alsof wij er wat over te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:35 schreef PLAE@ het volgende:
nu ineens is jenner weer alles.
Heb in godsnaam met z'n allen eens wat geduld. Een beetje zinloze paniek-aankopen doen elke winterstop brengen ons echt geen enkele stap verder.
Wat zou jij doen dan, ik zie je alleen maar alles afkrakenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:35 schreef PLAE@ het volgende:
nu ineens is jenner weer alles.
Heb in godsnaam met z'n allen eens wat geduld. Een beetje zinloze paniek-aankopen doen elke winterstop brengen ons echt geen enkele stap verder.
Vanenburg zie ik wel wat nuttigs in voor de jongere spelers. Niet als hoofdtrainer natuurlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:43 schreef Dr.Daggla het volgende:
Vanenburg, Jenner, De Brom.
Is de paniek bij sommigen dan echt zo groot?.
Prestaties op een termijn van 2/3 jaar behoort niet tot de opties. Het streven was om dit jaar nog goed te eindigen, dit gebeurt dus echt niet, maar volgend jaar wil Ajax dus weer om de titel strijden.. De vraag is hoe jij dát zou willen bewerkstelligen, mocht je er iets over te zeggen hebben.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:50 schreef PLAE@ het volgende:
Ik verwacht de komende 2/3 jaar echt helemaal niks meer. De vorige generatie die in opkomst was is volledig verneukt (voornamelijk met dank aan Koeman).
Ik zou iig Blind gewoon het seizoen af laten maken en geen nieuwe spelers maar halen. Gewoon de huidige selectie eens wat vertrouwen geven. Deze spelers hebben stuk voor stuk te weinig vertrouwen gekregen een enkele uitzondering daargelaten.
Deze rit uitzitten tot de zomer en alvast werken aan versterkingen voor deze zomer. Vooral binnen Nederland.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Prestaties op een termijn van 2/3 jaar behoort niet tot de opties. Het streven was om dit jaar nog goed te eindigen, dit gebeurt dus echt niet, maar volgend jaar wil Ajax dus weer om de titel strijden.. De vraag is hoe jij dát zou willen bewerkstelligen, mocht je er iets over te zeggen hebben.
Namen ?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:54 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Deze rit uitzitten tot de zomer en alvast werken aan versterkingen voor deze zomer. Vooral binnen Nederland.
Klopt, als Mitea een goede voorzet krijgt is hij een uistekende linksbuitenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:59 schreef PLAE@ het volgende:
We hebben Mitea nog gewoon voor op links. En je weet niet wat je tussen nu en de zomer nog kan ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |