Pagina 1.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef mordradead het volgende:
2

Merci. En jij ook natuurlijk veel succesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef peristilius het volgende:
Oeh succes _moder8or_
Ik heb morgen een wiskunde tentamen, dat bepaalt ook zo'n beetje wat ik volgend jaar ga doen.

Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
TuurlijkJullie krijgen het zeker te horen

Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je bent miss al weer klaar, maar ook van mijn kant succes natuurlijk

Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef _moder8or_ het volgende:
[..]
Ik ben al klaar met voorbereiden inderdaad (als je dat bedoeld). en tja, ik hoop op het beste hè. Ook al krijg ik niet meteen te horen of ik mag werken

Dat is toch mooi? Beetje voor de veiligheidquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef mordradead het volgende:
Als je bij de Alternate gaat werken kun je wel zeggen dat ze de verpakkingen voor bepaalde verzendingen kunnen verkleinen, ik kreeg een dik grote doos voor m'n miezerige tv kaartje

Sollicitatie is morgen om 14:00quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah, nee ik dacht dat de solli zelf al klaar zou kunnen zijn.

Stelletje huilies zegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het was de laatste post van de pagina, niet huilen

Nog zo'n huiliequote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:34 schreef Egamer het volgende:
Nu je quote is de pagina wéér verneukt.

Ik ben ook maar een mens hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:40 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
En dat voor iemand van de crew...![]()

1-0 !quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik ben ook maar een mens hoor

Dat wilde ik dus ook gaan zeggen..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:47 schreef peristilius het volgende:
Ik geloof er niks van!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |