Waar er één is, zijn er meer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
enkelvoud!! jaja ik had bewust op de x gelet....
we moeten toch allemaal een beetje voor Bupie waarnemen
Ik weet de weg terug niet meer.quote:maar je hebt wel gelijk: je kan daar door de homo's 't bos niet meer zien...
ik zou maar wegblijven als ik jou was
hm, ben meer een strandmens..... hebbie lekker helemaal geen bomen........quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef LeBeau het volgende:
Dan ga je toch lekker naar een ander bos?
Blote rugbymannen?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, we hebben wel wat beters om aan te zitten!
*enge geluiden maakt*quote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Waar er één is, zijn er meer.
Release your inner Buup.
[..]
Ik weet de weg terug niet meer..
Among other things.quote:
Oh. Dat klinkt best interessant.quote:
Volgens mij ben jij er ook gewoon stiekum één!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oh. Dat klinkt best interessant..
Heul nie!!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij er ook gewoon stiekum één!![]()
What?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:12 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heul nie!!.
Kijk maar:
*onverstaanbaar* ofzo.
Vertaling moet je maar aan Dizer vragen.quote:
Busted!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vertaling moet je maar aan Dizer vragen.
Ik versta het ook niet.
Oeps.!
Oh, dat viel jou ook al op?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:25 schreef LeBeau het volgende:
Valt het iemand anders op dat wanneer Beaverhausen, Zhenar en ik hier zijn de rest altijd mysterieus verdwijnt?
Het Zhenar fragment is ook alweer voorbij.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Het is de Beautje en Beavje Show featuring Zhenar..
Hey!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het Zhenar fragment is ook alweer voorbij.
Iedereen haat ons!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:25 schreef LeBeau het volgende:
Valt het iemand anders op dat wanneer Beaverhausen, Zhenar en ik hier zijn de rest altijd mysterieus verdwijnt?
Het gaat altijd zo snel.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Het Zhenar fragment is ook alweer voorbij.
DUDE!quote:
Ja dat zie ik nu ook!!quote:
We need more fags!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:37 schreef Zhenar het volgende:
Nou, als ik niet meer gefeatures wordt door jullie, ga ik maar 24 kijken OFZO!![]()
![]()
!
![]()
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |