Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:46 schreef Tijn het volgende:
Ik heb 3 zakken chips gekocht. Vannacht nog maar eens proberen een Nano te winnen
Echt nietquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:54 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij denkt iedereen dat 's nachts beter is, dus probeert iedereen het 's nachts, waardoor je dan minder kans hebt
Point taken. Laat ik mijn codes bewaren tot een volgende keer dat ik om vier uur thuis ga komen van een of ander feestquote:
De oerknal begon bij Jazzquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:28 schreef Anthraxx het volgende:
[afbeelding]
Als muziekliefhebber mag ik heel eerlijk zijn dat dit schema redelijk accuraat klopt
Met spotlight?quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:15 schreef Whizzkith het volgende:
Is er ook een manier om chatlogs van msn messenger terug te vinden op de mac? (os x)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Je hebt geld nodig voor je nieuwe Mac?
Waar?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:35 schreef super-muffin het volgende:
met schijfhulpprogamma kan dat.
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:48 schreef Hugster het volgende:
[..]
Waar?
Disk Utility draait bij mij vooral om erase, restore en backup opties, of zie ik iets over het hoofd?
Hij wil ze niet verdelen, hij wil ze delenquote:Op woensdag 18 januari 2006 13:54 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Klik eens je schijf aan en klik dan op Partitioneren, dan kun je bij Volume indeling kiezen hoeveel partities je wilt en die kun je verdelen.
quote:OK, now i feel dumb for not having found this before. I came across the link on a blog that was linked on Digg.com. The program you need is called SharePoints. Just google it, and follow the installation instructions on the creator's website. The program is free. Once installed, you just click any volume or folder and make it a new share. It will then appear as a network place on your pc! You can set permissions to just read or to read and write on any share.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:01 schreef De_Hertog het volgende:
Maar aangezien ik me verveel:
http://p197.ezboard.com/f(...)ge?topicID=815.topic
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |