Dat hij niet achterlijk is weet ik maar al te goed, maar juist daarom had ik er dus meer van verwachtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:22 schreef teamlead het volgende:
[..]
klopt.. Behalve Gooise Vrouwen, BB en voetbal hebben ze nog weinig..maar John is ook niet achterlijk natuurlijk
Qua HR vind ik Micky het erg goed doen. Qua PR-strategie inderdaad wat minder, want de resultaten zijn er vooralsnog niet, en resultaten wordt je juist op afgerekend.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk ook dat de redactie erop gegokt had, dat PR-dame Micky wel wat strakker de touwtjes in handen zou hebben en de naamsbekendheid als eerste aan zou willen pakken. Wat dat betreft geen verkeerde zet van de redactie, komt alleen vrij weinig van terecht tot dusverre.![]()
Kan je zien als je verder daar klikt,staat de hoogste bieder erbij.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Bergie88 het volgende:
Omschrijving Prijs Tijd Bod/Kopen
Bubbelen met Kelly
Bubbelen samen met Kelly
¤ 125.50 5 dgn euro
2 zitplaatsen 2 zitplaatsen zaterdagdiner ¤ 600.00 2 dgn euro
2 zitplaatsen
2 zitplaatsen zaterdagdiner
¤ 600.00 2 dgn euro
1 zitplaats 1 zitplaats zaterdagdiner ¤ 300.00 2 dgn euro
1 zitplaats
1 zitplaats zaterdagdiner
¤ 300.00 2 dgn euro
Is dit al geboden of vragen ze dit??
ik verwacht er ook veel van, maar het is duidelijk dat ze nog een beetje zoekende zijn... komt goedquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat hij niet achterlijk is weet ik maar al te goed, maar juist daarom had ik er dus meer van verwacht![]()
Dat klopt en dat vergeten ze echt te vaakquote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef cuall het volgende:
[..]
De prijzen zijn duidelijk véél te hoog. Het was veel slimmer geweest als ze laag waren begonnen, om aandacht te krijgen. Als het eenmaal loopt, kun je dan je prijzen opvoeren.
Het doel is prima, maar vele kleintjes maken m.i. ook een grote hoor![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef melke het volgende:
Is de man van Viola slechtziend of blind?
Viool wil geen lage prijzen, die wil het klootjes volk en die idioten van internet niet binnen hebbenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat klopt en dat vergeten ze echt te vaak
Ze hadden allang wat voor t goede doel in kunnen zamelen
Nu maar duimen dat hij haar meeneemt naar huisquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Bergie88 het volgende:
O shit, die vent van viooltje is er
Er moet te veel geregeld worden de redactie had alvast iets klaar kunnen zetten,quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Denk ook dat de redactie erop gegokt had, dat PR-dame Micky wel wat strakker de touwtjes in handen zou hebben en de naamsbekendheid als eerste aan zou willen pakken. Wat dat betreft geen verkeerde zet van de redactie, komt alleen vrij weinig van terecht tot dusverre.![]()
Holt moet idd weg ze denkt alleen maar aan dr zelf.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:23 schreef regenworm het volgende:
[..]
De prijzen zijn te hoog en die holt moet echt oprotten die verneukt het programma.
Maar de redactie ziet ook dat het niet goed gaat en het is voor een goed doel.
Dus kunnen ze best ingrijpen.
Geen idee, maar gok op blind en doof. Kan me niet voorstellen dat iemand die kan horen en/of zien, met Viool wil samelevenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef melke het volgende:
Als mod moet je wel waakzaam blijven natuurlijk jaquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef teamlead het volgende:
ik ben ff Holland Sport kijken.. lurk hier wel wat mee ondertussen
tot zo
inderdaad PaViool is er ook, of is het een klootvioolquote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Bergie88 het volgende:
O shit, die vent van viooltje is er
Hij is al lang blij dat ze een paar dagen weg isquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nu maar duimen dat hij haar meeneemt naar huis![]()
Veel plezier en tot straksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef teamlead het volgende:
tot zo
Veel plezierquote:Op maandag 16 januari 2006 20:30 schreef Bergie88 het volgende:
Ik ben ook ff de film op Veronica kijken, kom vanavond nog wel ff buurten.
doei doei
Ja die modjes verzaken wel heel erg vandaagquote:Op maandag 16 januari 2006 20:29 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Als mod moet je wel waakzaam blijven natuurlijk ja![]()
Veel plezier
Nou ik vind dat Frank en Monique ook veel doen hoor, en Gert en Bonnie zijn binnen het huis best wel actief.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Qua HR vind ik Micky het erg goed doen. Qua PR-strategie inderdaad wat minder, want de resultaten zijn er vooralsnog niet, en resultaten wordt je juist op afgerekend.
Daarnaast ligt het ook aan de mensen die ze onder zich heeft. Viola, Bonnie, Kelly... daar heb je dus niks aan. Bart is nog het beste bezig.
Achterlijk mensquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Viool wil geen lage prijzen, die wil het klootjes volk en die idioten van internet niet binnen hebben![]()
inderdaad neem er maar mee je hebt aan haar toch geen ene reet.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nu maar duimen dat hij haar meeneemt naar huis![]()
Tot straksquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef teamlead het volgende:
tot zo
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef melke het volgende:
Heee Teamlead, je bent blauw!!!!!
quote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef melke het volgende:
Dat vind ik dus pure BS, sorry. Onderdeel van het programma is dat ze zelf de boel organiseren en op poten zetten. Wisten allemaal ook al weken dat ze er in zouden gaan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef regenworm het volgende:
[..]
Er moet te veel geregeld worden de redactie had alvast iets klaar kunnen zetten,
En dat Mickey en de rest het konden uitbouwen.
Bibber bibberquote:Op maandag 16 januari 2006 20:34 schreef teamlead het volgende:
[..]
sinds vandaag
dus pas maar op met wat je schrijft
hij moet eerder doof zijn van dat gekakelquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef melke het volgende:
Veel plezier FB, tot laterquote:Op maandag 16 januari 2006 20:32 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga Lethal Weapon kijken... tot later vanavond allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |