Wat zijn we weer bijdehand.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en anders wel in DEC 07 - FEB 08
![]()
Oke we zullen zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:47 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, maar ik voorspel dat he.
Och dat halen de modjes wel weg als ze het niet goedkeuren.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat we berichtjes postten met alleen hoi en zwaaismiley enzo![]()
Ik ben het volkomen met je eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
Geen sneeuw, geen hagel, geen regen en ook geen vorst.
Warmte, zonneschijn.
Eens maar ander andere kant ook wel weer oneensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef es70 het volgende:
Geen sneeuw, geen hagel, geen regen en ook geen vorst.
Warmte, zonneschijn.
Maar we hadden dan ook al geconstateerd dat jij niet in orde bentquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:58 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eens maar ander andere kant ook wel weer oneens
ooh, dat stond niet in de OP,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:51 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Dat we berichtjes postten met alleen hoi en zwaaismiley enzo![]()
dan moet ik oppassen dat ik morgenochtend niet hetzelfde postaantal als vanochtend heb dusquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Och dat halen de modjes wel weg als ze het niet goedkeuren.
Dat is zo jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar we hadden dan ook al geconstateerd dat jij niet in orde bent.
O? Heb ik wat gemist?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar we hadden dan ook al geconstateerd dat jij niet in orde bent.
Lees terugquote:
Nou denk het niet, aangezien ze deze post van jou niet zullen verwijderen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan moet ik oppassen dat ik morgenochtend niet hetzelfde postaantal als vanochtend heb dus
Dan doe je dat nu maar weerquote:
nou ja, ik zie wel danquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nou denk het niet, aangezien ze deze post van jou niet zullen verwijderen.
Daarbij zeggen ze ,dat het verwijderen van een post niet wil zeggen, dat het van je postaantallen afgaat.![]()
quote:
Tweeling?quote:
1 groot gezelligheidquote:
Och wat is oud.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:09 schreef es70 het volgende:
Mijn lijf kraakt en knarst. Zou ik dan toch oud beginnen te worden
.
Ik niet iig heb ik net besloten, dat kraken en knarsen is gewoon nieuwigheidquote:
Idd, beetje doorsmeren en het loopt weer als gesmeerd.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet iig heb ik net besloten, dat kraken en knarsen is gewoon nieuwigheid.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]Waarom zou ik terug lezen, vind je wel oke zoals je bent.
Onder de 40 is zeker niet oudquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:12 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik niet iig heb ik net besloten, dat kraken en knarsen is gewoon nieuwigheid.
Nog erger oke?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]maar in het echt ben ik nog erger
Nou ja, laat ook eigenlijk maarquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, beetje doorsmeren en het loopt weer als gesmeerd.
Nou ja, nog stiller, nog meerquote:
Dat zeg ik niet hequote:
Niksquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:17 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wat wou je nu eigenlijk posten es.
Dan ken je mij nog niet goed genoegquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat echt reuze mee.
Verstandig mannetje.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef VASND het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet heDaarboven wordt het kibbelgebied, daar doe ik niet aan.
![]()
Ah, dan kan ik iig nog 5 jaar wachten met het bestellen van mijn rolatorquote:
lolquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks. (Probeer een beetje aan mijn reputatie te werken
.)
Zou je denkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lol
Denk je niet dat het iets te laat is daarvoor?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |