150 bladzijden per scriptie of in totaal 150 bladzijden ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:20 schreef Plato1980 het volgende:
Alles bij elkaar zijn het toch zo'n 150 pagina's schat ik.
Maar inderdaad, als ik de logs van mijn posts in de slowchat zou mogen inleveren dan zat ik aar binnen een paar dagen aan.![]()
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!quote:
Dat is toch gewoon wishfull thinking vanaf jouw kant?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:21 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ook dat hij homo is![]()
Dat ving ik ook ergens op
Als ik al homo zou zijn, dan zou ik zeker een voorkeur hebben voor het Alpha mannetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon wishfull thinking vanaf jouw kant?
Nee geen tentamens meer, heb in principe al mijn vakken gehaald.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:27 schreef petitlapin het volgende:
[..]
150 bladzijden per scriptie of in totaal 150 bladzijden ?
valt sowieso heel goed mee, als je aan je doctoraat begint, wordt het een ander paar mouwen ... en nu geen examens meer ? Wat een luxeleven heb jij dan zeg de komende maanden
![]()
En Cc beoordeelt dan die foto's?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!![]()
Met pics![]()
Hoe help je roddels de wereld in les 1!![]()
je hebt nog maaaaaaaaaaaaaaaaaanden, je moet zowat 1 bladzijde per dag typen ( in de veronderstelling dat je nog niet begonnen bent)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Plato1980 het volgende:
Nee geen tentamens meer, heb in principe al mijn vakken gehaald.![]()
Het is trouwens zo'n 150 pagina's in totaal, ik denk ook dat het te doen is. Al zegt iedereen dat het me niet zal lukken, maar dat is een reden te meer om het wel te doen.
Dat zou dan weer lekken zijnquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
En Cc beoordeelt dan die foto's?![]()
Your loss!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als ik al homo zou zijn, dan zou ik zeker een voorkeur hebben voor het Alpha mannetje.
Dat maakt al dat jij afvalt![]()
quote:
Het lijkt me dus ook geen enkel probleem. Maar ik ken wel mensen die bijna een jaar met één scriptie bezig zijn geweest. En echt uitzonderingen zijn dat niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je hebt nog maaaaaaaaaaaaaaaaaanden, je moet zowat 1 bladzijde per dag typen ( in de veronderstelling dat je nog niet begonnen bent)
dat moet toch wel lukken zeker, hoe moeilijk de materie ook moge wezen
Oeh... Waar kan ik me aanmelden?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Vooral over de grote van een ieder zijn geslacht!![]()
Met pics![]()
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Tieten even mailen en onderbouwend mailtje
"Hoi Danny,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Danny@fok.nl
Tieten even mailen en onderbouwend mailtje
Het voelt zeer onprettig kan ik je vertellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?![]()
Loshangende lappen vel lijken mij eerder min punten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Scoort Moks nog bonuspunten nu d'r tieten zijn aangefikt?![]()
Je kan het overdrijven natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Loshangende lappen vel lijken mij eerder min punten.![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Melis
![]()
Goedemorgen!
Welkom bij de tik cursus van plato![]()
Hier gaan we hem aansporen om zijn scriptie te schrijven![]()
Vervolgens krijgt hij een eigen topic in SESwaar we de voortgang kunnen volgen
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |