http://members.lycos.nl/Personen/quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Sugar het volgende:
Oh, weet iemand hier hoe de broertjes in Gebroeders Leeuwenhart heten?
Ik ben ineens weer verliefd op dat boek en denk dat het me de naam gaat opleveren!![]()
quote:Richard was een vechtjas, moedig, royaal, maar ook wreed. Hij was een uitstekend militair en kon goed leiding geven. Zijn andere kant was, dat hij een goede troubadour was en een groot dichter, maar zijn oorlogen hebben Engeland vrijwel aan de afgrond gebracht.
Hij werd opgevolgd door zijn broer Jan zonder Land.
Nou, daar moet ik dus bijna van huilen.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
http://members.lycos.nl/Personen/
Ik denk Karel enJonathan
http://www.filmtheaterfraterhuis.nl/programma/p_film.php?FilmId=334&Archive=Y
Hier staat trouwens Kruimel, maar dat doet me denken aan Nils Holgersson
Jouke vind ik ook zo'n mooie Friese naamquote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef livelink het volgende:
Eke had ik nog nooit van gehoord, maar die naam deed me wel meteen denken aan Eelke, een jongensnaam uit de boeken van Jaap ter Haar. Dat vind ik eigenlijk mooier dan Eke.
Ik vind er niks an maar het schoot me zo te binnenquote:
Siemquote:Op maandag 16 januari 2006 21:28 schreef Sugar het volgende:
Nee, al die Tim-varianten vind ik niks.
Ik vind Simen wel best leuk. Maar ook weer niet leuk genoeg. Zucht.
Beloof je niet te lachen als ik zeg dat ik zo zou heten als ik een jongen was geweest.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Melchior dan? Anders heb ik nog een derde in de aanbieding die wellicht beter bevalt
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:23 schreef Sugar het volgende:
Nou, daar moet ik dus bijna van huilen.Wat een lieve namen. Ik ben ineens ook verliefd op Jonathan, ja.
![]()
![]()
![]()
Maar kruimel, zo noemde die ene zijn broertje, dat klopt. Maar was niet zijn naam.
Ik was een Nielsquote:Op maandag 16 januari 2006 21:32 schreef dutchie het volgende:
[..]
Beloof je niet te lachen als ik zeg dat ik zo zou heten als ik een jongen was geweest.![]()
Jon is echt walgelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 21:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zat vanmiddag nog aan Karel te denken, maar dat vond ik te ouwelijk voor een klein jongetje. Jonathan vind ik beter. Je kan er evt. 'Jon' van maken.
Het kan walgelijker...quote:Op maandag 16 januari 2006 21:50 schreef ChrisJX het volgende:
Jon is echt walgelijkDan moet ik aan Garfield denken
En anders Klaasje!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:00 schreef Belana het volgende:
Ow en Jelle wordt nu natuurlijk populair
dit is geen serieuse foto dat kan nietquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan walgelijker...
Dit is een Jon waar ik mee heb samen gewerkt:
[afbeelding]
Rare Noorse troll.![]()
Vervelende man.
Doet me aan Ron Jeremy denkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het kan walgelijker...
Dit is een Jon waar ik mee heb samen gewerkt:
[afbeelding]
Rare Noorse troll.![]()
Vervelende man.
Oh jawel... het kan wel!quote:
Vind jequote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Ireth het volgende:
Hier zijn ze trouwens ook ijzersterk in juiste combi's bedenken! Ook betekenissen en hoe vaak het voorkomt weten ze heel veel van!
Als je ze de vrije hand geeft komen er inderdaad creaties uit waarvan je steil achterover slaat, maar om een 2e naam bij een 1e naam te zoeken zitten ze toch best wel vaak in de goede richting. (tenminste, die paar topics die ik daar wel eens lees, zo'n 2,5% van het totaal denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 22:11 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het vaak zo vergezocht en helemaal niet mooi meer...
Zo zou een mannelijke versie van René gaan heten.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:10 schreef jessie het volgende:
Hier was Gerard weg van Roel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |