Mag de lendendoek dubbel dienst doen als het strikje om de doos?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Jij begrijpt het!![]()
ik wil een zwarte neger graag. Met witte tanden en een lendendoek.
bij Harrods wel, ze bezweren dat ze alles kunnen leveren. Wel zonder dat poepkleurige logo graag.quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Thisbe het volgende:
Ik zet even een advertentie op marktplaats:
gezocht:
Afwasneger.
vereisten: zwarte huidskleur, zwart kroeshaar en witte tanden en zo nu en dan een stukje vlees
beloning: twee maal daags slaag, een slaapmatje voor de achterdeur,
![]()
Jij bent niet zwart Nixxx!quote:
subtiele verandering in de quote je niet opgevallen?quote:
Dat maakt je nog niet zwartquote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
subtiele verandering in de quote je niet opgevallen?
maar ik ben wel zwart... niet blauw ofzo..quote:
Wat moet ik dan strijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:59 schreef Thisbe het volgende:
Ach wellicht kan nixx nog aan de slag als strijkslaaf
ik kan een poging doen...quote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Thisbe het volgende:
Kun je de plooien in mijn ziel gladstrijken?![]()
hey thisbe.. je neger is binnengekomenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:07 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Hè jammer
Gaan we nu allemaal liev doen en zo.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:09 schreef nixxx het volgende:
[..]
hey thisbe.. je neger is binnengekomen
okquote:Op maandag 16 januari 2006 22:11 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Gaan we nu allemaal liev doen en zo.
Wil je mijn kusjesblanke worden?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Geen probleem!![]()
Ik ga hier wel even mooi zitten doen![]()
Magic!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe kan litpho door een slotje heen posten btw?
Neegeurs eten geen sambalquote:Op maandag 16 januari 2006 22:42 schreef marcb1974 het volgende:
Sambal bij iemand?
http://www.sambalbij.net/quote:
Daar at ik wel eens voor 't een wok-restaurant was. Altijd lege tent, maar geweldige chineesquote:
Jarenlang observeren hoe Mukie het doet natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef Sjowhan het volgende:
Hoe kan litpho door een slotje heen posten btw?
Hoiquote:
Goeie vraag . . .quote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef _Cara_ het volgende:
Negerobsessie? hadden we die?
Ze hebben in ieder geval gevoel voor humorquote:Op maandag 16 januari 2006 22:49 schreef MissMSX het volgende:
Daar at ik wel eens voor 't een wok-restaurant was. Altijd lege tent, maar geweldige chinees
En ik maar denken dat het magie was!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Jarenlang observeren hoe Mukie het doet natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |