Laten we het hopenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik gok dat je de blokkendoos wel wint
Tief nou eens op met je aandachtscomplex.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik weet gewoon niet meer waarvoor ik genomineerd ben
Jij bedankt voor het organiseren van een leuk tournament in ONZ.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef FlyingFox het volgende:
En superrrr bedankt Bupatih!
100% mee eenschquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het organiseren van een leuk tournament in ONZ.
Ik zal hem snel in mn icoon shoppenquote:
Tijd voor een image-makeover.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ik nérgens kans op maak.
Volgens mij zelfs niet genomineerd.
BrauN is zó passé.
Pff, wat een laffe kerel dan zeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Dirkh het volgende:
Tong80 heet dus gewoon Herman.
Hermanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Dirkh het volgende:
Tong80 heet dus gewoon Herman.
Zoek eens een andere avatar dan. Misschien wordt BrauN weer hip als er een nieuwe zoektocht naar zijn avatar moet worden gestart!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ik nérgens kans op maak.
Volgens mij zelfs niet genomineerd.
BrauN is zó passé.
Wat ?quote:
Sjiek slippen he gek, wat anders ?quote:
Sjenx yoequote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hier wel blij staan wezen!
![]()
![]()
![]()
Feli Maikuuul![]()
Boh gek!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek slippen he gek, wat anders ?
Post jij nog eens zo'n onmeunig geile slip.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hier wel blij staan wezen!
![]()
![]()
![]()
Feli Maikuuul![]()
Je hebt em nu al kwijtgemaaktquote:
Daar zeg je me watquote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Eveli het volgende:
@ Maikuuul Misschien heb je hem nog niet omdat die van de blokkendoosjosti-award mooier is.
Dat mag niet meer voor m'n moederquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Post jij nog eens zo'n onmeunig geile slip.
Ze zijn nog bezig om hem te painten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul schrijft protest aan omdat hij nog niet eens zijn avater heeft
Jullie hadden hem al aan de foon. Herman.quote:
Dat is voor radiotechnische zaken.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Bizznitch het volgende:
maar op GC.... is dit topic toch ook al
Het klonk wel eeh.. exotisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik wou nog even melden dat je m'n naam op een puike wijze uitsprak zonet, FF. Niet per se een goede wijze, maar ach.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik doe 'm dadelijk voor jou nog wel eens.
Kom je aan de telefoon?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Bioslock het volgende:
Lijkt me nogal op zijn plaats. Ik, hm, hm hm, als bieruser.
badgerbadgerquote:
Ja, en jij werd ook nog even genoemd!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:29 schreef Stofje het volgende:
Godver, ze hebben het over een puike user, ineens.
Pfff!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:41 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nee, ik. Hij vond me fantááááááástisch. Hij!
Twee hevig teleurgestelde mods, hier. Dat betekent wat voor de komende 2 weken!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff!
Ik hoorde anders wel dat Nolius mijn naam wéér verkeerd uitsprak! De zak!
Het bewijst en onderstreept wedermaal de tofheid aangaande [betreffende user] met twee awards.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Twee hevig teleurgestelde mods, hier. Dat betekent wat voor de komende 2 weken!
Ach, ik sleep er wel een paar binnen bij de FOK!-awards.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Twee hevig teleurgestelde mods, hier. Dat betekent wat voor de komende 2 weken!
Ik mis [betreffende user] nogal. [Zijn] posts in [bepaalde topícs] zijn vaak een lust voor het poëtische oog. Gisteren heb ik een topic van [kanshebbende PMS per minuut award] gesloten, doordat [betreffende user] en [andere andersbetreffende users] niet kwamen opdagen. Dat is een groot gemis.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:48 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Het bewijst en onderstreept wedermaal de tofheid aangaande [betreffende user] met twee awards.
Twéé. Dat [zijn] leven nog zó'n wending mocht nemen, dat had [hij] zich niet kunnen voorstellen.
is het nou Bu-pa-tih of bu-patihquote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff!
Ik zag het [betreffende topic] vanochtend, maar [betreffende user] was desolaat al te elfder ure te berde gekomen. Weinig tot niet getreurd heerschap, we hebben de [goed topic] topics nog, alsmede de achterban van [betreffende user]. [betreffende user], ookwel de nieuwe messias genaamd, zal spoedig zijn rentrée maken, mits de tijd daar zijnde.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:52 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik mis [betreffende user] nogal. [Zijn] posts in [bepaalde topícs] zijn vaak een lust voor het poëtische oog. Gisteren heb ik een topic van [kanshebbende PMS per minuut award] gesloten, doordat [betreffende user] en [andere andersbetreffende users] niet kwamen opdagen. Dat is een groot gemis.
Je omschrijft [betreffende user] treffend en hoop ['m] dan ook zo spoedig mogelijk aan te treffen in [betreffend subforum] met [goed topic]-topics.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:56 schreef UpUpDownLeftRightABSelect het volgende:
[..]
Ik zag het [betreffende topic] vanochtend, maar [betreffende user] was desolaat al te elfder ure te berde gekomen. Weinig tot niet getreurd heerschap, we hebben de [goed topic] topics nog, alsmede de achterban van [betreffende user]. [betreffende user], ookwel de nieuwe messias genaamd, zal spoedig zijn rentrée maken, mits de tijd daar zijnde.
Draag hem met trots. Ofzoquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
FF!
*** Het 'Alternatieve FOK!-awards 2005' topique! ***
Treffendquote:
Ja, waar ligt die kut klemtoon dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:43 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Pfff!
Mag ik een x komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, waar ligt die kut klemtoon dan?
En kom dan ook zelf eens een keer langs ofzoschijtluis!
Bescherm je me dan welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:10 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja hoor. Als je maar niet zo'n AMD64 bent die niet komt opdagen
Klopt, ik kom dan ook.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bescherm je me dan wel
Het schijnt dat iedereen me dood wil enzo
quote:
Boequote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, waar ligt die kut klemtoon dan?
En kom dan ook zelf eens een keer langs ofzoschijtluis!
Vertelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is fraude !
Komt helemaal goed. Kom je aanstaande maandag?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Bescherm je me dan wel
Het schijnt dat iedereen me dood wil enzo
Maakt niet uit. We zijn allemaal weleens bang.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:51 schreef Bupatih het volgende:
En ik kom pas als.....als.....als.....Fok! 100 jaar bestaat.
Absoluut!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:27 schreef the_legend_killer het volgende:
Er is fraude !
Is het action-radio-gebouw wel rolstoelproof? Anders kan hij niet eens komenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef Nolius het volgende:
[..]
Komt helemaal goed. Kom je aanstaande maandag?
[..]
Maakt niet uit. We zijn allemaal weleens bang.
Jij bent wat schijteriger dan een ander, maar ook die mensen moet je hebben
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het action-radio-gebouw wel rolstoelproof? Anders kan hij niet eens komen
Ik ben bang van jou...zeker, nadat je me voor kasthomo uitmaakte...volgens mij wil je stiekem gewoon met mij!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:25 schreef Nolius het volgende:
Maakt niet uit. We zijn allemaal weleens bang.
Jij bent wat schijteriger dan een ander, maar ook die mensen moet je hebben
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik ben bang van jou...zeker, nadat je me voor kasthomo uitmaakte...volgens mij wil je stiekem gewoon met mij!
Jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef Bupatih het volgende:
volgens mij wil je stiekem gewoon met mij!
En hete hits draaien!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja![]()
Praten natuurlijk! Want dat doen we op de radio
Ow, en anders kan ik ook nog bij de mensen thuis komen!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het action-radio-gebouw wel rolstoelproof? Anders kan hij niet eens komen
Dat is nog veel engerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ow, en anders kan ik ook nog bij de mensen thuis komen!
Praten is zó overgewaardeerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja![]()
Praten natuurlijk! Want dat doen we op de radio
Pfff, wanneer ga jij nou eens met je verloofde trouwen?quote:
30 aprilquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef Bupatih het volgende:
Pfff, wanneer ga jij nou eens met je verloofde trouwen?Je bent al jaren met haar verloofd.
Tegen mezelf?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij praat zelfs tegen jezelf in je fotoboek en op je ziejetwee
Aha. Alvast gefeliciteerd dan maar!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
30 april
we weten alleen nog niet welk jaar
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:45 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ja, je stelt jezelf vragen en geeft dan zelf het antwoord
Ech nie!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:46 schreef Bupatih het volgende:
[..]Dat waren vragen die mijn fans hadden ingestuurd!
Leuk dat jij ook gestemd hebt. Maar waarom moet je dat meldenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je kan wel zien dat het 'nerd' kliekje het grootste aandeel heeft gehad qua stemmen; wat een saai ende vooral voorspelbare uitslag zeg.![]()
In een democratie wint het grootste kliekje altijd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 18:48 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Je kan wel zien dat het 'nerd' kliekje het grootste aandeel heeft gehad qua stemmen; wat een saai ende vooral voorspelbare uitslag zeg.![]()
Stemmen was er dit jaar niet bij hoor, en terecht.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:08 schreef Nolius het volgende:
[..]
Leuk dat jij ook gestemd hebt. Maar waarom moet je dat melden
Broeeerquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Stemmen was er dit jaar niet bij hoor, en terecht.
Ik neem aan dat je avatar bedoeldquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:12 schreef paultjuhhh het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie kan deze icoontjes in elkaar laten verlopen voor m'n avater ?!
quote:
quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:22 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je avatar bedoeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |