Ik ben zelf ook maar gaan schreeuwen in de bus. Toen ze keken ze me even raar aan (en waren dus stil) maar enkele minuten later schreeuwden ze gewoon weer verderquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:18 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Als ze allemaal schreeuwen moet je wel! Anders kom je niet boven de rest uit!
Duh!
Geniet van het moment!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:20 schreef zinloos het volgende:
(en waren dus stil)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:20 schreef Gripper het volgende:
Visverkopende vrouwen uit Bunschoten Spakenburg schreeuwen ook, en ook als ze niet aan het visverkopen zijn. Het zal de gewoonte wel zijn. Er zijn evengoed autochtonen die schreeuwen. Misschien een baude uitspraak, maar:
hoe lager het niveau van de persoon, hoe harder er wordt geschreeuwd.
Omdat mensen met een hoog niveau na hun school een goede baan vinden en een auto kopen denk ikquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:20 schreef Posdnous het volgende:
Waarom zitten er alleen maar mongolen in de bus is een betere vraag.
Wie wil er nog met het OV dan verder? Het is te duur, te langzaam, te vol, te onbetrouwbaar...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:28 schreef Roellio het volgende:
Het valt me de laatste tijd wel op dat er alleen maar paupers en studenten in het OV zitten.
Overigens is mijn eerste aankoop na m'n afstuderen ook een auto!![]()
Of misschien denk je dat maar. We hebben het immers nog niet over de mogelijkheid gehad waarbij negers stelselmatig een gehoorsgebrek hebben!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Maar ik doe het in ieder geval niet.
Het is gratisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:32 schreef zinloos het volgende:
[..]
Wie wil er nog met het OV dan verder? Het is te duur, te langzaam, te vol, te onbetrouwbaar...
Nou..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:53 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Of misschien denk je dat maar. We hebben het immers nog niet over de mogelijkheid gehad waarbij negers stelselmatig een gehoorsgebrek hebben!
Dan vraag ik me af waarom Reiziger nooit aanvoerder wasquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:41 schreef SCH het volgende:
Die grote lippen, ik denk dat ze niet anders kunnen.
Wil je het er niet over hebben of is dit een conclusie?quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:59 schreef SCH het volgende:
Wat is scheeuwen eigenlijk?
Het is een conclusie dat ik niet schreeuw. Wtf, alsof jij me ooit hebt horen pratenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:01 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wil je het er niet over hebben of is dit een conclusie?
Stopten ze die maar in hun mond, dan hoeven ze niet zo te schreeuwenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef GSi het volgende:
Ze hebben allemaal bananen in hun oor, waardoor ze harder moeten praten om zichzelf te kunnen horen.
Iemand met zo'n ondertitel en signature verdient het inderdaad om serieus genomen te wordenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef zinloos het volgende:
Blijkbaar kan er hier niet serieus gereageerd worden op een dergelijk vraag.
Dit vind ik erg jammer aangezien ik echt benieuwd ben of hier een verklaring voor is.
Je moet toch wat als je verder niks kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:11 schreef zoalshetis het volgende:
waarom schreeuwt patty eigenlijk altijd zo?
das waer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je verder niks kan![]()
Melk kanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Je moet toch wat als je verder niks kan![]()
sperma kanquote:
coke?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:34 schreef PLAE@ het volgende:
Patty laat zich nogal eens uitwonen door een flinke neger naar het schijnt. Blijkbaar laat ze toch een bepaalde indruk achter op die mannen.
Kan ker.quote:
ghehehe zo'n grote neger met zo'n hard stokje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef PLAE@ het volgende:
hmm ik dacht dat het financieel niet zo best ging dus het zal wel bij speed blijven.
En wie ben jij om mij daarop te beoordelen? Net alsof jij zo snugger overkomt als pretsletquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:07 schreef patty het volgende:
[..]
Iemand met zo'n ondertitel en signature verdient het inderdaad om serieus genomen te worden
Obie Trice - Adrenaline rushquote:You suck shit when my topics rockin,
I'm banned from clubs 'cause my toxic tonsils,
Loud speaker like a fucking sports announcer,
I spit the baa-haa till you rush the bouncer
Heb jij wel eens een Inuit in Nederland gezien?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:41 schreef nozem het volgende:
Ik word een beetje moe van al die negertopics hier. Verzin eens een andere bevolkinsgroep. De Eskimo bijboorbeeld.
Dagelijks.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een Inuit in Nederland gezien?
dat rauw vleesetende tuig verdient sowieso de naam inuit niet. eskimo zal het blijven.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:44 schreef Quarks het volgende:
[..]
Heb jij wel eens een Inuit in Nederland gezien?
Wees dan nog respectvol en geef ze de hoofdletter die ze verdienen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:46 schreef Laton het volgende:
[..]
dat rauw vleesetende tuig verdient sowieso de naam inuit niet. Eskimo zal het blijven.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |