heb Nehox al enkele quotes gegeven ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:19 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Helaas missen we nog 2 squad members
quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:38 schreef RudyCarell het volgende:
[[url=http://img.majidonline.com/thumb/21697/underdogs.jpg]afbeelding][/url]
Logo probeersel
Het kicken werkt idd lekker nu. Nadelen: geen chat; die playerlist daar mogen ze wel wat aan doen, die cd-key hash eruit tiefen, sorteren op naam... Maar voor de rest wel lekker. Ik vind alleen dat als bf2cc het goed zal doen het een 10x beter programma met veel meer mogelijkheden!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:12 schreef escape_nl het volgende:
Zou graag even een kleine feedback willen van de andere admins.
Werkt de nieuwe software?
Ik ben zelf erg tevreden, kan weer naar hartelust kicken en bannen.
Ik geloof dat ze bij BF2CC de schuld leggen bij EA, maar goed ik ben het met je eens dat het een heel mooi programma zou kunnen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het kicken werkt idd lekker nu. Nadelen: geen chat; die playerlist daar mogen ze wel wat aan doen, die cd-key hash eruit tiefen, sorteren op naam... Maar voor de rest wel lekker. Ik vind alleen dat als bf2cc het goed zal doen het een 10x beter programma met veel meer mogelijkheden!
Je kan wel berichten versturen, alleen geen chat lezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:32 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Het kicken werkt idd lekker nu. Nadelen: geen chat; die playerlist daar mogen ze wel wat aan doen, die cd-key hash eruit tiefen, sorteren op naam... Maar voor de rest wel lekker. Ik vind alleen dat als bf2cc het goed zal doen het een 10x beter programma met veel meer mogelijkheden!
die hash hoeft er toch niet bij, ik zie er geen voordelen bij, of tief het in een ander tabje of zo!quote:Op donderdag 19 januari 2006 10:32 schreef escape_nl het volgende:
[..]
Je kan wel berichten versturen, alleen geen chat lezen.
Waarom cd-key hash eruit halen?
Namen staan er in.
Geweldig mooi Jumpyquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:54 schreef JumperJack het volgende:
hier is een ideetje voor de squadafbeelding...
[[url=http://xs64.xs.to/pics/06034/SquadB.png]afbeelding][/url]
jammer dat ze alletwee niet ontworpen zijn door jullie... Googlequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:53 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Wat jullie allemaal hebben is niks!
Wij hebben een eigen wapen(schild), een eigen t-shirt en verre weg het beste logo:
Wapen(schild) en T-shirt
Beste Logo
Ik heb maar linkjes geplaatst zodat de mensen op het werk er geen problemen mee krijgen (waaronder ikzelf)
Overigens is het geen pr0n dame op het logo![]()
Het wapenschild heb ik wel zelf met mspaint aangepastquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
jammer dat ze alletwee niet ontworpen zijn door jullie... Google
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |