Ja een lesje, zou niet verkeert zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Anders ik wel![]()
Vind het sneu voor het goede doel hoor, maar misschien dat ze dan eens gaan begrijpen dat ze niet echt goed bezig zijn.
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:06 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja een lesje, zou niet verkeert zijn![]()
Ach doet ze tenminste ietsquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef Bergie88 het volgende:
Raar dat ze zich heeft opgegeven om de wasmachine was te doen tewijl ze niet eens weet hoe ze een vaatwasser moet inruimen
Waarneer berijden ze wel wat goed voor danquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.
dat zou wel knap zijn voor iemand die al een paar jaar niet meer leeft....quote:Op maandag 16 januari 2006 20:07 schreef Inca het volgende:
Nog ff dan komt Hermien langs
Nee, ik heb het niet mee gekregen.Iemand anders misschien?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:05 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Niemand gehoord of Micky en Kel's uitje nog wat heeft opgeleverd vanavond?
Die hele zender is idd een flop, de enige tijd waarneer ze boven de miljoen scoren is met de wedstrijden en de staatloterij programma's van de zondag avond.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer berijden ze wel wat goed voor dan
Ach die staat wel even voor ze opquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef teamlead het volgende:
[..]
dat zou wel knap zijn voor iemand die al een paar jaar niet meer leeft....
Er zouden nog mensen lang komen, Mickey zij het daarnet nogquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef cuall het volgende:
[..]
Nee, ik heb het niet mee gekregen.Iemand anders misschien?
Dat klopt ja de rest van de programma's zijn een btje fluttigquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die hele zender is idd een flop, de enige tijd waarneer ze boven de miljoen scoren is met de wedstrijden en de staatloterij programma's van de zondag avond.
BB5 zat beter inelkaar dan HBBquote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef lovebear het volgende:
[..]
Waarneer berijden ze wel wat goed voor dan
Van John z'n miljoenen zender of HBB??quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef cuall het volgende:
Ze blazen daar véél te hoog van de toren, de arrogantie spat er van af![]()
![]()
Die man van Viola in ieder geval volgens mij...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:11 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Er zouden nog mensen lang komen, Mickey zij het daarnet nog
Talpa staat bij mij op kanaal 24 en daar zal hij nog jaren op blijven staan.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef lovebear het volgende:
[..]
Dat klopt ja de rest van de programma's zijn een btje fluttig
Ja, daar heb je gelijk in. Ik snapte er ook geen ruk van en de meesten hier niet, dat wil toch wel wat zeggenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:08 schreef regenworm het volgende:
[..]
De fout zit bij Endemol en Talpa die hebben dit programma slecht voorbereid.
Weet niet eens waar die staat zie t wel tijdens t zappenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef regenworm het volgende:
[..]
Talpa staat bij mij op kanaal 24 en daar zal hij nog jaren op blijven staan.
Bovenal van de zogenaamde BNérs in HBB, maar van geheel Talpa spat het ook af. Ach zetten paar populaire publiekstrekkers weg, dan zijn we zo zender no 1.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Van John z'n miljoenen zender of HBB??
Daar werden de fouten door de redactie gemaakt.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef lovebear het volgende:
[..]
Das waar maar dat ging ook niet altijd van een lijen dakje
Ja en zo werkt t nietquote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bovenal van de zogenaamde BNérs in HBB, maar van geheel Talpa spat het ook af. Ach zetten paar populaire publiekstrekkers weg, dan zijn we zo zender no 1.
Van die lui daar in dat hotelquote:Op maandag 16 januari 2006 20:12 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Van John z'n miljoenen zender of HBB??
Denk t niet hoor t gaat ook om de mensen die t hotel runnenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:15 schreef regenworm het volgende:
[..]
Daar werden de fouten door de redactie gemaakt.
Er is te weinig reclame gemaakt voor dit programma.
Dan had het huis nu tot zijn strot toe vol gezeten.
nah.. je moet niet vergeten dat ze ook nog maar net begonnen zijn.. RTL Veronique en TV10 begonnen met slechtere cijfers hoor.. En in vergelijking met bv. Veronica doet Talpa het helemaal nog niet zo beroerd...quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Die hele zender is idd een flop, de enige tijd waarneer ze boven de miljoen scoren is met de wedstrijden en de staatloterij programma's van de zondag avond.
En binnen een jaar of 2 zijn ze dat ook.. John kan het heeeeeeeeeeel lang uitzingen en de antipatie die nu heerst zakt vanzelf wel weg met een paar goeie programma'squote:Op maandag 16 januari 2006 20:14 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Bovenal van de zogenaamde BNérs in HBB, maar van geheel Talpa spat het ook af. Ach zetten paar populaire publiekstrekkers weg, dan zijn we zo zender no 1.
Ben ik het mee eens,de gewone man krijg je nu nooit daar.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk t niet hoor t gaat ook om de mensen die t hotel runnen
De prijzen zijn te hoog geven nix om t doel en de gasten.
De redactie van HBB zal nu moeten ingrijpen anders is het snel afgelopen met HBB.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef cuall het volgende:
[..]
Ja, daar heb je gelijk in. Ik snapte er ook geen ruk van en de meesten hier niet, dat wil toch wel wat zeggen![]()
De prijzen zijn duidelijk véél te hoog. Het was veel slimmer geweest als ze laag waren begonnen, om aandacht te krijgen. Als het eenmaal loopt, kun je dan je prijzen opvoeren.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
ZUllen ze wel eerst met goeie programma's moeten komen. Tot dusverre is het niet veel soeps, behalve BB en Gooische vrouwen, nog geen enkel programma gezien daar, waarvoor ik Talpa aan wil zetten.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
En binnen een jaar of 2 zijn ze dat ook.. John kan het heeeeeeeeeeel lang uitzingen en de antipatie die nu heerst zakt vanzelf wel weg met een paar goeie programma's
klopt.. Behalve Gooise Vrouwen, BB en voetbal hebben ze nog weinig..maar John is ook niet achterlijk natuurlijkquote:Op maandag 16 januari 2006 20:21 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
ZUllen ze wel eerst met goeie programma's moeten komen. Tot dusverre is het niet veel soeps, behalve BB en Gooische vrouwen, nog geen enkel programma gezien daar, waarvoor ik Talpa aan wil zetten.
De prijzen zijn te hoog en die holt moet echt oprotten die verneukt het programma.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:16 schreef lovebear het volgende:
[..]
Denk ook dat de redactie erop gegokt had, dat PR-dame Micky wel wat strakker de touwtjes in handen zou hebben en de naamsbekendheid als eerste aan zou willen pakken. Wat dat betreft geen verkeerde zet van de redactie, komt alleen vrij weinig van terecht tot dusverre.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef cuall het volgende:
[..]
De prijzen zijn duidelijk véél te hoog. Het was veel slimmer geweest als ze laag waren begonnen, om aandacht te krijgen. Als het eenmaal loopt, kun je dan je prijzen opvoeren.
Het doel is prima, maar vele kleintjes maken m.i. ook een grote hoor![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |