deze ziet er goed uit:quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
Ja... ik zat net te denken: misschien dat wijn helpt tegen koorts enzo, dat het gevoel allemaal wat minder wordt enzo![]()
Matig Buup...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Als ik me kut begin te voelen, twijfel ik toch ff of ik wel een jongen ben.
[/doordenkertje] [afbeelding]
Ik twijfel ook of jij wel een jongen bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben beter van je gewend Buup.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Oeh!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze ziet er goed uit:
[afbeelding]
![]()
[..]
ga je lekker van gloeien
het moest eens gebeuren maar toch komt het onverwacht.quote:
M'n babette, wat doe je?!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
... aan stukjes gehakt...... ja....
Of je hebt diepe zakken, of je moet eens overwegen om minder strak ondergoed te dragen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond hem andes niet slecht!
Dat is net zoiets als zeggen dat wanneer je je klote voelt, je je handen uit je broekzak moet halen!![]()
Pffff.
zat eraan te komen he....quote:
Of ik draag helemaal geen ondergoed!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of je hebt diepe zakken, of je moet eens overwegen om minder strak ondergoed te dragen.
Die is ook slecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Dat is net zoiets als zeggen dat wanneer je je klote voelt, je je handen uit je broekzak moet halen!![]()
Pffff.
Je zou ophouden met pesten!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat eraan te komen he....
tja, en zónder grappen hebben we al hélemaal niks aan 't joch.....
wat denk je, levert ie nog iets op via marktplaats!?
Neuh... misschien eBay, kan ie internationaal verkocht worden of zo...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Denk het niet. De meeste mensen hebben al een Dikke van Dale in huis.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:
oh ja, dat had ik beloofd [voor vandaag]quote:
één na oudste volgens mijquote:Pfff, ben jij nou de oudste hier?![]()
Dude, wat ben je scherp vandaag.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
Denk het niet. De meeste mensen hebben al een Dikke van Dale in huis..
Ik mag niet meedoenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik doe niks.... ; (
alsjeblieft, redt me.... geef me even 2 puntjes in het IDO-spelletje![]()
Jaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben weg.
Dat vinden jullie zeker wel fijn, hè?
Hè?
HÈ?!!!!!
Nou...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben weg.
Hè?
HÈ?!!!!!
oh nee, tweede [of tweeda.... Buup???quote:
Hmm..quote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Denk het niet. De meeste mensen hebben al een Dikke van Dale in huis..
En ook nog.. Ja, dat hadden we gezien.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Pffff.
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Nou, precies.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef Bupatih het volgende:
Klopt dat wel met al dat ge-je.Het lijkt wel alsof ik aan het stotteren ben.
Mogen accenten in het Nederlands wel die richting uit?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
Maar ik ben weg.
Hè?
HÈ?!!!!!
Het is officieel. Buup is stuk.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Hmm..
[..]
En ook nog.. Ja, dat hadden we gezien.
[..]
[..]
Nou, precies.
![]()
Iig hier niet. Je zegt 'hei'.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:53 schreef Paltos het volgende:
[..]
Mogen accenten in het Nederlands wel die richting uit?![]()
Als jij verslapt moet ik alert blijven.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:51 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dude, wat ben je scherp vandaag.
Net ook al met je 'sowieso slecht'.
Heaumeaux?! Waar?!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:54 schreef babette21 het volgende:
[..]
waarom niet?!?!?
da's discriminatie man!!!
omdat je heaumeau ben!!!!
ik zeg: grof vuil.... [of toch gft?? zo grof is ie niet...]quote:Op maandag 16 januari 2006 22:55 schreef beaverhausen het volgende:
Het is officieel. Buup is stuk..
Reken er maar niet op, we hebben wel wat beters om aan te zitten!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Heaumeaux?! Waar?!.
Als ze maar niet aan me gaan zitten.
Klein gevaarlijk afval natuurlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg: grof vuil.... [of toch gft?? zo grof is ie niet...]
enkelvoud!! jaja ik had bewust op de x gelet....quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef beaverhausen het volgende:
Heaumeaux?! Waar?!.
Als ze maar niet aan me gaan zitten.
ach ja, chemische troepquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Paltos het volgende:
Klein gevaarlijk afval natuurlijk.
Dan ga je toch lekker naar een ander bos?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef babette21 het volgende:
[..]
maar je hebt wel gelijk: je kan daar door de homo's 't bos niet meer zien...
Niet meer. Those days are gone.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik zeg: grof vuil.... [of toch gft?? zo grof is ie niet...]
He gatver, ben jij er zo eentje?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Reken er maar niet op, we hebben wel wat beters om aan te zitten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |