Laten we het hopenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik gok dat je de blokkendoos wel wint
Tief nou eens op met je aandachtscomplex.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef sararaats het volgende:
ik weet gewoon niet meer waarvoor ik genomineerd ben
Jij bedankt voor het organiseren van een leuk tournament in ONZ.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:58 schreef FlyingFox het volgende:
En superrrr bedankt Bupatih!
100% mee eenschquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jij bedankt voor het organiseren van een leuk tournament in ONZ.
Ik zal hem snel in mn icoon shoppenquote:
Tijd voor een image-makeover.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ik nérgens kans op maak.
Volgens mij zelfs niet genomineerd.
BrauN is zó passé.
Pff, wat een laffe kerel dan zeg.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Dirkh het volgende:
Tong80 heet dus gewoon Herman.
Hermanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Dirkh het volgende:
Tong80 heet dus gewoon Herman.
Zoek eens een andere avatar dan. Misschien wordt BrauN weer hip als er een nieuwe zoektocht naar zijn avatar moet worden gestart!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef BrauN het volgende:
Ik kan gewoon niet geloven dat ik nérgens kans op maak.
Volgens mij zelfs niet genomineerd.
BrauN is zó passé.
Wat ?quote:
Sjiek slippen he gek, wat anders ?quote:
Sjenx yoequote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hier wel blij staan wezen!
![]()
![]()
![]()
Feli Maikuuul![]()
Boh gek!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Sjiek slippen he gek, wat anders ?
Post jij nog eens zo'n onmeunig geile slip.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:30 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Nou dan ga ik hier wel blij staan wezen!
![]()
![]()
![]()
Feli Maikuuul![]()
Je hebt em nu al kwijtgemaaktquote:
Daar zeg je me watquote:Op maandag 16 januari 2006 21:34 schreef Eveli het volgende:
@ Maikuuul Misschien heb je hem nog niet omdat die van de blokkendoosjosti-award mooier is.
Dat mag niet meer voor m'n moederquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Post jij nog eens zo'n onmeunig geile slip.
Ze zijn nog bezig om hem te painten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:40 schreef Maikuuul het volgende:
* Maikuuul schrijft protest aan omdat hij nog niet eens zijn avater heeft
Jullie hadden hem al aan de foon. Herman.quote:
Dat is voor radiotechnische zaken.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:44 schreef Bizznitch het volgende:
maar op GC.... is dit topic toch ook al
Het klonk wel eeh.. exotisch.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:46 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik wou nog even melden dat je m'n naam op een puike wijze uitsprak zonet, FF. Niet per se een goede wijze, maar ach.
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Ik doe 'm dadelijk voor jou nog wel eens.
Kom je aan de telefoon?quote:Op maandag 16 januari 2006 21:55 schreef Bioslock het volgende:
Lijkt me nogal op zijn plaats. Ik, hm, hm hm, als bieruser.
badgerbadgerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |