Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nuquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:35 schreef PLAE@ het volgende:
We hadden nu gewoon weer net zo'n topgeneratie als 10 jaar terug. Die kans is alleen verkeken door wanbeleid met betrekking tot contracten. Een kutcoach etc
dat viel onder etcetera (kon er even niet op komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nu.
Uhhm, Maduro gaat een beetje die richting opquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Misschien. Maar tien jaar geleden hadden we ook een type Rijkaard. En waar is die nu.
Krijgen ze juridisch nooit rond.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.
Ja hij legt die ballen wel goed en dat is een van de belnagrijkste taken van een linksbuiten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die heeft geen actie, wel een goede voorzet. Mja ik weet niet of hij de oplossing iss
houden we hem nog maar even. Kan ie in de etalage.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:26 schreef devv05 het volgende:
Hij is het beste enige wat we op rechts hebben en was een van de minst slechtsten tegen NEC, dus...
Pff, als Rosales weg mag dan kan driekwart van het elftal weg.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:27 schreef Radegast het volgende:
[..]
houden we hem nog maar even. Kan ie in de etalage.
Hij kan me nog overtuigen in het komende halfjaar, komende zomer zit ie twee jaar bij Ajax dan maar eens kijken hoe hij het heeft gedaan bij Ajax en of er progressie in z'n spel zit.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:34 schreef devv05 het volgende:
[..]
Pff, als Rosales weg mag dan kan driekwart van het elftal weg.
De afgelopen anderhalf jaar heeft hij al niet veel progressie laten zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:39 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hij kan me nog overtuigen in het komende halfjaar, komende zomer zit ie twee jaar bij Ajax dan maar eens kijken hoe hij het heeft gedaan bij Ajax en of er progressie in z'n spel zit.
Geef hem nog even de tijd. Hij had vorig jaar ook zware concurrentie van De Ridder en De Mul, vergeet dat niet!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:45 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
De afgelopen anderhalf jaar heeft hij al niet veel progressie laten zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |