!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Sommige dromen kan een mens beter niet hebben
Was dat wat ik vannacht meegemaakt heb maar een droom, dan lagen mijn handen nu niet openquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Wilt u het met ons delen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef MissMSX het volgende:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was dat wat ik vannacht meegemaakt heb maar een droom, dan lagen mijn handen nu niet open![]()
![]()
Ik werk er op 5km vanaf ... zit er bijna dagelijksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:24 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Afdalen naar aalsmeer gaat zelfs godt te ver![]()
Dat gat daar wil niemand komen![]()
Vandeweek dromen over ruzie met m'n ma, nu over het bellen van bepaalde personenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mogge!![]()
Dat heb ik je meer horen zeggen afgelopen week, is 't niet?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vandeweek dromen over ruzie met m'n ma, nu over het bellen van bepaalde personen
Niet rukken tot bloedens toe natuurlijk he!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:34 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Was dat wat ik vannacht meegemaakt heb maar een droom, dan lagen mijn handen nu niet open![]()
![]()
Van een staalkabel afquote:
Zo werd ik ook wakker jaquote:
Lucid dreaming technieken helpen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef MissMSX het volgende:
Heb je wel gebeld in je droom, of niet?quote:
Zo erg is het meestal nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niet rukken tot bloedens toe natuurlijk he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |