Zoals van Geel al zei: "We verwachten dat Huntelaar de komende 3 jaar topscorer van de eredivisie zal worden"quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:22 schreef PLAE@ het volgende:
als Huntelaar niet beter dan 7 uit 9 doet dan mag hij de club verlaten dat is duidelijk.
Zo werkt het toch ook met Charisteas![]()
![]()
Dan wordt ie naar goed gebruik weggefloten!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:19 schreef Fok_you het volgende:
zomaar even een vraagje tussendoor....
stel nou dat Huntelaar niet uit de verf komt bij Ajax, de komende 10 wedstrijden scoort hij bijvoorbeeld 2 doelpuntjes..... wat dan..? ik verwacht niet dat het gebeurd, maar het zou toch kunnen (rosenberg en charisteas zijn ook zo slecht niet en haalden het ook niet)
Trouwens waar komt dat gefluit het meeste vandaan, ik zit 2e ring achter het doel en de rijen voor me en achter me gebeurd het volgens mij amper. Vroeg me altijd al af wie dan gaan fluiten maarja dat weten jullie vast ook niet.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:25 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dan wordt ie naar goed gebruik weggefloten!
Dat hoeven maar heel weinig mensen te zijn om het al heel massaal te laten klinkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Trouwens waar komt dat gefluit het meeste vandaan, ik zit 2e ring achter het doel en de rijen voor me en achter me gebeurd het volgens mij amper. Vroeg me altijd al af wie dan gaan fluiten maarja dat weten jullie vast ook niet.
Waarom hebben ze Ajax keihard laten vallen? Het is eerder andersom, zeker bij De Jong. En spelen voor Ajax is al jaren geen eer meer voor spelers met ambities, logisch zat. We zijn geen Europese top meer en zullen dat nooit worden.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef M0NTANA het volgende:
Het is wanbeleid dat komende zomer Maxwell, Hatem Trabelsi, Steven Pienaar en Nigel de Jong allen transfervrij uit Amsterdam vertrekken, maar aan de andere kant tekent het wel hun instelling, hun hart voor de club. Van Nigel de Jong en Maxwell had ik het niet verwacht, maar ze hebben Ajax keihard laten vallen en mogen wat mij betreft oprotten! Spelen voor Ajax moet een eer zijn, je moet het hoogste nastreven en de club niet enkel zien als opstapje naar een grotere, rijkere club.
En Krohn-Deli mag van mij ook wel komen, o verrek, die hebben we al gecontracteerdquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ja, laten we fijn jongens als Jenner gaan contracteren! Dan kan Dave ook wel, net als Dwight Tiendalli. En indien we dan toch bezig zijn, lijkt Jeffrey Leiwakabessy me ook niet verkeerd zeg!
De grootste judas uit de clubhistorie wil ik nooit, maar dan ook nooit meer in een functie bij Ajax zien.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef jna het volgende:
[..]
ik ken nog wel een aantal spelers die een lesje balcontrole kunnen gebruiken.
Ahjoh! we kopen direct Bart Latuheru weer!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:48 schreef methodmich het volgende:
Ja, laten we fijn jongens als Jenner gaan contracteren! Dan kan Dave ook wel, net als Dwight Tiendalli. En indien we dan toch bezig zijn, lijkt Jeffrey Leiwakabessy me ook niet verkeerd zeg!
Dat we nooit meer europese top zouden worden zeiden ze ook in 1989....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Waarom hebben ze Ajax keihard laten vallen? Het is eerder andersom, zeker bij De Jong. En spelen voor Ajax is al jaren geen eer meer voor spelers met ambities, logisch zat. We zijn geen Europese top meer en zullen dat nooit worden.
Precies. Dat zijn echt van die loze teksten. Niemand kan in de toekomst kijken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:55 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dat we nooit meer europese top zouden worden zeiden ze ook in 1989....
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:57 schreef methodmich het volgende:
Toen had je nog geen Bosman-arrest en mocht je maar 3 buitenlanders opstellen, zodat alleen gearriveerde toppers naar het buitenland gingen. Met die regelgeving hadden spelers als Andy van der Meyde nog bij Ajax gespeeld en zat Tomás Galásek nog bij Willem II.
Dan krijgen we dus 1 halfbloedje in het teamquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dat van die buitenlanders gaat langzaam terug komen hoor, over een paar jaar moet de helft van je basiselftal alweer nederlands zijn denk ik zelf.
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:58 schreef Jasza het volgende:
Ajax gaat heus nog wel is de CL winnen en een paar jaar achter elkaar misschien zoals begin jaren 70.. In voetbal kan alles ineens omslaan, als we over 2 jaar weer een topselectie hebben en het wel halen dan zeggen ze allemaal weer. Zie je wel, ik zei toch dat we ooit nog de CL zouden winnen terwijl ze dat nooit gezegd hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |