deze ziet er goed uit:quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef MissBliss het volgende:
Ja... ik zat net te denken: misschien dat wijn helpt tegen koorts enzo, dat het gevoel allemaal wat minder wordt enzo![]()
Matig Buup...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Als ik me kut begin te voelen, twijfel ik toch ff of ik wel een jongen ben.
[/doordenkertje] [afbeelding]
Ik twijfel ook of jij wel een jongen bent.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
Ik ben beter van je gewend Buup.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Bupatih het volgende:
[/doordenkertje] [afbeelding]
Oeh!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef babette21 het volgende:
[..]
deze ziet er goed uit:
[afbeelding]
![]()
[..]
ga je lekker van gloeien
het moest eens gebeuren maar toch komt het onverwacht.quote:
M'n babette, wat doe je?!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
... aan stukjes gehakt...... ja....
Of je hebt diepe zakken, of je moet eens overwegen om minder strak ondergoed te dragen.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond hem andes niet slecht!
Dat is net zoiets als zeggen dat wanneer je je klote voelt, je je handen uit je broekzak moet halen!![]()
Pffff.
zat eraan te komen he....quote:
Of ik draag helemaal geen ondergoed!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Of je hebt diepe zakken, of je moet eens overwegen om minder strak ondergoed te dragen.
Die is ook slecht.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:46 schreef Bupatih het volgende:
Ik vond hem andes niet slecht!
Dat is net zoiets als zeggen dat wanneer je je klote voelt, je je handen uit je broekzak moet halen!![]()
Pffff.
Je zou ophouden met pesten!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
zat eraan te komen he....
tja, en zónder grappen hebben we al hélemaal niks aan 't joch.....
wat denk je, levert ie nog iets op via marktplaats!?
Neuh... misschien eBay, kan ie internationaal verkocht worden of zo...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
Denk het niet. De meeste mensen hebben al een Dikke van Dale in huis.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |