quote:Eintracht ontbindt contract Arie van Lent
16/1/2006 15:32
Arie van Lent en Eintracht Frankfurt zijn met onmiddellijke ingang uit elkaar. De aanvaller wilde vanwege sportieve en persoonlijke omstandigheden af van zijn verbintenis.
Eintracht Frankfurt ging in op het verzoek van Van Lent, wiens contract nog een half jaar doorliep. Met de ontbinding kwam de weg vrij voor de overgang naar Rot-Weiss Essen. De club uit de Regionalliga biedt Van Lent meer gelegenheid tijd door te brengen met zijn familie.
Van Lent verhuisde in 2004 van Borussia Mönchengladbach naar Eintracht Frankfurt. In zijn eerste jaar had met zestien doelpunten een stevige bijdrage aan de promotie naar de Bundesliga. Maar dit seizoen was de 35-jarige spits weinig speeltijd gegund.
Ja daar heb je gelijk in, maar zo zijn er veel Duitse clubs afgezakt. En als 35 jarige bij die club eindigen is niet zo erg.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Rot Weiss was een mooie club. Regionalliga..... Dan denk je aan het niveau NIVO Sparta.
Speelt NIVO Sparta op het 3e niveau? Hebben ze gemiddeld 9.000 toeschouwers? Ik dacht het niet.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:13 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Rot Weiss was een mooie club. Regionalliga..... Dan denk je aan het niveau NIVO Sparta.
Zie ik het nu goed: is dat fanneke op deze foto?quote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Speelt NIVO Sparta op het 3e niveau? Hebben ze gemiddeld 9.000 toeschouwers? Ik dacht het niet.
Rot Weiß Essen is een 'sleeping giant'. Staan nu op een promotieplaats naar de 2.Bundesliga in een liga met clubs als Sankt Pauli, Fortuna Düsseldorf, Osnabrück, Wattenscheid, Jena en Erfurt.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:41 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Zie ik het nu goed: is dat fanneke op deze foto?
[afbeelding]
Nee een paar uit onze groep waarmee we heen gaan zijn er gewoon op een vrije dag heen gereden. Toen hadden ze 9 kaarten dus volgende week gewoon met een busje heen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:09 schreef zjroentje het volgende:
Toch nog een flink end, 2 uur.
Westfalen wil ik ook nog een keer heen. Hoe ben je aan kaarten gekomen, gewoon via de site van de BVB?
Een seizoenskaart gaat voor mij in de toekomst ook een optie worden. Ik sta potjandorie in ongeveer een half uur op de Nordkurve.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:05 schreef bassieVL het volgende:
we beginnen vrijdag met live op TV Borussia MG - Bayern. Ik heb een seizoenskaart, maar moet helaas deze wedstrijd laten schieten.
Je zal creatief moeten zijn met je aankopen, in Duitsland is het gewoon kut. Niemand heeft principes, iedere voetballer wil op termijn naar Bayern München.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:06 schreef zjroentje het volgende:
HSV zou interesse hebben om Ailton over te nemen. Wat een blunder zou dat zijn.
Als die bolle er maar niet te hard achteraan moet gaan rennen, want daar zal hij wel geen zin in hebben.quote:Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Aílton is een garantie voor een aantal goals, maar ook voor problemen inderdaad. Het is een gokje, maar kan de gok waard zijn. Raffie is wel zo iemand die hem met steekpasses kan wegsturen.
Over welke bolle heb je het nu, Ailton of VDV?quote:Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Als die bolle er maar niet te hard achteraan moet gaan rennen, want daar zal hij wel geen zin in hebben.
Dat is in Nederland toch ook zo, met Ajax, PSV en Feyenoord. Alleen is er in Duitsland maar 1 hele, hele grote club.quote:Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar het is toch een belachelijke situatie in Duitsland? Eerst doet Bayer Leverkusen het super, maar iedereen (zoals Zé Roberto, Michael Ballack en Lucio) wil naar Bayern München en daarna doet Werder Bremen het weer goed en gaat men (Valérien Ismaël) net zo makkelijk weer naar Bayern München.
Dat is (gelukkig maar) alleen in Duitsland mogelijk!
Dat bedoel ik dus, in ieder land heb je meerdere topclubs waar de spelers heengaan, maar in Duitsland is er maar één club. Het is toch belachelijk dat Bayer Leverkusen uistekend presteert, maar dat haar beste spelers (Lucio, Michael Ballack en Zé Roberto) naar Bayern München willen?quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Dat is in Nederland toch ook zo, met Ajax, PSV en Feyenoord. Alleen is er in Duitsland maar 1 hele, hele grote club.
Schijnt nog niet officieel rond te zijn.quote:Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij gaat Hoogendorp falikant mislukken, net zoals eerder bij Celta de Vigo.
Het wachten is dus op een Nederlandse club, welke clubs zullen hem wel willen hebben?quote:Nieuwe coach zet Lurling uit selectie Köln
Anthony Lurling is tijdelijk uit de selectie van 1. FC Köln gezet. 'Onze selectie telt 29 spelers, maar de trainer wil maar met een groep van 24 werken. Ik heb te horen gekregen dat ik daar niet bij zit', vertelde de Bosschenaar in het Brabants Dagblad.
Coach Hans Latour besloot tot deze maatregel. De Zwitser nam onlangs de taken over van de ontslagen Uwe Rapolder en moet Köln beter laten presteren dan in de eerste seizoenshelft gebeurde. Drie spelers kregen al te horen dat zij naar een nieuwe club mogen uitzien: Andrew Sinkala, Youssef Mokhtari en Rolf-Christel Guié-Mien.
Lurling hoeft vooralsnog niet te vrezen, zo laat Latour via Kicker weten. Volgens de trainer moet Lurling net als Peter Madsen, Patrick Weiser en Evanilson deze week een zogenoemde Aufbautraining volgen. 'Door deze speciale training willen wij hen de kans geven om de door blessures opgelopen trainingsachterstand ongedaan te maken en zich zo weer bij de selectie aan te sluiten.'
Maar Lurling spreekt hele andere woorden. Hij hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe club te vinden, het liefst in Nederland. 'Zoals bekend heb ik het hier al niet zo naar m’n zin. En dat wordt er niet beter op als ze me dan het voetbal afpakken.... Pfft. Dan weet ik het niet meer.'
'Twee weken geleden was er interesse van een Nederlandse club die me wilde huren. FC Köln hoefde geen huursom, maar die club moest wel een bepaald deel van mijn salaris gaan betalen. Dat lukte niet.'
Vi.nl
Het is idd een tijdje geleden.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 21:12 schreef Thetallguy het volgende:
zn eerste goal weer sinds een wedstrijd of 10 geloof ik?
quote:Zo mocht Gladbach blijven hopen op een punt, totdat Makaay besloot zijn tiende goal van de avond te maken en de criticasters even het zwijgen op te leggen.
Idd... ik keek ook al raar op toen ik die laatste zin las...quote:Op vrijdag 27 januari 2006 23:54 schreef Thetallguy het volgende:
Makaay flink op schot volgens VI
[..]
Lekkere binnenkomer van Broich ook.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 22:03 schreef Butra het volgende:
Zo, een lekkere hoor van Makaay. Maar wat een vrijheid.
Jaquote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:42 schreef VoreG het volgende:
speelt de jong bij HSV?
en weer 1-1 (Podolski)quote:Op zaterdag 28 januari 2006 15:37 schreef zjroentje het volgende:
Koln al op een 1-0 achterstand bij Mainz.
ook geen makkelijke intikkertjesquote:Op zaterdag 28 januari 2006 00:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Gelukkig zeg, Roy had ze wel even keihard nodig.
Hij mocht nu weer, nu Dimitar ze niet meer raak weet te schieten. Z'n karakteristieke aanloopje was weer oke.quote:Op zaterdag 28 januari 2006 20:02 schreef methodmich het volgende:
Ah, Hans-Jörg deed het weer eens! Prima zaak, had al 17 duels niet gescoord dit seizoen.
Zeker zonde, zo staat Bayern al weer erg ver voor. Al is dat standaard.quote:
mooie foto's. wat een heerlijk stadion hebben ze daar zeg!!quote:Op zondag 29 januari 2006 16:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik bin geen top fotograaf
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het was een top dag![]()
Per direct idd. Sverkos gaat de andere kant op, die wordt verhuurd aan Hertha.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Is Nando nou wel of niet per direct gegaan?
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Het blijven Duitsers he..
Ja, op huurbasis.quote:Op zaterdag 4 februari 2006 18:06 schreef Thetallguy het volgende:
Zidan die voor Mainz scoorde, is hij van Bremen overgekomen?
In PES5 ben ik altijd wel gecharmeerd van hemquote:
Klopt ja.quote:Op zondag 5 februari 2006 16:14 schreef methodmich het volgende:
Nigel ook weer geel, is ook zijn tweede toch?
Die hoorde bij onze groepquote:Op zaterdag 4 februari 2006 16:58 schreef Spideyman het volgende:
[afbeelding]
Het blijven Duitsers he..
jurre past dr ook mooi biequote:
En Molhoek én Martens én Van Diemenquote:Op maandag 6 februari 2006 19:24 schreef deejaylethal het volgende:
RKC zonder Hoogendorp is als bier zonder schuimkraag (dood dus...)
steen ervoor en ze er niet meer uit latenquote:Op dinsdag 7 februari 2006 11:43 schreef zjroentje het volgende:
Kuranyi en Rafinha ondergronds ...
[afbeelding]
Het is gelukkig meegevallen. Er was geen sprake van een schedelbasisfractuur maar 'slechts' om enkele breuken in het gezicht. Hij moet nog wel geopereerd worden en zal een maand out zijn.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef zjroentje het volgende:
Reinke overigens met ernstig hoofdletsel in het ziekenhuis ...
Bizar ja, zo maken ze het Bayern wel heel eenvoudig. Goeie zege van Leverkusen trouwens, was wel nodig.quote:Op donderdag 9 februari 2006 16:47 schreef zjroentje het volgende:
En na Bayern laten HSV, Bremen en Schalke ook maar punten liggen.Blijkt toch maar weer eens dat HSV gewoon helemaal niet zo goed is. De Jong ook alweer met zijn derde gele kaart ...
Daar was het ook wel een beetje wachten op natuurlijk.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 08:41 schreef -Vaduz- het volgende:
En Trap is ontslagen wegens het ontbreken van successen, kunnen ze eindelijk weer aanvallen.
quote:Armin Veh moet Stuttgart uit slop halen
VfB Stuttgart heeft snel een opvolger gevonden voor de ontslagen Giovanni Trapattoni. Armin Veh moet die Schwaben meer succes brengen.
'De ploeg krijgt nu een nieuwe impuls en moet de komende weken een aansprekende reactie laten zien', zei teammanager Horst Heldt over wisseling van de wacht. 'Ieder speler heeft nu de kans zich opnieuw te bewijzen en zijn plichten tegenover Stuttgart en z'n supporters.'
Veh tekende bij Stuttgart een contract tot het einde van het seizoen. De 45-jarige trainer, die afgelopen seizoen werkte voor FC Augsburg uit de Regionalliga, moet in de resterende veertien wedstrijden het seizoen van Stuttgart redden.
Onder Trapattoni had VfB Stuttgart de verwachtingen niet kunnen waarmaken. Na een teleurstellende start van de tweede seizoenshelft achtte de clubleiding het tijd om de Italiaanse coach aan de kant te zetten.
Ja who's next?quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar was het ook wel een beetje wachten op natuurlijk.
Trap al de zevende trainer die de laan uit wordt gestuurd dit jaar in de Bundesliga. Dat is wel erg veel.
Wel zonde dat defensieve spel inderdaad, onder Magath waren ze zo leuk aanvallend. Armin Veh vind ik wel een gok, al deed ie het bij Rostock prima.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:30 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar was het ook wel een beetje wachten op natuurlijk.
Trap al de zevende trainer die de laan uit wordt gestuurd dit jaar in de Bundesliga. Dat is wel erg veel.
In het Gladbach van begin jaren '80. Verloor de UEFA Cup finale tegen Frankfurt.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ken Veh niet. Speelde hij vroeger op een hoog niveau?
Volgens mij was het ook niet echt een grote speler, gezien zijn aantal Bundesliga wedstrijden (65).quote:Op vrijdag 10 februari 2006 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ik keek toen al naar de bundesliga maar de naam zegt mij ook niks.
11.02.06 15:30 FC Schalke 04 : Bayer 04 Leverkusenquote:
1-1 Bo Svenssonquote:
Hoppa, da's pas een aankoop!quote:
1-1 inmiddels (Magnin)quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:05 schreef zjroentje het volgende:
Stuttgart 1-0 achter.
5 - 4quote:Op zaterdag 11 februari 2006 16:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
5-3 ondertussen bij Schalke - Leverkussen
Jeetjequote:
Ik dacht even dat ik in een Daviscup-topic zatquote:
Welke zender is dat? Zap er telkens voorbij als het bijna afgelopen isquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:13 schreef tong80 het volgende:
Straks de sportschau maar eens opnemen
ARD of ZDFquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:51 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Welke zender is dat? Zap er telkens voorbij als het bijna afgelopen is
denk het wel, maar ik hoop het nietquote:Op zaterdag 11 februari 2006 18:33 schreef BliksemSchigt het volgende:
Is het al geweest?
idddquote:Op zaterdag 11 februari 2006 19:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, slecht gekeept.
Tegen wie ?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 20:01 schreef Mr.Mills het volgende:
Schalke
Woensdag weer naar Gelsenkirchen
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef Erasmusch het volgende:
Nee, want dan is het een kromme zin.
Gladbach ookquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:44 schreef dndiek het volgende:
Hannover op 1-0
Staat al een tijdje 2-2.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef dndiek het volgende:
Duisburg maakt gelijk tegen Bayer
maar het was nog niet vermeldquote:
Dat is inderdaad lief van ze.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:07 schreef zjroentje het volgende:
Rode kaart en daarna een eigendoelpunt. Koln is vriendelijk vandaag.
[afbeelding]
Kutzooi. Fout van de ticker. 1-1 in de 89ste minuut ... Ballack.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:16 schreef zjroentje het volgende:
Hannover maakt de competitie spannend, 2-0 voor tegen Bayern.
quote:In der Nachspielzeit gab's noch etwas aus dem Kuriositätenkabinett: Wächter war bei einem Freistoß von van der Vaart mit nach vorne in den gegnerischen Strafraum gegangen. Der Ball kam an die Mittellinie zurück zu van der Vaart, der zu Wächter zurückspielen wollte, aber aufs leere Tor schoss! Gomez gewann das Sprintduell gegen den Niederländer und staubte aus zwei Metern ab.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |