quote:
Hoi beertje, nieuwe lading wijn ingeslagen?quote:
nee hoor gewoon voedselquote:Op maandag 16 januari 2006 17:25 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoi beertje, nieuwe lading wijn ingeslagen?![]()
![]()
Uitgeshoptquote:
gebakken aardappeltjes met een kipsnitsel en peentjesquote:Op maandag 16 januari 2006 17:27 schreef cuall het volgende:
[..]
Hai Beertje![]()
, Wat ga jij vanavond eten?
voedsel en drank in huis..laat die japanse avond maar komenquote:
Je bent de sigaretten vergetenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
voedsel en drank in huis..laat die japanse avond maar komen
Hebben ze trouwens al gasten geboekt? (behalve de man van viola dan..)
Verrek, de ban is gebroken. We eten eens een keer niet hezelfdequote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met een kipsnitsel en peentjes![]()
En jij
Hutspot, dat kan ikquote:Op maandag 16 januari 2006 17:28 schreef lovebear het volgende:
[..]
gebakken aardappeltjes met een kipsnitsel en peentjes![]()
En jij
Die had ik nog in huisquote:
Wat gaan jullie eten?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verrek, de ban is gebroken. We eten eens een keer niet hezelfde![]()
Is een wonderquote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Verrek, de ban is gebroken. We eten eens een keer niet hezelfde![]()
Ik begreep dat Mickey nu de boer op is, om mensen van de straat te plukkenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef teamlead het volgende:
[..]
voedsel en drank in huis..laat die japanse avond maar komen
Hebben ze trouwens al gasten geboekt? (behalve de man van viola dan..)
Dat maadag jou beurt is weten we nu ondertussen wel jaquote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hutspot, dat kan ikdenk ik wel
Gaat allemaal in 1 pan namelijk en als ik er maar genoeg water bij doe kan het toch niet mis gaan?
![]()
(maandag is mijn beurt)
Samen met Kelly jaquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik begreep dat Mickey nu de boer op is, om mensen van de straat te plukken![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Dat maadag jou beurt is weten we nu ondertussen wel ja![]()
Hutspot ook lekker. Kan weinig aan fout idd. Maar dat dacht ik van pizza ook altijd![]()
Aardappels, bloemkool met sausje en gehaktballen.quote:
Ik kan me er wel wat bij voorstellenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
Frank heeft het een beetje gehad denk ik
Eetsequote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Ik ga eten... eet smakelijk en tot later mensen
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Smakelijk hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Eet smakelijk en tot later FBquote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Kan ook nog mislukken hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 17:31 schreef cuall het volgende:
[..]
Hutspot, dat kan ikdenk ik wel
Gaat allemaal in 1 pan namelijk en als ik er maar genoeg water bij doe kan het toch niet mis gaan?
![]()
(maandag is mijn beurt)
smakelijkquote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Eetsequote:Op maandag 16 januari 2006 17:34 schreef Foreverblue het volgende:
Lukt ze idd niet zo bestquote:Op maandag 16 januari 2006 17:37 schreef cuall het volgende:
Ligt het nou aan mij of, gaat het daar nogal chaotisch in dat huis. Ik krijg niet de indruk dat de cooordinatie van alles echt goed loopt![]()
quote:
Dan is het maar goed dat ik in de jaren 80 al begonnen benquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
bij mij wel ja, maar ik ga er straks bij blijven hoor, dan gaat het hopelijkl goed. Ik had namelijk zin in hutspot. Is jaren geleden dat ik dat heb gemaakt
![]()
Hutspot is wel lekker op zn tijdquote:Op maandag 16 januari 2006 17:39 schreef cuall het volgende:
[..]
Bij mij wel ja, maar ik ga er straks bij blijven hoor, dan gaat het hopelijk goed. Ik had namelijk zin in hutspot. Is jaren geleden dat ik dat heb gemaakt
![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik in de jaren 80 al begonnen ben![]()
quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
da's behoorlijk knap als dat je lukt
Dat zou ik met hutspot niet doenquote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Af en toe ff porren om te kijken of het wel al warm genoeg is he....
Als het borrelt dan kookt het toch?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef teamlead het volgende:
[..]
![]()
Af en toe ff porren om te kijken of het wel al warm genoeg is he....
nog geen tijd om te stoppen dan?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:40 schreef whitef0x het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik in de jaren 80 al begonnen ben![]()
Dat heb ik volgend jaarquote:Op maandag 16 januari 2006 17:41 schreef teamlead het volgende:
[..]Ik heb dit jaar mijn 20-jarig jubileum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |