Innsbruck, ach zolang er maar sneeuw ligt.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:43 schreef Suikermais het volgende:
ik merk 't alweer...'t gaat weer compleet nergens over. Trouwens....waar gaat FJD heen skiën ?
ik wil dan niet weten wat er gebeurt als je met anti tank schietquote:Op maandag 16 januari 2006 18:57 schreef Razorback het volgende:
[..]
Pracht foto
Kan er geen mod komen dat je met dildo's moet knallen
daar had ik al naar gekeken, ik zat te denken aan de tarzan-dildoquote:Op maandag 16 januari 2006 18:58 schreef kievit19 het volgende:
[..]
ik wil dan niet weten wat er gebeurt als je met anti tank schiet
Wat moest je daarvoor in google intikken??quote:Op maandag 16 januari 2006 19:23 schreef Razorback het volgende:
de TV-Guided Missle alleen dan over de grond:
[afbeelding]
Zoeken jullie dan nooit naar Dildo's via googlequote:Op maandag 16 januari 2006 19:28 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Wat moest je daarvoor in google intikken??![]()
Ik krijg geen klachten dus waarom zou ikquote:Op maandag 16 januari 2006 19:31 schreef Razorback het volgende:
Zoeken jullie dan nooit naar Dildo's via google![]()
![]()
Ze klaagt niet omdat er gewoon een ander iemand is waar die van jouw gecomposeert (weet ik hoe je dat moet zeggen) mee wordtquote:Op maandag 16 januari 2006 19:32 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik krijg geen klachten dus waarom zou ik
inkoppertje
Klopt..alhoewel mijn plezier in 't gamen de laatste tijd zwaar verneukt wordt door spelers waarvan ik denk...hummmm. Ik pomp ze vol met lood....er gebeurt niks. Tegenstander lost 1 schot...dood !!.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:19 schreef jpjedi het volgende:
Ik ben qua punten zwaar in strijd met Di3ki3. We hebben een overeenkomst. We spelen gewoon zo min mogelijk dan hoeven we ook niet zo ons best te doen.![]()
Gisteren zat je me nog te vertellen welke batches je nog moest!quote:Op maandag 16 januari 2006 19:46 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Klopt..alhoewel mijn plezier in 't gamen de laatste tijd zwaar verneukt wordt door spelers waarvan ik denk...hummmm. Ik pomp ze vol met lood....er gebeurt niks. Tegenstander lost 1 schot...dood !!.
Net ook weer. Komen ze gezellig met z'm allen baserapen. Pleurt godverdomme een eind op !!!!
Ok..ik weet dat ik niet de beste ben..en tis ook mijn bedoeling niet om dat te worden.
Zoals iedereen weet speel ik puur voor m'n plezier. Badges...medailles...'t doet me echt niks.
Gelul van een dronken aardbei .....quote:Op maandag 16 januari 2006 19:48 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Gisteren zat je me nog te vertellen welke batches je nog moest!![]()
![]()
yep en het was en klote avondje, ongeveer 300 punten gehaald vanavond, veel te weinig voor een paar uur, maar goed kan niet altijd feest zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Suikermais het volgende:
omg....Escape zit al aan de 900 uur met BF2 !!!!!
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Suikermais het volgende:
omg....Escape zit al aan de 900 uur met BF2 !!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |