we moeten vriendelijk en aardig zijn voor elkaar hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:15 schreef sararaats het volgende:
wat vinden jullie van mijn avatar?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
we moeten vriendelijk en aardig zijn voor elkaar he
dan maar
Oooh zoquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ah, ja, ik had dus geen nieuwe avatar
diegene die dat contract is aangegaan was dus wellicht niet zo heel snugger.. de uitvoerende partij dan.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:48 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
maar als hij het contract had uitgediend, had hij 15 jaar gehad
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:05 schreef classpc het volgende:
En ik heb m'n klaag topic per ongeluk in GC aangemaakt
Ik heb ook net een nieuwe en die doet het ook raar, ineens heb ik geen snelheid meer na 9 uur, al ben ik de enige die dr op zit..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
mijn modem doet altijd vreemd als ik net gepoetst heb in huis
hij valt letterlijk uit als je er nog maar een duwtje tegen geeft
KUTMODEM !
internet jij met je baarmoeder?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:12 schreef sararaats het volgende:
mijn modem doet altijd vreemd als ik net gepoetst heb in huis
hij valt letterlijk uit als je er nog maar een duwtje tegen geeft
KUTMODEM !
Da's toch firewire?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
internet jij met je baarmoeder?
nee domoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:15 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
internet jij met je baarmoeder?
Teveel informatiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Aha oke![]()
Mooi ik ga wat nuttigs doeneven naar de plee daarna even de boel afwassen
![]()
1 enorme belangrijke tip!!!!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:20 schreef sararaats het volgende:
[..]
nee domoor
mijn modem staat naast mijn computerkast
zeg eens, ik woon wel op mezelf hé dus moet wel eens poetsen in huis
Nohquote:
ow okquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:22 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
1 enorme belangrijke tip!!!!!
Neem nooit in deze soort topic's de mensen serieus
Ze zitten alleen maar met je te dollen johquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zitten alleen maar met je te dollen joh![]()
quote:
ikkequote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:25 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ze zitten alleen maar met je te dollen joh![]()
quote:
Daarom het je ook zeeeeeer toevallig "Dolle"_hondquote:
pffffffffrrrtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:42 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Daarom het je ook zeeeeeer toevallig "Dolle"_hond
Hoe kan er nou een profiel verdwijnen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pffffffffrrrt
toen ik me registreerde (voor de 2e maal) was ik van plan om als een dolle hond te keer te gaan.
bovendien was ik geergerd omdat mijn 1e profiel verdwenen was.
krits krats crash hequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoe kan er nou een profiel verdwijnen.
Verdorie, nu heeft het geen zin meer om te vragen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
krits krats crash he
later heeft iemand anders zich met die nick aangemeld
(nee, ik ga m niet noemen)
maar ik heb met die andere nick niet op t forum gepostquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Verdorie, nu heeft het geen zin meer om te vragen.![]()
Tot nu toe blijf je nog steeds erg rustig, alhoewelquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:53 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
pffffffffrrrt
toen ik me registreerde (voor de 2e maal) was ik van plan om als een dolle hond te keer te gaan.
bovendien was ik geergerd omdat mijn 1e profiel verdwenen was.
iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Tot nu toe blijf je nog steeds erg rustig, alhoewel![]()
Daar wil ik wel even een weekje zittenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
Doden door temperaturen tot -28°C in Moskou
das pas koud
Dat is echt koudquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
das pas koud
behoorlijkquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:18 schreef dolle_hond het volgende:
das pas koud
Ja iddquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is echt koud![]()
En dat in Japan dan, wat een bergen sneeuw.
Dat is pas aan het einde van dit jaar, dat mag wel weer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddniet normaal, let maar op, FEB komen wij ook aan de beurt, en als dit niet gebeurd dan krijgen we het wel in DEC 06- Jan - FEB 07.
Mah, wou zouden echt in FEB nog wel wat sneeuw krijgenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is pas aan het einde van dit jaar, dat mag wel weer.
Nu wil ik droog,![]()
Zolang het op mijn verjaardag maar geen kutweer isquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, wou zouden echt in FEB nog wel wat sneeuw krijgen
Neehee, ik wil geen sneeuw meer.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:35 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mah, wou zouden echt in FEB nog wel wat sneeuw krijgen
Dan zorg ik voor jou in de morgen en middag heel veel zon, in de avond toenemende bewolking en in de nacht gevolgt door extreme sneeuwval met wolkbreuken erbijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:36 schreef OoAstridoO het volgende:
[..]
Zolang het op mijn verjaardag maar geen kutweer is![]()
en goedemiddag allemaal
Ja ik kan er ook niks aan doen moppiequote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Neehee, ik wil geen sneeuw meer.![]()
Ook hier hoi Astrid.
ja, en anders wel in DEC 07 - FEB 08quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:32 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja iddniet normaal, let maar op, FEB komen wij ook aan de beurt, en als dit niet gebeurd dan krijgen we het wel in DEC 06- Jan - FEB 07.
Morgen mag het snertweer zijn, zoerg dat niemand het huis uitwil.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:39 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja ik kan er ook niks aan doen moppieals ik het deed dan deed ik het, maar dan lag er al lang 20 meter
En zo kunnen we door gaanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en anders wel in DEC 07 - FEB 08
![]()
Pindahquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, en anders wel in DEC 07 - FEB 08
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |