mja die is heel aardigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef Dizer het volgende:
En deze dan? Die is toch wel goed?
[afbeelding]
Ik bedenk me net dat de beste tactiek is om niemand er daadwerkelijk uit te knallen. Juist in deze fase van het spel kan dat behoorlijk wat minpunten opleveren (zie yeahinho :’) ). Stemmen geven aan mensen die hoog staan is nu veiliger, vermoed ik zo.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja
maar... nu heb ik niks meer te verliezen en ga ik al die randdebielen er systematisch uitknallen
kill & attackquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:18 schreef Zhenar het volgende:
Ik bedenk me net dat de beste tactiek is om niemand er daadwerkelijk uit te knallen. Juist in deze fase van het spel kan dat behoorlijk wat minpunten opleveren (zie yeahinho :’) ). Stemmen geven aan mensen die hoog staan is nu veiliger, vermoed ik zo.
Anyhow... fuck that, ik wil deelnemers AFMAKEN!![]()
Nee, ik kijk altijd het NOS en RTL journaal ’s ochtends.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:38 schreef babette21 het volgende:
he Zhennie, heb je vanochtend nog de nijlpaarden op tv gezien?!?!
[ned3, rond 8.00 uur....]
me too, maar als ik drie keer hetzelfde item langs heb zien komen, zap ik wel doorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:50 schreef Zhenar het volgende:
Nee, ik kijk altijd het NOS en RTL journaal ’s ochtends
't was kickuh joh, echt zo'n kindernatuurfilmpje...quote:.Damn nu heb ik
nijlpaarden
gemist! :’(
[/dizer]quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Pff ik heb toetsweek en het gaat ontzettend kut
kan net zo goed stoppen met school
Dat vind ik nou niet echt iets waarbij je denkt "Daar zie ik mijn 4 jarige dochter graag naar kijken".quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:19 schreef babette21 het volgende:
't was kickuh joh, echt zo'n kindernatuurfilmpje...
alles wat je zag werd vrijwel letterlijk benoemd:
zag je zo'n baviaan inbeeld, je weet wel, in vol ornaat: "een piemel... een lange, dunne piemel"
de tekenfilm die ernaar kwam was nog veel erger....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:29 schreef LeBeau het volgende:
Dat vind ik nou niet echt iets waarbij je denkt "Daar zie ik mijn 4 jarige dochter graag naar kijken".
Wat voor zender kijk jij in godsnaam?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
de tekenfilm die ernaar kwam was nog veel erger....
allemaal blote mensendie "rot op" zeiden enzo
Uitslaapslet!quote:
Jij ook een hele goeie en vrolijke middag Bupie.quote:
normaliter ned.1 [gmnl], ned.2 [nos] en rtl, maar dat was vanmorgen allemaal niks...quote:
Jealous much, dear Beautje?quote:
Wat ben je opeens vriendelijk.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jij ook een hele goeie en vrolijke middag Bupie..
.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:48 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Jealous much, dear Beautje?.
Ik kijk tegenwoordig ook weer vaker naar GMNL. Heb je dat vanochtend gezien met die bloemtjes?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
normaliter ned.1 [gmnl], ned.2 [nos] en rtl, maar dat was vanmorgen allemaal niks...
tja toen was Villa Achterwerk 't enige alternatief
maar die biologiefilm was écht leuk hoor
Ik voelde me ook al niet zo lekker. Dat zal het zijn.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wat ben je opeens vriendelijk.
Maar hoi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |