Ik ben al vanaf 7 uur aan het getten with the program.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:09 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Wat je duidelijk niet begrijpt, jij ontzettende in je bed wegrottende uitslaap hoer die je d’r bent
![]()
, is dat het in ShowChat juist helemáál niet tof is om lang uit te slapen. Het zijn de
vroegies
die hier de dienst uitmaken!
![]()
Get with the f#ck#ng program!
![]()
bloemtjes??? dat komt in mijn buptiriaans woordenboek niet voor.....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:21 schreef Airelle het volgende:
Ik kijk tegenwoordig ook weer vaker naar GMNL. Heb je dat vanochtend gezien met die bloemtjes?.
Ik bedoel bloempiesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:26 schreef babette21 het volgende:
[..]
bloemtjes??? dat komt in mijn buptiriaans woordenboek niet voor.....
maar nee, ik heb vanmorgen geen gmnl gekeken... er waren nijlpaarden op 3
Hey, ben jij d'r ook weer eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik bedoel bloempies. Bloemetjes dus...
Ik kijk ook wel eens naar de Breakfast show op BBC.
ja dat begrijp ik natuurlijk bestquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef Airelle het volgende:
Ik bedoel bloempies. Bloemetjes dus...
Hij mag mij best een bloempje noemen, als hij dat leuk vindtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik natuurlijk best
[afbeelding]
bloempje
de enige leuke quote uit de hele filmquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:36 schreef mark_03 het volgende:
Hij mag mij best een bloempje noemen, als hij dat leuk vindt
Ja, dat gevoel had ik ook... maar wel toffe tvquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Geinig is dat, niet?Al heb ik het idee dat het (voor een deel) geacteerd is. Sommige types komen net iets te geforceerd over.
Vind die film echt helemaal niks... vroeger ook al niet. Kocht 'm toen als 10-jarig ventje op video... maar nee, vond het niks. Veel te weinig liedjes, gepraat, geen toffe vijanden... neequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:39 schreef babette21 het volgende:
[..]
de enige leuke quote uit de hele film
maar wel meteen súperleuk enzo![]()
same herequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:41 schreef mark_03 het volgende:
Vind die film echt helemaal niks... vroeger ook al niet. [..] Maar dat stukje is wel blijven hangen. En die scene met Bambi op het ijs
.
Beautje plagen, knal voor je brutale smoel vragen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:25 schreef beaverhausen het volgende:
Bovendien is het leuk om Beautje te pesten..
Bite me.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:56 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Beautje plagen, knal voor je brutale smoel vragen!![]()
Ik weet alleen van dat gestuntel op het ijs.quote:
Ik heb het totaal niet moeilijk deze tentamenweekquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
[/dizer]
[/chrisine]
[/airelle]
[/iedereen die het even een keer moeilijk heeft met zijn studie]
Oh ja sorry, ik ben hier al zo lang niet meer geweest. Moet weer even rekening gaan houden met het intellect van de mensen hierquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja dat begrijp ik natuurlijk best
[afbeelding]
bloempje
Het wordt wel steeds moeilijkerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:55 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat een ShowChatliefde in de survivalgame.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |