Hoe weet je datquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef melke het volgende:
Zaterdag BB reunie! Joost gaat slapen in de kamer! Leuk!
Tranenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef melke het volgende:
Zaterdag BB reunie! Joost gaat slapen in de kamer! Leuk!
Euh gewoon wat we verder normaal doen thuis zitten.quote:
Preciesquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef teamlead het volgende:
[..]
Geen paniek...voorlopig zijn we gewoon nog allemaal hier
Dank je wel voor het compliment!quote:Op maandag 16 januari 2006 20:57 schreef regenworm het volgende:
[..]
Wees niet zo onaardig tegen Melke
klopt... maar het lijkt me niet dat zij in het huis gaat zitten al zou dat wel ontzettend cool zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef robster16 het volgende:
ik denk dat het wel gaat lopen, maar t moet echt even een boost krijgen op een of andere manier. Dat ze prinses margriet een dagje in huis halen ofzo, die is toch beschermvrouwe van het rode kruis?
Zo vroeg kan niet hoor .quote:Op maandag 16 januari 2006 21:00 schreef regenworm het volgende:
Bonnie is volgens mij flink dronken.
JOSTIFLIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recht bij Viooltje op d'r neusquote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef melke het volgende:
Het lijkt me trouwens raar voor Joost. Hij is straks gast in zijn eigen huis..
we blijven lekker plakkenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
PreciesZolang HBB nog draait, heeft dit forum nog bestaansrecht en eind van het jaar een nieuwe BB hoop ik
![]()
En we raken elkaar ook zomaar niet kwijt![]()
![]()
Haha lijkt me komisch, maar wel zielig...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recht bij Viooltje op d'r neus![]()
Waar ze niet de tijd voor genomen hebben. Ze zijn gelijk ad hoc begonnen, met minimale planning en structuur terwijl ze amper 12 uur binnen waren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:48 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Vind het geen excuus dat hun vakgebied niet is.
Is voornamelijk een kwestie van logisch redeneren, structureren, planning en gebruik maken van de persoonlijke sterke kanten van de individuen aanwezig.
*zingt.....quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
PreciesZolang HBB nog draait, heeft dit forum nog bestaansrecht en eind van het jaar een nieuwe BB hoop ik
![]()
En we raken elkaar ook zomaar niet kwijt![]()
![]()
Dat vind ik dan wel weer leukquote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
JOSTIFLIPPPPPPP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Recht bij Viooltje op d'r neus![]()
Al loopt ze maar een uurtje binnen, of 2. Dan heb je wel meteen de hele nederlandse pers daar, alle showbizz programma's, kranten, roddelbladen. Is wel publiciteit die niet kwaad kan... en Prinses Margriet zal ook vast wel te porren zijn voor een klein bezoekje om het Rode Kruis te helpen...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt... maar het lijkt me niet dat zij in het huis gaat zitten al zou dat wel ontzettend cool zijn
ze doen dus wat de BB5-bewoners bij hun weekopdrachten dedenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Rica het volgende:
[..]
Waar ze niet de tijd voor genomen hebben. Ze zijn gelijk ad hoc begonnen, met minimale planning en structuur terwijl ze amper 12 uur binnen waren.
Had de eerste drie dagen alleen gebruikt voor ideeen, opzetten, plannen etc.
Nu blijft het ws. een soort chaotisch heen en weer hollen. Plus dat ze zichzelf zo afmatten dat het wachten is op de eerste die afknapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |