Nou dat is al mooi toch.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
voor zover ik weet moeten ze wel betalen overigens
Zeweten allemaal wel donders goed hoe je moet organiserenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar het is een ander vakgebied he. Het zijn geen profs en daarom vind ik dat ze het toch goed doen
Ze hebben een goede inzet maar goed doen ze het niet anders was er al veel meer geld opgehaald.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, maar het is een ander vakgebied he. Het zijn geen profs en daarom vind ik dat ze het toch goed doen
Nou de meeste zijn toch als freelancer voor zichzelf begonnen. Weten hoe de showbusiness werkt. Ik had echt meer verwacht hoor.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
waarom zou BB van het scherm gaanquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
Mocht BB volgende week van de buis gehaald worden, blijft het forum dan open?
Vind het geen excuus dat hun vakgebied niet is.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef melke het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat het blijft.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
vanwege het 'succes'quote:Op maandag 16 januari 2006 20:47 schreef teamlead het volgende:
[..]
waarom zou BB van het scherm gaan![]()
Volgens mij zijn nu alle Endemol medewerkers nu wel geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef cuall het volgende:
Ja, het zijn dus medewerkers van Endemol, er is een mailtje uit gegaan onder de medewerkers. Mickey had een noodkreet uitgedaan naar de redactie![]()
Ik neem even aan dat er een contract met het rode kruis ligt... bovendien is het een programma dat hoe dan ook maar een beperkte tijd uitgezonden wordtquote:
Nee, wordt gelijk gesloten Flugeltje is heel erg streng geworden.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef regenworm het volgende:
En dit is de badkamer waar Lieske naakt onder de douche stond
Een contract? Voor het goede doel? Lijkt me stugquote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef teamlead het volgende:
[..]
Ik neem even aan dat er een contract met het rode kruis ligt... bovendien is het een programma dat hoe dan ook maar een beperkte tijd uitgezonden wordt
Bonnie is me best wel mee gevallenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
Bonnie was best ok bij het zingen :y
En dit is de badkamer waar Lieske naakt Chantal onder de douche stond
Ik denk als ze iets met de oud bewoners doen en goed aankondigen dat er veel fans op af komen.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:50 schreef regenworm het volgende:
mwah.. het blijft een programmaconcept natuurlijk.. bovendien zou het voor het rode kruis ook redelijk slechte reclame zijn als het programma geruisloos verdwijntquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Een contract? Voor het goede doel? Lijkt me stug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |