nee hoorquote:
Nee eigenlijk nietquote:
pssst.. koop een kant-en-klaar-pakket... ff in de magnetron... kan niet misquote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
Als rasechte Leienaar moet ik toch hutspot kunnen maken![]()
![]()
Lukt je wel hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
![]()
kwestie van koken, stampen en etenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef cuall het volgende:
![]()
Vast welquote:
Je groente moet ook gaar zijn en geen drab worden of erg hardquote:Op maandag 16 januari 2006 17:44 schreef D.Rose het volgende:
[..]
kwestie van koken, stampen en eten
Ik hou er trouwens niet van
beetje zwakquote:Op maandag 16 januari 2006 17:43 schreef teamlead het volgende:
[..]
nee hoorIk heb 1 keer een poging gedaan die 3 maanden duurde... en mijn omgeving vond dat geen succes
Gaat helemaal goedkomen hoor, ik weet het zeker. Je kan het welquote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, maar ik ga er straks bij blijven hoor, dan gaat het hopelijk goed. Ik had namelijk zin in hutspot. Is jaren geleden dat ik dat heb gemaakt
![]()
Dat mag jij vindenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
beetje zwak
tenminste, dat is mijn mening
zeg, ik kan het wel klaarmaken hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je groente moet ook gaar zijn en geen drab worden of erg hard![]()
Beertje nou geen doemscenario'squote:Op maandag 16 januari 2006 17:46 schreef lovebear het volgende:
[..]
Je groente moet ook gaar zijn en geen drab worden of erg hard![]()
Eetsequote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
Eten is klaar hier, ik ga eten. Tot later allemaal
cuall veel succes met je stamppot
yep, anders had ik natuurlijk geen mening gegeven.quote:Op maandag 16 januari 2006 17:48 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden
zelf ooit gestopt?
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef Snaptnix het volgende:
Eten is klaar hier, ik ga eten. Tot later allemaal
cuall veel succes met je stamppot
Peen en uien stampot lekker hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zeg, ik kan het wel klaarmaken hoor
maar wortels vind ik niet lekker
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
yep, anders had ik natuurlijk geen mening gegeven.
T gaat je lukken hoor weet t zeker Cuall kan stampottenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:49 schreef cuall het volgende:
[..]
Beertje nou geen doemscenario'sIk heb er nu al spijt van dat ik het heb gekocht
![]()
Jij gewoon buurjongen als opperstamper vragenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:51 schreef lovebear het volgende:
[..]
T gaat je lukken hoor weet t zeker Cuall kan stampotten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |