Nee het is RetepV. Hij heeft zijn naam omgedraaid, in een poging de originaliteitsprijs te winnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:06 schreef DeTolk het volgende:
Wat PeterV zegt.
Ik ben dan toevallig een man, maar ik ben Software Engineer (en nog een Senior ookquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:22 schreef mantamanta het volgende:
P.S. Ik studeer zelf bestuurkunde, en weet hoe schokkend a technisch de meeste zijn. Voel je dus niet teveel aangevallen.
Verder ben ik zelf een exemplaar van het vrouwelijk geslacht.![]()
![]()
![]()
Die decoupeerzaag kan je weglaten als je een gatenzaag hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:22 schreef mantamanta het volgende:
P.S. Ik studeer zelf bestuurkunde, en weet hoe schokkend a technisch de meeste zijn. Voel je dus niet teveel aangevallen.
![]()
![]()
Die gaten gaan toch niet veel verder dan een diameter van zo'n 10 cm?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef blieblie het volgende:
[..]
Die decoupeerzaag kan je weglaten als je een gatenzaag hebt.
Daarom is juist dit zo godsgruwelijk makkelijk.
En waarom is dat dan zo gevaarlijk? Je kan er imho maar weinig mee fout doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:30 schreef Zpottr het volgende:
Om alle stoere Willem Bevers hierboven maar even tegen te spreken: een 7 gatenzaag (zeker de goedkopere uitvoering) is een van de gevaarlijkere stukjes speelgoed die je kunt kopen in de bouwmarkt. Als TS hier geen enkele ervaring mee heeft (en wellicht niet eens een boormachine bezit) is dat niet zo'n heel vanzelfsprekende weg.
Ik zou zeggen, je zit toch bij die verschrikkelijke studentenclub om te netwerken? Doe dat dan, en zoek iemand met 2 rechterhanden en de juiste spullen. Mage je zelf het verfwerk doen achteraf.
Ow ja zo... Ik doelde meer op de gaten waar het bierglas in "valt"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Die gaten gaan toch niet veel verder dan een diameter van zo'n 10 cm?
Daar kun je geen 11 pils ik kwijt....
@ RetepV
Daarom veronderstel ik ook dat ie niet mooi rond gaat worden.
Het gaat er ook niet totaal om dat ik te spastisch ben om het goed te doen, het is meer dat er ontzettend veel werk in de afwerking gaat zitten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:25 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik ben dan toevallig een man, maar ik ben Software Engineer (en nog een Senior ook). Maar wat is er nou moeilijk aan 'aftekenen en uitzagen'? Heeft niks met techniek te maken. Hooguit met oog-hand coordinatie (vandaar dat ik het woordje 'gehandicapt' erbij haalde
).
Haha, tnxquote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:22 schreef mantamanta het volgende:
stap 1. Ga naar de gamma of praxis of wat dan ook. En haal een "meubelpaneel" van vuren of grenen. Ongeveer 50 bij 50. misschien 70 bij 70. Koop een pot lak, en een roller.
Stap2. Pak een passer, of leen die bij iemand die wel een echte studie doetMaak daarmee een grote cirkel op je net gekochte plan.
Stap3, Vermoedelijk heb je een gebrek aan deugdelijk werktuig. Leen een decoupeerzaag. Dus ga naar een wel handig verenigingsvriendje. Heel misschien studie, maar dat zijn meestal niet zo van die klussers, bestuurskundigen.
Stap4: Leen (als het even kan bij dezelfde persoon) een boor. (Kan met vuren gewoon een gamma huismerk accuboor zijn. ) kijk of die persoon een gatenmaaktool heeft. Fiets terug naar de gamma. Koop zo'n ding. (in de 5 euro bak vind je ze meestal wel)
Stap 5: Zaag met de decoupeerzaag je plank mooi rond. (of in jou geval bij gebrek aan ervaring minder vierkant
Stap6: Teken ongeveer de plek waar de gaten moeten komen. Boor nu met je net gekochte gaten tool de gaten.
Dit alles kan prima in huis op een kratje.
Handvaten kun je eventueel gewoon ordinair kopen, en er aan vast schroeven.
Wanneer je geen schroevendraaier hebt. Koop die dan, een mens kan namelijk echt niet zonder.
![]()
![]()
Rood / Blauw?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:44 schreef rudedeltadude het volgende:
Je hoeft die bierplank toch niet in het rood/blauw te fixxen he?
Er moeten 11 gaten in, in elk gat 1 bierglas. Dat red je wel zonder decoupeerzaag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:27 schreef mantamanta het volgende:
[..]
Die gaten gaan toch niet veel verder dan een diameter van zo'n 10 cm?
Daar kun je geen 11 pils ik kwijt....
100 euriquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:04 schreef n1n4 het volgende:
voor 100 euries maak ik er een voor je moet je hem wel zelf komen ophalen!
waarom in 't midden geen gaten? dan heb je aan een kleinere cirkel genoeg.quote:
Inderdaad, lijkt me zeker bij gebruik van wat dikker en steviger materiaal geen overbodige luxe.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom in 't midden geen gaten? dan heb je aan een kleinere cirkel genoeg.
Daar komt een ontwerp-ding op te staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:11 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom in 't midden geen gaten? dan heb je aan een kleinere cirkel genoeg.
Dat leek mij ook logischer en makkelijker, maar nu kan er geen logo of wapen o.i.d. op en is het symbolische van het omringende bier weg...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
Moeten het per se 11 gaten zijn?
[afbeelding]
12 staat mooier
Nee, moeten dr 11 zijn. 11 halen, 10 betalenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:15 schreef Troel het volgende:
Moeten het per se 11 gaten zijn?
[afbeelding]
12 staat mooier
Dat is ook waar. En die hoeveelheid van 11 is gewoon verplichtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat leek mij ook logischer en makkelijker, maar nu kan er geen logo of wapen o.i.d. op en is het symbolische van het omringende bier weg...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |