Vorige delenquote:Hier zit je in het DIG-café. Je zit hier tussen de vaste gasten van DIG. Natuurlijk is het hier erg gezellig en zorgen we er met zijn allen voor dat het ook gezellig blijft. We hebben het hier over allerhande zaken en een vraag op zijn tijd kan natuurlijk ook. Gelukkig hebben we ook uitsmijters (Marty26, Slarioux en Jump) van dienst voor het geval dat er een keertje ruzie is of er wat uit de hand loopt.
Een paar punten waar je goed op moet letten:discussie over moderatie hoort in het FB-topic. schelden, flamen, mensen belachelijk maken hoort niet. Ook niet ergens anders. probeer plaatjes zoveel mogelijk te resizen Geen gespam, geen ge-etter.
Je begrijpt het goed, dit is een van de vele delen van de slowchatreeks in DIG en er zullen er zeker nog wel meer komen.
Je kan velen van de vaste gasten ook vinden op IRC in het kanaal #DIG!
Nog een extra toevoeging:quote:
Game on!quote:DIG is al jaren een van de meest serieuze fora op Fok!. Met een niet aflatende rij van mods van kaliberheeft dit forum het volgehouden tussen de soms flink verbaggerde fora (sorry, collega's
).
Hoe dan ook, dat houden we graag zo, en het geldt ook voor slowchat. Daarom het vriendelijke verzoek om van deze reeks geen eindeloze "hoi/doei" reeks te maken. Ga niet smilie-chatten, maar probeer een leuk gesprek te houden. Geen eindeloze gesprekken over de kat van de buren en weet ik wat. Slowchat moet een toevoeging zijn op ons chat-kanaal. En als dat niet lukt, dan gaat deze reeks gewoon weer dicht.
Het heet niet voor niets slowchatten. Het kanaal #DIG is een kanaal waar het serieuze en het lollige elkaar goed in stand houden. Laten we er voor zorgen dat dat hier ook kan.
Het was er niet wat je er van verwachtte dusquote:Op maandag 16 januari 2006 18:20 schreef mschol het volgende:
zo me tv kaartje teruggebracht.. en ben weer 80 euro rijker
het was leuk zo lang het duurde
het was niet om aan te zienquote:Op maandag 16 januari 2006 18:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Het was er niet wat je er van verwachtte dus
Groot gelijk, dan maar misschien even doorsparen voor een betere kaart..quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het was niet om aan te zien
er zat echt veels te veel ruis doorheen..
radio daarintegen was wel goed, maar ik ga geen 80 euro neertellen voor alleen radio
dan wil ik ook goede tv
Niet nog een andere geprobeerd?quote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef mschol het volgende:
[..]
het was niet om aan te zien
er zat echt veels te veel ruis doorheen..
radio daarintegen was wel goed, maar ik ga geen 80 euro neertellen voor alleen radio
dan wil ik ook goede tv
neu, ik ga wel kijke op de pc dump dag, ik zal em namelijk voornamelijk gaan gebruiken voor radioquote:
Nja, was meer als geintje bedoeld tuulijkquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet door Jumpdies al slaapjes doen
Doe jij het even voor Jumpquote:Op maandag 16 januari 2006 23:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
niet door Jumpdies al slaapjes doen
Slaapzequote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:21 schreef mschol het volgende:
[..]
tis anders inmiddels al 22 minuten later en nog niet weg hoor
ennuh ik ga maffen
ik ben niet blauw dus ik kan ook niks aanpassen d'oh!quote:Op maandag 16 januari 2006 23:42 schreef Giem het volgende:
[..]
Doe jij het even voor Jump
ow hoeft ook niet, we hebben nog 2 andere blauwe mannetjes![]()
Log je stiekum in als jumpquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:10 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik ben niet blauw dus ik kan ook niks aanpassen d'oh!
psst was je wwquote:
is een ander hoor, heb het onlangs gewijzigd dus zou zelf even moeten nadenkenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:43 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
psst was je wwof zou ik hem al kennen
? ik ken maar 1 ww van je maar denk niet dat je die voor fok zal gebruiken
ga het nieteens uitproberen
die van mij is enorm oud alquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:44 schreef Jump het volgende:
[..]
is een ander hoor, heb het onlangs gewijzigd dus zou zelf even moeten nadenken
haha ik hoef hem ook niet te weten hoorquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:02 schreef Marty26 het volgende:
OMG jump je niet laten verleiden door BC om je ww weg tegeven he.. Ik weet dat het taai is zo een mooie NL vrouw maar ken je geheimplicht he
je kan ook gewoon een beetje weerstand gaan opbouwenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:06 schreef mschol het volgende:
* mschol is blij dattie thuiis is, is verkouden.. (die ***school van mij heeft 1 ijskoud lokaal en als je dan tussen een warm en koud lokaar heen en weer moet gaan lopen is dat geen top plan,..
tja, tis winter, dan wordt ik zowieso sneller en makkelijker ziek...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
je kan ook gewoon een beetje weerstand gaan opbouwen
Meer vitamines (fruit, groente) eten lijkt me ook verstandigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:00 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, tis winter, dan wordt ik zowieso sneller en makkelijker ziek...
maar zolang het bij (erge) verkoudheid blijft is et niet erg...
mag ik vragen waarom nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:23 schreef mschol het volgende:
fruit wordt toch wel een probleem hebben we nooit in huis
maarja ik zal wel wat meer vitamientjes binnen gaan hevelen...
dat wel maar wordt eigenlijk nooit gekocht, afentoe haal ik zelf eens wat mar das ook maar somsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
mag ik vragen waarom niet
Hou je niet van fruit ofzo?
toch best wel weird, dacht dat iedereen wel fruit at, tenminste wel als kind enzo, maar schijnbaar nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:05 schreef mschol het volgende:
[..]
dat wel maar wordt eigenlijk nooit gekocht, afentoe haal ik zelf eens wat mar das ook maar soms
ikonw, nioe echt goed enzo maarja ach..
eet ookm wel ruit, alleen tengenwoordig zeer weinig...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
toch best wel weird, dacht dat iedereen wel fruit at, tenminste wel als kind enzo, maar schijnbaar niet
uit een FLESJEquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
eet ookm wel ruit, alleen tengenwoordig zeer weinig...
vroeger at ik stukke meer fruit...
nu komt het uit een flesje
Nee mijn ouders eten dat ook echt nooit. Lusten ze zienquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:14 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
toch best wel weird, dacht dat iedereen wel fruit at, tenminste wel als kind enzo, maar schijnbaar niet
Ja jij niet..quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:00 schreef Jump het volgende:
Zeg mensen uit de stad: weten jullie hoe een varken eruit ziet?
tsss 't is een schandequote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:02 schreef Giem het volgende:
[..]
Nee mijn ouders eten dat ook echt nooit. Lusten ze zienDus ik koop het ook altijd maar voor me zelf
![]()
Dacht ik vanavond ook nog even.. even sleutelen.. en toen was het half 10.. begon om half 7quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:53 schreef Jump het volgende:
OMG. al bijna middernacht. Dacht even rond 22 uur even Transport Tycoon te gaan spelen
Denk dat ik zo maar ga slapen dan. Spel verder spelen is voor later eensquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:55 schreef Giem het volgende:
[..]
Dacht ik vanavond ook nog even.. even sleutelen.. en toen was het half 10.. begon om half 7
Slaaplekker,quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:56 schreef Jump het volgende:
[..]
Denk dat ik zo maar ga slapen dan. Spel verder spelen is voor later eens
ik was op zoek naar radio+tv kaart (aangezien ik helemaal geen radio kaarten heb gezien is dat me einige oplossingquote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:23 schreef Giem het volgende:
Hey was er niet iemand op zoek naar een tv kaart
[TK] Pinnacle tv kaart
ah, ok, hij viel me op dus maar verder niet gekeken wat het precies wasquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was op zoek naar radio+tv kaart (aangezien ik helemaal geen radio kaarten heb gezien is dat me einige oplossing)
dus je zit te internetten tijdens het fietsen, vindplisie vast nie goedquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:57 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben helemaal niet brak, ben naar 't werk, lekker op de fiets
das sniper elitequote:Op woensdag 18 januari 2006 08:33 schreef Marty26 het volgende:
Mogguh mensen
Welk spel is dat shermie?
Heb ook een headshot op 203 meter, maar daar helaas geen screen van.quote:
nice...quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ook een headshot op 203 meter, maar daar helaas geen screen van.
who cares, 252 meter is verderquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:50 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Heb ook een headshot op 203 meter, maar daar helaas geen screen van.
Maar das geen headshot he.quote:
Hoe dat zo dan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom ga ik altijd op mijn bek als ik mensen probeer te helpen?
ja zo iets... nee 4 puchs in onderdelenquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:37 schreef Crazy-M het volgende:
lol sherman, hoezo dat?
garage ontruimen? daklozen erin ?
daarom kom ik bijna nooit buiten de scquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:32 schreef SHERMAN het volgende:
Waarom ga ik altijd op mijn bek als ik mensen probeer te helpen?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:06 schreef Godlike02 het volgende:
Ohhhh
ik schaam me! Hier ben ik een tijd niet geweest
en je moet ook nog fokkenquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:29 schreef mschol het volgende:
morghe
kut zooi heb me verslapen..
volgens mij ga ik voordat halve dagje van vandaaag (tot 12.15) niet meer naar school...
heb ook nog een uur reistijd, en moet me nog aankleden
Dank u. In het begin van de samensmelting kwam ik nog wel eens. Het is wel gezellig hierquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:18 schreef Marty26 het volgende:
@dizer volgens mij niet echt maar je bent welkom
Zeker we zijn een gezellig groepje hier en iedereen is gewoon welkomquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:39 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank u. In het begin van de samensmelting kwam ik nog wel eens. Het is wel gezellig hier
quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:32 schreef Marty26 het volgende:
[..]
en je moet ook nog fokken
dus dat word niks nee....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |