Nee, je hebt geen sofinummer (meer), maar een Burger Service Nummer (BSN).quote:Op maandag 16 januari 2006 17:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Nog nooit van gehoordIk heb trouwens een sofinummer, is dat weer niet genoeg?
Stomme search, ik zoeken bij google.fok.nl, kon die niks vinden over DigiD. Ik zoeken in de AT op DigiD kon die ook niks vinden, blijkt er dus wél een topic over te zijn.quote:
Ja staat op Marketingfacts wel, je krijgt ongveer na twee dagen je inlogcode.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:16 schreef smesjz het volgende:
Ik heb het aangevraagd via de website, maar er verder niks meer van gehoord. VOlgens mij zou ik er nog een brief over krijgen met daarin je eigen inlogcode ofzo.
Leuk, heb je je cloon ook opgegeven?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:20 schreef _Liquid_ het volgende:
2
o ja, dat NSB nummer ja. Als je er mensen naar vraagt hebben ze geen idee waar je het over hebt. Het is dus nog gewoon sofinummer.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:15 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Nee, je hebt geen sofinummer (meer), maar een Burger Service Nummer (BSN).
sofinummer
het voorlopige teruggave 2006 programma spreekt ook nog van sofinummerquote:Op maandag 16 januari 2006 18:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
o ja, dat NSB nummer ja. Als je er mensen naar vraagt hebben ze geen idee waar je het over hebt. Het is dus nog gewoon sofinummer.
Is dit ook niet (jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt) ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:34 schreef Sebasser het volgende:
Maarjah.
ik heb me ook even aangemeld bij digid..
brief ontvangen maar voorzover ik alles overzie is er voor minderjarigen niet veel bij?
ik wou bijna een kapvergunningaanvragen(kost dat nu geld ?)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:50 schreef donroyco het volgende:
[..]
Is dit ook niet (jullie begrijpen dat ik dit puur educatief heb getypt) ?
Nog niet aangevraagd, heb het niet nodig op dit moment..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joh vraag aan, het is gratis!
(dit was wel educatief bedoelt)
(jullie begrijpen dus dat ik dit puur educatief heb getypt)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 01:57 schreef Sebasser het volgende:
[..]Kwam net toevallig post tegen bij ander topic..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joh vraag aan, het is gratis!
(dit was wel educatief bedoelt)
(jullie begrijpen dus dat ik dit puur educatief heb getypt)
» En verander je geboortedatum even![]()
Ontopic:
Maar wat moet ik ermee als het gratis is, dat zal toch wel zo blijven?
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
Gratis is tijdelijk, na een maand kan je je niet meer gratis aanmelden en moet je 2 malig 45 euro betalen, (uit zeer onbetrouwbare bron.quote:Op woensdag 18 januari 2006 02:12 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kwam net toevallig post tegen bij ander topic..
» En verander je geboortedatum even![]()
Ontopic:
Maar wat moet ik ermee als het gratis is, dat zal toch wel zo blijven?![]()
Valt wel mee hoor. DigiD kan bij elke keer dat je inlogt wel zien bij welke online dienst je dat doet, maar niet wat je bij die dienst afneemt.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 02:03 schreef DionysuZ het volgende:
nog een extra controlemogelijkheid voor de overheid
(Inmiddels) veel meer gemeenten met de mogelijkheidquote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:20 schreef Breuls het volgende:
Yup. Momenteel hebben 35 gemeenten de mogelijkheid om DigiD te gebruiken. Er zijn er meer dan 400, maar toch.
Je DigiD ís een elektronische handtekening. Te gebruiken bij diverse overheids-instellingen zoals de belastingdienst, sommige gemeentes (om bv. je WOZ-waarde op te vragen) en IBG.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:46 schreef Grachus het volgende:
Ik snap nog altijd niet het voordeel van de DigiD met de elektronische handtekening.
Dan kun je dus geen belastingaangifte via internet meer doen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:05 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb laaang geleden al eens zon ding aangemaakt? Maar toen vergat ik mn ww en dan moet je een week op posten wachten en moeilijk moeilijk laat maar zitten
Het is de vervanger, eerder moest ik mn belastingaangifte met die elektronische handtekening doen, kwam eigenlijk op hetzelfde neer en ik vraag me dan ook nog altijd af waarom ik een nieuwe aan moest vragen.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Je DigiD ís een elektronische handtekening. Te gebruiken bij diverse overheids-instellingen zoals de belastingdienst, sommige gemeentes (om bv. je WOZ-waarde op te vragen) en IBG.
Op de puntjes achter "geweldig" moet "kut" staan denk ik?quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef The_Verve het volgende:
Nog niet. Maar ik vind de reclame wel geweldig...
Doe dat nou niet, denken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:48 schreef Grachus het volgende:
[..]
Op de puntjes achter "geweldig" moet "kut" staan denk ik?
Dat hoef ik sowieso niet te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 15:02 schreef nerd4sale het volgende:
[..]
Dan kun je dus geen belastingaangifte via internet meer doen.
Ow?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Yildiz het volgende:
Gezien men ervan uitgaat dat de gebruikers voor de veiligheid moeten zorgen (hoe kan ik die server nou bewaken?) en men zelf geen verantwoordelijkheid neemt met fraude:
Nee.
tja.. ik wil toch graag die paar 1000 euro terughebben van de belastingdienstquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:20 schreef Siding het volgende:
Nee, niet voor zover ik weet...
Al die bureaucratische rotzooi altijd![]()
Tuurlijk, dat kan ik best begrijpen. Op een dag zal ik ook eraan moeten geloven.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:30 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
tja.. ik wil toch graag die paar 1000 euro terughebben van de belastingdienst
Ik kreeg ook (ongevraagd) zo'n brief, alles netjes uitgevoerd maar het werkt voor geen meter. Krijg steeds foutmeldingen en word regelmatig 24uur geblokkeerdquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ja, brief ontvangen, geactiveerd en werkt goed
Ik vind het ook wel makkelijk.quote:Op zondag 18 maart 2007 04:57 schreef indahnesia.com het volgende:
Bedank hem maar dan.. het werkt vooralsnog
Ik heb niets aangevraagd en dan blijf je gewoon een papieren aangifte krijgen.quote:Op zondag 18 maart 2007 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Papieren belastingaangiftes moet je meer voor doen, want die moet je tegenwoordig ook aanvragen toch? Ik krijg hem in ieder geval gelukkig niet meer, al langere tijd niet gelukkig.
nou, ik hoop niet dat ik een nieuwe moet aanvragen na 1.5 jaar, dan mogen ze 'm opsturen naar Indonesie volgend jaarquote:Op zondag 18 maart 2007 07:57 schreef SaliMali het volgende:
Ik heb er begin dit jaar een aangevraagd, om mijn elektronische aangifte te kunnen doen. Maar ik krijg een foutmelding als ik de aangifte wil verzenden en de DigiD website beweert dat mijn code ouder is dan 1.5 jaar en dat ik een nieuwe aan moet vragen. Ik denk dat ik maar even ga bellen met die helpdesk van ze.
whehe.. wat stom zegquote:Op zondag 18 maart 2007 08:12 schreef Jojogirl het volgende:
Ja, ik heb er nu eindelijk eentje. Bij de 7e keer aanvragen is het me eindelijk gelukt dat ding op tijd te activeren. Nu nog hopen dat ik mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet vergeet.
je haat wachtwoorden via SMS als in 'ik krijg ze iedere week al'?quote:Op zondag 18 maart 2007 18:12 schreef MaLo het volgende:
Ik heb hem nu een halfjaartje ofzo. Gebruikt voor belastingaangifte.
Nu moest ik deze week ook nog die brakke sms autentiblablabla inschakelen, anders kan ik niet op Mijn ib-groep kijken hoe hoog mijn studieschuld is. Ik HAAT wachtwoorden via sms, ik vind dat zo'n overdreven gedoe. Ik verwacht daar deze week de activeringscode voor te krijgen.
Precies hetzelfde hiero. Tijdens het verzenden van de aangifte krijg ik foutcode 4009.quote:Op zondag 18 maart 2007 07:57 schreef SaliMali het volgende:
Ik heb er begin dit jaar een aangevraagd, om mijn elektronische aangifte te kunnen doen. Maar ik krijg een foutmelding als ik de aangifte wil verzenden en de DigiD website beweert dat mijn code ouder is dan 1.5 jaar en dat ik een nieuwe aan moet vragen. Ik denk dat ik maar even ga bellen met die helpdesk van ze.
vancohtend aangevraagd. Je krijgt binnen 5 dagen een activatiecode thuis gestuurdquote:Op maandag 19 maart 2007 06:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Vanochtend binnen gekregen?
whehe.. da's wel handig jaquote:Op maandag 19 maart 2007 21:46 schreef Marcator het volgende:
[..]
Precies hetzelfde hiero. Tijdens het verzenden van de aangifte krijg ik foutcode 4009.
Bij check op DIGID website blijkt mijn 2 maand oude DIGID gedeactiveerd omdat het langer dan 1,5 jaar niet is gebruikt.![]()
Advies helpdesk; nieuwe aanvragen.
Gaat lekker zo, ik heb maar weer een nieuwe DIGiD aangevraagd, en hopelijk komt de aangifte nog voor 1 april de deur uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |