abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 januari 2006 @ 17:36:44 #26
34481 travelman
What's goin' on?!
pi_34384108
Principeakkoord Ailton, Besiktas en Hamburger SV !! www.vi.nl

Maar met Ailton weet je het nooit!
Ik vind het een arrogante gast, maar hij heeft als speler wel 'das gewisse etwas' en het blijft toch een boeiende speler....
pi_34386238
Het is wel de gok waard vind ik, Doll kan denk ik wel goed met die jongen overweg. Verder is het een huur met een optie tot koop, dus veel risico loopt HSV niet.
That's all folks!
pi_34388619
Aílton is een garantie voor een aantal goals, maar ook voor problemen inderdaad. Het is een gokje, maar kan de gok waard zijn. Raffie is wel zo iemand die hem met steekpasses kan wegsturen.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_34389720
quote:
Op maandag 23 januari 2006 19:49 schreef methodmich het volgende:
Aílton is een garantie voor een aantal goals, maar ook voor problemen inderdaad. Het is een gokje, maar kan de gok waard zijn. Raffie is wel zo iemand die hem met steekpasses kan wegsturen.
Als die bolle er maar niet te hard achteraan moet gaan rennen, want daar zal hij wel geen zin in hebben.
  maandag 23 januari 2006 @ 20:50:46 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34391228
quote:
Op maandag 23 januari 2006 20:16 schreef Mark-AjaxFan het volgende:

[..]

Als die bolle er maar niet te hard achteraan moet gaan rennen, want daar zal hij wel geen zin in hebben.
Over welke bolle heb je het nu, Ailton of VDV?

Rick Hoogendorp is volgens Johan zeiksnor Derksen rond met VfL Wolfsburg, ben benieuwd.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_34391788
Hoogendorp, Klimowicz lijkt me een mooi duo. Leuke club voor Rick nog tegen het einde van z'n carriere.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 maandag 23 januari 2006 @ 21:38:07 #32
7889 tong80
Spleenheup
pi_34393298
Verrassende transfer.
Maar past wel bij hem.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  dinsdag 24 januari 2006 @ 12:44:58 #33
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34409854
Vrijdag gaat de competitie weer van start, hopelijk met een nederlaag van Bayern München. Het programma:

A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  Trouwste user 2022 dinsdag 24 januari 2006 @ 18:11:44 #34
7889 tong80
Spleenheup
pi_34420192
Hup Gladbach

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_34422798
Hoogendorp die de passjes van D'Alessandro krijgt. Kan best leuk worden. Aardig team, Wolfsburg.
www.thuisuiteten.nl
pi_34439905
quote:
Op maandag 23 januari 2006 12:55 schreef M0NTANA het volgende:
Maar het is toch een belachelijke situatie in Duitsland? Eerst doet Bayer Leverkusen het super, maar iedereen (zoals Zé Roberto, Michael Ballack en Lucio) wil naar Bayern München en daarna doet Werder Bremen het weer goed en gaat men (Valérien Ismaël) net zo makkelijk weer naar Bayern München.

Dat is (gelukkig maar) alleen in Duitsland mogelijk!
Dat is in Nederland toch ook zo, met Ajax, PSV en Feyenoord. Alleen is er in Duitsland maar 1 hele, hele grote club.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_34439924
Volgens mij gaat Hoogendorp falikant mislukken, net zoals eerder bij Celta de Vigo.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 25 januari 2006 @ 11:07:45 #38
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_34440199
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Dat is in Nederland toch ook zo, met Ajax, PSV en Feyenoord. Alleen is er in Duitsland maar 1 hele, hele grote club.
Dat bedoel ik dus, in ieder land heb je meerdere topclubs waar de spelers heengaan, maar in Duitsland is er maar één club. Het is toch belachelijk dat Bayer Leverkusen uistekend presteert, maar dat haar beste spelers (Lucio, Michael Ballack en Zé Roberto) naar Bayern München willen?
pi_34450820
quote:
Op woensdag 25 januari 2006 10:57 schreef zjroentje het volgende:
Volgens mij gaat Hoogendorp falikant mislukken, net zoals eerder bij Celta de Vigo.
Schijnt nog niet officieel rond te zijn.

Overigens heeft Leverkusen de Zweedse verdediger Fredrik Stenman definitief binnen.

En Amoah heeft nummer 8 gekregen bij Bert. Julio dos Santos nummer 19 bij Bayern.
www.thuisuiteten.nl
pi_34457894
quote:
Nieuwe coach zet Lurling uit selectie Köln

Anthony Lurling is tijdelijk uit de selectie van 1. FC Köln gezet. 'Onze selectie telt 29 spelers, maar de trainer wil maar met een groep van 24 werken. Ik heb te horen gekregen dat ik daar niet bij zit', vertelde de Bosschenaar in het Brabants Dagblad.
Coach Hans Latour besloot tot deze maatregel. De Zwitser nam onlangs de taken over van de ontslagen Uwe Rapolder en moet Köln beter laten presteren dan in de eerste seizoenshelft gebeurde. Drie spelers kregen al te horen dat zij naar een nieuwe club mogen uitzien: Andrew Sinkala, Youssef Mokhtari en Rolf-Christel Guié-Mien.

Lurling hoeft vooralsnog niet te vrezen, zo laat Latour via Kicker weten. Volgens de trainer moet Lurling net als Peter Madsen, Patrick Weiser en Evanilson deze week een zogenoemde Aufbautraining volgen. 'Door deze speciale training willen wij hen de kans geven om de door blessures opgelopen trainingsachterstand ongedaan te maken en zich zo weer bij de selectie aan te sluiten.'

Maar Lurling spreekt hele andere woorden. Hij hoopt nog voor het sluiten van de transfermarkt een nieuwe club te vinden, het liefst in Nederland. 'Zoals bekend heb ik het hier al niet zo naar m’n zin. En dat wordt er niet beter op als ze me dan het voetbal afpakken.... Pfft. Dan weet ik het niet meer.'

'Twee weken geleden was er interesse van een Nederlandse club die me wilde huren. FC Köln hoefde geen huursom, maar die club moest wel een bepaald deel van mijn salaris gaan betalen. Dat lukte niet.'

Vi.nl
Het wachten is dus op een Nederlandse club, welke clubs zullen hem wel willen hebben?
That's all folks!
pi_34458489
FC Den Bosch.

Maar misschien Vitesse of Heerenveen?
www.thuisuiteten.nl
pi_34459520
Dan denk ik dat Vitesse wel een optie is.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 januari 2006 @ 13:33:11 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_34515142
Vanavond Gladbach - Bayern bij de ARD.

pi_34515993
En ik heb nog geen plek in Lagos gevonden waar ze ARD (of Premiere) hebben.
Stop rockin' the boat.
pi_34523515
Tommie van der Leegte ook al naar Wolfsburg, er is nu echt een Nederlandse kolonie in het VW-paradijs.
That's all folks!
  Trouwste user 2022 vrijdag 27 januari 2006 @ 17:58:15 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_34524377
Niert alleen bij Wolfsburg de Bundesliga is de Belgische competitie van 20 jaar geleden met al die Nederlanders

pi_34528126
Geluukig zijn er niet zo veel Duitsers hier.
pi_34528614
Hoezo dat dan? Omdat je voor meer Nederlandse spelers bent of heb je nog andere redenen?
That's all folks!
pi_34529126
Kippenvel voor de buis gewoon, als het hele stadion na het stoppen van de muziek doorzingt met Die Elf von Niederrhein.
pi_34529259
Pas die titel es an. De Jong kan erbij
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')