Hallo heb je zaakjes wel goed op orde he, wel op tijd je pillen innemenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:41 schreef Cairon het volgende:
Cairon heeft last van smegma-menstruatie.
Zonder opgaaf van reden nog welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Adelante het volgende:
LuQas: -2
dacht dat je onderhand wel uitgedroogd zou zijn na vier jaar zonnebankfotoquote:
lief hequote:
quote:
moet je me wel +2 in het lijstje gevenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef Vlarp het volgende:
+2 Jerruh is tof
-2 Ang3l is biatch
-2 Blubberzwijn.. wanneer kom je nou weer eens mee stappen!?
Waxxer 32
XMN8R 31
Sunjammer 27
Ang3l 25
Great_Expectations 22
Beaverhausen 22
Wonderer 21
Cybart 18
Cazman 20
Nuvole 20
Timmah 20
Petre86 19
TheaterMama 19
Vanitasvanitatumetomniava 18
BB_Koning 18
Davidov 18
Xman 18
Vlarp 17
LuQas 17
Prego 15
Stroekie 15
Andyvie 14
Ryan_R 14
Markie-Mark 13
Weemz 13
Jerruh 13
Manias 13
Creno 12
Error 12
Blubberzwijn 11
Wizarddragon 11
AnGabhar 11
Semisane 11
Remix 11
Fulco 9
Doffy 9
Keizerpinguin 9
Parleur 8
CDP 8
Freek_mst 5
Stuart.Alan.Jones 5
Tech 3
Ik ben moe.. ik mag fouten makenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef Jerruh het volgende:
nevermind:P
ja, adelante, jij lelijke vrouwenneukert! je moet wel een reden opgeven!quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Jerruh..leer nou eens af die hele lijstjes te quotenT is zo irritant
![]()
bij jou was het makkelijk, jij bent veel te oud voor lijstjes contestsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:37 schreef error het volgende:
ja, adelante, jij lelijke vrouwenneukert! je moet wel een reden opgeven!
c'est très vraiquote:
da's waarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
bij jou was het makkelijk, jij bent veel te oud voor lijstjes contests![]()
Eerst mag ie meestemmen en nu opeens toch weer niet?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Adelante. Je mag niet meer stemmen! Dus je punten tellen niet mee!
Hij mocht vanaf t begin al niet meestemmen. De keuze om zijn stemmen eerder wel mee te tellen heb k al uitgelegd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:42 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eerst mag ie meestemmen en nu opeens toch weer niet?.
Lekker logisch.
De waarheid is altijd makkelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat een makkelijke motivatie krijg k toch steeds
Ik zie nergens staan waarom ie nu niet meer mee mag stemmen. Alleen Dat zijn stemmen wel meetellen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij mocht vanaf t begin al niet meestemmen. De keuze om zijn stemmen eerder wel mee te tellen heb k al uitgelegd.
Hij stond niet i/d Originele Deelnemerslijst.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie nergens staan waarom ie nu niet meer mee mag stemmen. Alleen Dat zijn stemmen wel meetellen.
Whatever, zal wel aan mij liggen..
Bwhehehe, I aim to please dearquote:
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Hij stond niet i/d Originele Deelnemerslijst.
Ik heb al uitgelegd waarom zn eerdere punten WEL meetellenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.
*handjes in de lucht gooi*
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook. maar waarom dan... ach, weet je wat, laat maar.
*handjes in de lucht gooi*
Das Experimentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan..
Whehehequote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat heet verdannyrisering. Een psychologisch effect wat optreedt als iemand het opeens voor het zeggen krijgt ergens. Gaan ze onlogische beslissingen nemen waar je niet tegen in moet gaan..
Lekker toch?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik moet dus in totaal 4 mensen naaien morgen!?!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:55 schreef Ang3l het volgende:
En hoe was't morgen nou?
1x 3 pluspunten
1x 2 pluspunten
1x 4 minpunten
Snap ik. maar dan:
"Ook moet je 2 nominaties uitbrengen op personen in de lijst die je die dag nog GEEN punten hebt gegeven."
Dus naast degene die je -4 en-2 geeft moet je NOG eens 2 namen noemen... en degene daarvan die het vaakst genoemd wordt flikkert er ook uit? Ik moet dus in totaal 4 mensen naaien morgen!?!
Braaf zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:16 schreef XMN8R het volgende:
Ow, en ik zal nu nog es effies stemmen... (na Weemz dus)
Lief doen! NU!quote:
Nou moet je niet gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:58 schreef Weemz het volgende:Ik kan er ook niks aan doen dat ik afgelopen week elke avond weg ben geweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |