LET OP DIT IS PAS WOENSDAG!quote:Wicked Wednesday:
Vanaf Woensdag 18 januari 00.00 tot donderdag 19 januari 00.00 is het Wicked Wednesday.
Dit betekent dat je de volgende punten mag weggeven:
1x 3 pluspunten (+ + +)
1x 2 pluspunten (+ +)
1x 4 minpunten (- - - -)
Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven.
Diegene die om 00.00 de meeste nominaties heeft zal alsnog het spel verlaten.
Op donderdag mag je weer gewoon 1x 2 pluspunten en 2x 2 minpunten uitdelen
doe jij eerst maar, ik ben ff drukquote:Op maandag 16 januari 2006 23:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik zal wel ff na Jerruh doen, dan kan ik daarna Arie & Silvester afkijken
Hoe zieligquote:De volgende personen zijn al afgevallen oftewel:
De Afgelikte Boterhammetjes
![]()
Jah, afgelikte boterham is iets heel anders ----> snol, sloerie, lellebel, hoertje.quote:
Volgens mij is stroekie nog bezigquote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga stemmen!!
Stroekie is eerst!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:40 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga stemmen!!
Neeeeeeeeee wacht! HO!quote:
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.quote:
Jerruh deed afstand van zn positie qua stemmen. Dus die sluit maar weer achter aanquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.
Ja Vlarp is weer een eager beaverquote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En jerruh ging ook nog stemmen geloof ik.
Oke, whatever. Just trying to help.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Jerruh deed afstand van zn positie qua stemmen. Dus die sluit maar weer achter aan
i knowquote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oke, whatever. Just trying to help..
Moet ik me aangesproken voelen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja Vlarp is weer een eager beaver[
The results of the ossistan jury?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef Vlarp het volgende:
Waar staat dat stroekie gaat stemmen dan?
Ja... Vlarp.... is je nééf!!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:44 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Moet ik me aangesproken voelen?.
Ja je moet gewoon je beurt afwachten!quote:
quote:
Over beurt afwachten gesproken... stormt X-man er tussendoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:45 schreef xman het volgende:
Hmmm... het wordt steeds moeilijker.
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Hoe werkt het?
Je geeft aan dat je gaat stemmen door dat te posten in het topic. Dit om verwarring tegen te gaan wie er aan het stemmen is
Hierna ga je ditzelfde bericht editen en kopieer je het laatstgeposte lijstje boven je in dat bericht.
Boven dit lijstje vul je de users in die je punten geeft incl motivatie.
Daarna verwerk je de gegeven punten in het lijstje en gebruik je bold om je wijzingen te verduidelijken.En dan wacht je tot middernacht voordat je weer punten mag verdelen.
Oh jeetje zag het helemaal niet!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef Vlarp het volgende:
XMAN... je dringt voor!!!
Eerst zijn stroekie, jerruh en ik nog
Tante Beaver heeft nog wel een stamboom in de kastquote:Op maandag 16 januari 2006 23:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..].
qua lengte zou het kunnen..
Ga je je lijstje nog weghalen of hoe zit dat?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef xman het volgende:
[..]
Oh jeetje zag het helemaal niet!![]()
Dit gaat me punten kosten..![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:52 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Heeee geen geschreeuw!We zijn hier niet op een kermis of de bloemenveiling!!
Kreun?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef xman het volgende:
[..]
Man...
Harnas...
Wit paard!
De redding!!
Oeh...![]()
Ben jij het paard dat ik mag mennen?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:54 schreef xman het volgende:
[..]
Man...
Harnas...
Wit paard!
De redding!!
Oeh...![]()
Trainen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:03 schreef xman het volgende:
Exuses voor m'n vergissing. Kwam net van trainen af en wilde nog voor 12 uur stemmen. Dus ging meteen naar de laatste post en postte.
http://www.wingchunkune.nl/quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:07 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Trainen?
Dat was zeker geen huiswerktraining?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:13 schreef xman het volgende:
Dit lijkt de Eurovisie Songfestival wel.
Wajomenie...
bedankt voor je puntjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:58 schreef error het volgende:
Oh ja, ik vind dat iedereen die als reden opgeeft 'omdat hij hier nooit meer komt' automatisch van de lijst afgeflikkerd moet worden.
Dat is een beetje laf.
Ja jij ook, XMN8R!!!
error +/-5: opstoken![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:41 schreef Cairon het volgende:
+2 Cybart, netjes op twintig. En omdat je al heel wat hebt meegemaakt hier en heel wat hebt moeten verduren.
-2 Wizarddragon omdat hij Tech -2 heeft gegeven, en dat doe je niet met de mensen waar je meerdere malen sex mee hebt gehad.
-2 Wonderer. Om een veelvoud aan redenen, de een nog venijniger en persoonlijker dan de ander.
Dan snap ik een aantal zaken niet .... adelante heeft wel degelijk meegestemd (vorige topic) ....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:33 schreef Jerruh het volgende:CDP" -2: je bent een geweldige gozer, maaradelante
en
lebeau
uitsluiten van verkiezingen evenals een hoop mensen die meer te maken hebben gehad met homo dan vele mensen alhier, was jammer
.
True.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:17 schreef Cairon het volgende:
daar staat niks van in de begin post, stomme gezagsondermijnende kut-Creno, er staat dat alleen de mensen die in de openingslijst stonden mogen stemmen. Ik sta in die lijst, dus ik mag stemmen, er staat niets in over mensen die eruit zijn gestemd.
dus stomme poep-creno, pas je vernaggelde pruil-lijstje maar weer aan, en dan hop hop hop, met je mooie nichterige loopje richting je werk, lekker stijve tepels kweken bij de koeling.
ik heb mijn lijst aangepast met cairon zijn lijst, nu moet alleen theatermama even nog haar lijst aanpassenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:42 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Cairon mag idd nog meestemmen. Anders krijg je maar bv 2 stemmen voor de finale..dat werkt ook niet
Dus Cairon's lijstje is geldig en alle lijstjes erna moeten hier op worden aangepast.
Ik ga even teruglezen over de zaak Adelante.
zo iedereen staat al op scherp en we moeten nog 13 dagenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
True.
Als je 't zo opvat heb je gelijkMaar adelante niet
Ach ja boeiend
Laat XMN8R en CDP maar beslissen
Ik ben werken
ik wekte m niet, ik zei alleen dat ik het jammer vond dat hij niet mee mocht doenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Stand op dinsdag 17 januari 8.50:
XMN8R 31
Waxxer 30
Ang3l 27
Sunjammer 27
Great_Expecations 24
Beaverhausen 22
Wonderer 21
Cazman 20
Davidov 20
Nuvole 20
Timmah 20
Cybart 20
Vlarp 19
Petre86 19
TheaterMama 19
Vanitasvanitatumetomniava 18
Xman 18
BB_Koning 18
LuQas 17
Markie-Mark 15
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Blubberzwijn 13
Weemz 13
AnGabhar 13
Semisane 11
Manias 13
Ryan_R 12
Jerruh 11
Wizarddragon 11
Remix 11
CDP 10
Parleur 8
Creno 10
Error 10
Doffy 9
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Freek_mst 7
Tech 7
Stuart.Alan.Jones 5
Ajuu 2
Dit is de stand na verwerking van de punten gegeven na de stemming van Cairon, creno en TheaterMaMa
Ik heb besloten om Adelante's stemmen toch mee te rekenen.
Dit omdat er anders gezeur ontstaat dat ik ze zou hebben gediskwalificeerd voor eigen bestwil en omdat er een aantal users de suggestie wekten bij Adelante dat hij mocht meestemmen![]()
Nee...Vlarp en Ang3l waren eerder diegene die suggereerde dat hij zou mogen stemmenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik wekte m niet, ik zei alleen dat ik het jammer vond dat hij niet mee mocht doen.
Ik wilde net zeggen, we zijn hier bij Fok he, niet bij Talpa.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
godverredomme..die Cairon heb allemaal punten lopen verschuiven.
Een moment! Ik ga het even fixen!
Vanavond even overleggen of Cairon nu gediskwalificeerd word van stemming.
ik heb helemaal niks lopen verschuiven, ik heb het laatste lijstje gepakt en daarmee gewerkt, dat de vuile lage varkens die na mij kwamen zo nodig moeilijk moesten doen is niet mijn schuld en niet mijn probleemquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
godverredomme..die Cairon heb allemaal punten lopen verschuiven.
Een moment! Ik ga het even fixen!
Vanavond even overleggen of Cairon nu gediskwalificeerd word van stemming.
Je moet opletten eikeltje..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik heb helemaal niks lopen verschuiven, ik heb het laatste lijstje gepakt en daarmee gewerkt, dat de vuile lage varkens die na mij kwamen zo nodig moeilijk moesten doen is niet mijn schuld en niet mijn probleem
Hallo heb je zaakjes wel goed op orde he, wel op tijd je pillen innemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:41 schreef Cairon het volgende:
Cairon heeft last van smegma-menstruatie.
Zonder opgaaf van reden nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Adelante het volgende:
LuQas: -2
dacht dat je onderhand wel uitgedroogd zou zijn na vier jaar zonnebankfotoquote:
lief hequote:
quote:
moet je me wel +2 in het lijstje gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Vlarp het volgende:
+2 Jerruh is tof
-2 Ang3l is biatch
-2 Blubberzwijn.. wanneer kom je nou weer eens mee stappen!?
Waxxer 32
XMN8R 31
Sunjammer 27
Ang3l 25
Great_Expectations 22
Beaverhausen 22
Wonderer 21
Cybart 18
Cazman 20
Nuvole 20
Timmah 20
Petre86 19
TheaterMama 19
Vanitasvanitatumetomniava 18
BB_Koning 18
Davidov 18
Xman 18
Vlarp 17
LuQas 17
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Ryan_R 14
Markie-Mark 13
Weemz 13
Jerruh 13
Manias 13
Creno 12
Error 12
Blubberzwijn 11
Wizarddragon 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Fulco 9
Doffy 9
Keizerpinguin 9
Parleur 8
CDP 8
Freek_mst 5
Stuart.Alan.Jones 5
Tech 3
Ik ben moe.. ik mag fouten makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef Jerruh het volgende:
nevermind:P
ja, adelante, jij lelijke vrouwenneukert! je moet wel een reden opgeven!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerruh..leer nou eens af die hele lijstjes te quotenT is zo irritant
![]()
bij jou was het makkelijk, jij bent veel te oud voor lijstjes contestsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef error het volgende:
ja, adelante, jij lelijke vrouwenneukert! je moet wel een reden opgeven!
c'est très vraiquote:
da's waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij jou was het makkelijk, jij bent veel te oud voor lijstjes contests![]()
Eerst mag ie meestemmen en nu opeens toch weer niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adelante. Je mag niet meer stemmen! Dus je punten tellen niet mee!
Hij mocht vanaf t begin al niet meestemmen. De keuze om zijn stemmen eerder wel mee te tellen heb k al uitgelegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst mag ie meestemmen en nu opeens toch weer niet?.
Lekker logisch.
De waarheid is altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een makkelijke motivatie krijg k toch steeds
Ik zie nergens staan waarom ie nu niet meer mee mag stemmen. Alleen Dat zijn stemmen wel meetellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij mocht vanaf t begin al niet meestemmen. De keuze om zijn stemmen eerder wel mee te tellen heb k al uitgelegd.
Hij stond niet i/d Originele Deelnemerslijst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan waarom ie nu niet meer mee mag stemmen. Alleen Dat zijn stemmen wel meetellen.
Whatever, zal wel aan mij liggen..
Bwhehehe, I aim to please dearquote:
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij stond niet i/d Originele Deelnemerslijst.
Ik heb al uitgelegd waarom zn eerdere punten WEL meetellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.
*handjes in de lucht gooi*
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.
*handjes in de lucht gooi*
Das Experimentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan..
Whehehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan..
Lekker toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet dus in totaal 4 mensen naaien morgen!?!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
En hoe was't morgen nou?
1x 3 pluspunten
1x 2 pluspunten
1x 4 minpunten
Snap ik. maar dan:
"Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven."
Dus naast degene die je -4 en-2 geeft moet je NOG eens 2 namen noemen... en degene daarvan die het vaakst genoemd wordt flikkert er ook uit? Ik moet dus in totaal 4 mensen naaien morgen!?!
Braaf zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef XMN8R het volgende:
Ow, en ik zal nu nog es effies stemmen... (na Weemz dus)
Lief doen! NU!quote:
Nou moet je niet gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Weemz het volgende:Ik kan er ook niks aan doen dat ik afgelopen week elke avond weg ben geweest...
Erm KUCH KUCH!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:07 schreef xman het volgende:
+2 XMN8R - Omdat hij me helpt met m'n autoproblemen
-2 LuQas - Omdat over smaak niet te twisten valt...kinderachtig hoor.
-2 Doffy - Lang niet meer gezien.
XMN8R 35
Waxxer 32
Sunjammer 27
Ang3l 25
Great_Expectations 22
Beaverhausen 22
Timmah 22
Wonderer 21
Xman 20
Cazman 20
Nuvole 20
Vanitasvanitatumetomniava 20
TheaterMama 19
Cybart 18
BB_Koning 18
Davidov 18
Petre86 17
Vlarp 17
LuQas 15
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Ryan_R 14
Markie-Mark 13
Jerruh 13
Manias 13
Creno 12
Error 12
Blubberzwijn 11
Weemz 11
Wizarddragon 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Fulco 9
Keizerpinguin 9
Parleur 8
Doffy 5
Freek_mst 5
CDP 2
Tech 3
Stuart.Alan.Jones 1
Zal ik het spel anders gewoon lekker helemaal aan je overlaten?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef XMN8R het volgende:
-2 voor CDP, omdat er ergens toch iets niet helemaal goed is gegaan met de puntjes maar we laten het maar
xman - maandag 16 januari 2006 @ 23:59quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Erm KUCH KUCH!
Je had al gestemd.
Als je het andere topic had gelezen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:16 schreef xman het volgende:
[..]
xman - maandag 16 januari 2006 @ 23:59
Is het dan niet per etmaal? Dat kan toch helemaal niet...anders had ik wel op m'n werk gestemd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het andere topic had gelezen:
We hadden de stemming voor die dag vervroegd open gegooid ivm nieuw topic.
Maar ach... XMN8Rtje komt t wel fixen
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Als je het andere topic had gelezen:
We hadden de stemming voor die dag vervroegd open gegooid ivm nieuw topic.
Maar ach... XMN8Rtje komt t wel fixen
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen he
waarom vervroegen?
24u is lang zat..
i'm next, na timmah
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:22 schreef petre86 het volgende:
[..]
mee oneens. stemmen per 0:00, niet onduidelijk gaan doen he
waarom vervroegen?
24u is lang zat..
i'm next, na timmah
ik runnen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.
Weet je wat?
Ga t lekker zelf runnen![]()
Ow was dat de reden waarom gisteren iedereen in de rij stond om te stemmen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Nou dan kunnen we alle stemmen van gister dus resetten.
Weet je wat?
Ga t lekker zelf runnen![]()
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:26 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik runnen?
resetten?
neuh why?
ik ben niet onduidelijk..
daar ben ik het wel mee eens, één maal per etmaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.
Als je zegt dat Hicham's post legitiem was gisteravond, zijn die van Ang3l enzo dus niet geldig en moet je dus terug naar de score van gisteravond (lees: resetten)
Heel makkelijk:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:30 schreef petre86 het volgende:
[..]
daar ben ik het wel mee eens, één maal per etmaal
dat 1 of 2 users ineens regels gaan veranderen stootte me in de andere versie ookal tegen de borst, ( ik volg gewoon de OP en jouw regels)
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was het ook niet. Helaas zijn er sommige koeien niet in staat om even een topic of OP door te lezen voor er word gepost.
Als je zegt dat Hicham's post legitiem was gisteravond, zijn die van Ang3l enzo dus niet geldig en moet je dus terug naar de score van gisteravond (lees: resetten)
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?quote:# * Per dag mag er één keer gestemd worden. Een dag begint op 00.00
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, dan verlies ik de dierbare puntjes die ik van mijn schatje heb gehad, en zo vaak komt ie niet op fok...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel makkelijk:
Ik ga zodirect de scores resetten vanaf de OP van dit topic.
Dit vanwege al de kritiek, het gemiep, gejank en commentaar.
VANAF 00.00 kan er pas weer gestemd worden!
Zo kan ik mn stemmen voor vorige week dinsdag in IDO ook wel even gaan terugvorderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?
-edit-quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:32 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Heel makkelijk:
Ik ga zodirect de scores resetten vanaf de OP van dit topic.
Dit vanwege al de kritiek, het gemiep, gejank en commentaar.
VANAF 00.00 kan er pas weer gestemd worden!
dat dacht ik ook.. en dat sommigen net niet voor 0:00u konden stemmen omdat er nog teveel wachtenden zijn.. 0:00 is 0:00, neem dan eens een duidelijke beslissing, alle stemmen die voor vandaag zijn gedaan Vóór 0:00u meenemen voor vandaag, die van Xman voor gister meetellen en voor de rest verder lijkt me ligischer.. maar wel veel werk.. najaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:33 schreef xman het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht echt gister dat iedereen in de rij stond om alsnog voor 00.00 te stemmen. Maar was dus gewoon voor de volgende dag (vandaag). Maandag had ik niet gestemd dus waarom zou dit nu niet voor dinsdag gelden?
Weet je wat..reset de stemmen maar, dan stop ik wel met stemmen. Goeie deal?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Zo kan ik mn stemmen voor vorige week dinsdag in IDO ook wel even gaan terugvorderen
Gaan jullie het regelen?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben voorstander de scores gewoon zo te laten. Iedereen stemt gewoon netjes 1x per 24 uur vanaf nu, is je stem pas na 0:00 binnen dan telt die voor de volgende dag. Pech hebben dan dus.
Of we kappen er gewoon mee.. nog handiger
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:42 schreef creno het volgende:
Poll: het tournamentstoppen ? resetten en doorgaan gewoon doorgaan rot op met je kutpoll
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
owww dan geef ik mezelf nog even snel 24 punten en dan sta ik bovenaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Modjes sluiten hem om 00.00
Weet je wat? We doen gewoon geen nieuw topic
+2... +5?? -4??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:53 schreef Nuvole het volgende:
Zo!
Hebben jullie weer even een briljant nutteloos tijdverdrijf bedacht!
Timmah +2 : SLF forever!!!![]()
G_E +5![]()
CDP -4 }
Tech -1} scheelt ze weer een hoop stress![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
Anarchistquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:04 schreef Great_Expectations het volgende:
Jaaaa! Weg met de regels! Iedereen vrij punten geven!
*douwt G_E met -80 terug de kast in*quote:
Ang3l: - ∞quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*douwt G_E met -80 terug de kast in*
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
WAT!!!
WAHHHAATT
wat doen jullie nu!!!
jullie verpesten het hele tournament
mijn hele reden tot bestaan sinds donderdag
morgen zou de campagne pas echt zijn kick of beleven
wat moet ik nou met 16 000 shirtjes 800 buttons, 250 petjes, 60 sjaals en
50 000 nutteloze rubberen armbandjes met I LOVE DICK
quote:
Wie is Dick? Ik ken helemaal geen Dick. Dus hoe kan ik al weten of ik Dick love?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
WAT!!!
WAHHHAATT
wat doen jullie nu!!!
jullie verpesten het hele tournament
mijn hele reden tot bestaan sinds donderdag
morgen zou de campagne pas echt zijn kick of beleven
wat moet ik nou met 16 000 shirtjes 800 buttons, 250 petjes, 60 sjaals en 50 000nutteloze rubberen armbandjes met I LOVE DICK
Mens iedereen in dit topic is verslaafd aan dickquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wie is Dick? Ik ken helemaal geen Dick. Dus hoe kan ik al weten of ik Dick love?.
.
Ah, daar is onze eigen Che/Jean Valjean/whatever.quote:
No shit Sherlockquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mens iedereen in dit topic is verslaafd aan dick
Nee nee, de cock, met c o c kquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:12 schreef wizarddragon het volgende:
*iedereen wint een auto* +auto
Nee ze heet gewoon Theatermamaquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ah, daar is onze eigen Che/Jean Valjean/whatever..
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:24 schreef beaverhausen het volgende:
Ai chihuahua!
nee dat zal voor altijd in de toekomst verborgen blijvenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:gaat 't nou helemaal niet meer door?
Hoe weten we dan nu wie de held is? XMN8R of Waxxer?
Egnie? EGNIE?!
Ik wil op zich om 00.00 opnieuw beginnen vanaf de stand van gister.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:36 schreef Ang3l het volgende:gaat 't nou helemaal niet meer door?
Hoe weten we dan nu wie de held is? XMN8R of Waxxer?
Egnie? EGNIE?!
Pentakels Koningin vertegenwoordigt de vrouwelijke kant van het element aarde, en staat voor bestendigheid, goedmoedigheid en betrouwbaarheid. Ook voor realiteitszin, vruchtbaarheid en eenvoud, alsmede zinsgenot.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee dat zal voor altijd in de toekomst verborgen blijven
daar brengt zelfs een tarotkaart geen helderheid in![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |