Ha, je hebt hem opgezocht na vorige keerquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
En dan noe main volgende troek...
[afbeelding]
Graaf Telquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Inderdaad, alleen ging het de vorige keer zo snel met de posts dat ik dat plaatje eigenlijk niet meer kon plaatsenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:58 schreef Litpho het volgende:
Ha, je hebt hem opgezocht na vorige keer.
Dat overkomt mij ook wel eens, jaquote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen ging het de vorige keer zo snel met de posts dat ik dat plaatje eigenlijk niet meer kon plaatsen
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[afbeelding]
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:59 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Hey kanjer, ben jij er ook weer
Graaf Tel ziet er iets anders uit (deze was gemakkelijker te vinden)quote:
Graaf Telquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Graaf tellquote:Op maandag 16 januari 2006 22:57 schreef MSXUser het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan vast op de momenten dat ik er niet ben.. en ik ben er dan op de momenten dat jij er niet bent!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]![]()
Ben ik er wel eens niet dan de laatste tijd
Ja, we kunnen niet eens een paar uur wat anders gaan doen en het loopt hier volstrekt uit de hand.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
we worden wel vaker buiten gesloten!
Doen we goed danquote:Op maandag 16 januari 2006 23:04 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Dan vast op de momenten dat ik er niet ben.. en ik ben er dan op de momenten dat jij er niet bent!
Is dit reden genoeg voor een TR'?quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, we kunnen niet eens een paar uur wat anders gaan doen en het loopt hier volstrekt uit de hand.![]()
Ja, er zijn topics om minder gesloten.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Is dit reden genoeg voor een TR'?
Die kliekjes hier
Dat zegt ze nou tegen mij . . .quote:
Believe me, I know just as much as you do . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef CherryLips het volgende:
negerobsessiewaar kom ik nu weer binnen strompelen
![]()
In onze tijd wisten we ten minste nog wat normen en waarden waren.quote:
he, ik besta nog niet sinds het begin der tijden, of in het andere geval een jaar of 2500 hoorquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:08 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Heb je zo'n hekel aan me gekregen![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In onze tijd wisten we ten minste nog wat normen en waarden waren.![]()
Slowchats moet je ook niet snappen, je moet gewoon in het diepe springen en slap mee gaan lullen.quote:
Even wat voor jou bedenkenquote:Op maandag 16 januari 2006 23:07 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, er zijn topics om minder gesloten.![]()
Ik ook niet, daarom ga ik maar bed. Terustenquote:
Verdomd je hebt gelijk!!!'Tis z'n broerquote:Op maandag 16 januari 2006 23:02 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Graaf Tel ziet er iets anders uit (deze was gemakkelijker te vinden)
[afbeelding]
Een neukneger.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Even wat voor jou bedenken
Jij mag wel stoepje en wc schrobben, je bent zo lekker zuur![]()
Nu moet ik alleen nog een neukneger/neukblanke hebben
Alleen zonder die enge tandjesquote:Op maandag 16 januari 2006 23:11 schreef MissMSX het volgende:
Verdomd je hebt gelijk!!!'Tis z'n broer![]()
![]()
Hm, dan valt het nog wel mee.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:10 schreef marcb1974 het volgende:
he, ik besta nog niet sinds het begin der tijden, of in het andere geval een jaar of 2500 hoor![]()
Betere tandartsquote:
Nog net hequote:
Misschien is ze wel zo lief voor jou een neuknegerin aan te schaffen!quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 23:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
O, gelukkig... Anders had ik weer een aantal nachten wakker gelegen..
![]()
Dan nog niet eigenlijk, maar vooruit maarquote:Op maandag 16 januari 2006 23:28 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ach, ik beloof je dat het jouw schuld niet zal zijn dan...
Ik weet het, maar soms heb ik het niet in de handquote:Op maandag 16 januari 2006 23:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan nog niet eigenlijk, maar vooruit maar
Een die wel recht kan slijpen en dergelijke.quote:
Ja, maar het zit er niet ver van af.quote:
Blijven proberen toch maar? En zo niet gewoon langskomen hier hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 23:34 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Ik weet het, maar soms heb ik het niet in de hand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |