Je ouders hun kinderwens is wel uitgekomen lijkt mijquote:Op maandag 16 januari 2006 12:30 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik wil later als ik groot ben ook kinderenNee, zou dat dus best willen. En mijn ouders volgens mij ook wel.
Yep, en ik ben nog ook een beetje kind ook. Ze zeggen dat je het kind zijn van jezelf nooit moet verliezen.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:41 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je ouders hun kinderwens is wel uitgekomen lijkt mij
Nee, maar de kracht van de wens does the trickquote:Op maandag 16 januari 2006 14:46 schreef sararaats het volgende:
gaat wel heel snel
zouden wensen echt uitkomen als je een vallende ster hebt gezien?
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar de kracht van de wens does the trick
dus als ik een piano wens, valt die dan zomaar door het plafond?quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee, maar de kracht van de wens does the trick
omg blij dat ik nooit hoef te bevallenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Eventjes terugkomend op de vorige ouwehoer...
@MirageZo duidelijk was dat hier anders helemaal niet. Ween? Niks van gemerkt de eerste tijd. En heel erg veel harde buiken waren er al vanaf de 6de maand.
Ingedaald met 30 weken ongeveer. En toen sijpelde gewoon heel langzaam het vruchtwater weg. Ik had wel weeen gehad blijkbaar. Maar het voelde voor mij niet anders dan een stevige menstruatiepijn. En omdat ik midden in mijn verhuizing zat en overdag zoveel deed om het allemaal klaar te krijgen voor de beep zoui komen dacht ik niet eens aan weeen maar meer aan wat overbelasting.
Maar het was toch echt zo. Dat bleek natuurlijk weer net midden in de nacht
niet te hopen voor jequote:Op maandag 16 januari 2006 15:23 schreef sararaats het volgende:
[..]
dus als ik een piano wens, valt die dan zomaar door het plafond?
was bij wijze van sprekenquote:
Nou ja sus je met de gedachte dat altijd ergens wel een ster valt danquote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
was bij wijze van spreken
sinds ik verhuisd ben, heb ik bijna geen vallende sterren gezien
ik weet nooit wanneer ze vallen
hehehe nee hoorquote:Op maandag 16 januari 2006 15:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nou ja sus je met de gedachte dat altijd ergens wel een ster valt dan
Veel stadlicht dus waar je bent gaan wonen begrijp ik?
Ik blijf maar koffie drinken. Ben continu aan de koffie. Maar ik merk er niets meer van. Ik ben immuun ervoor gewordenquote:Op maandag 16 januari 2006 14:31 schreef Bastard het volgende:
JIj hebt toch helemaal geen koffie nodig vlgs mij
Probeer eens decaff
Vallende sterren weet je nooit wanneer ze vallen. Tenzij er een sterrenregen voorspeld is geworden, dan kun je de pret niet opquote:Op maandag 16 januari 2006 15:26 schreef sararaats het volgende:
[..]
was bij wijze van spreken
sinds ik verhuisd ben, heb ik bijna geen vallende sterren gezien
ik weet nooit wanneer ze vallen
sssst... dat soort dingen mag je niet hardop zeggen.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:21 schreef nokwanda het volgende:
Eventjes terugkomend op de vorige ouwehoer...
@MirageZo duidelijk was dat hier anders helemaal niet. Ween? Niks van gemerkt de eerste tijd. En heel erg veel harde buiken waren er al vanaf de 6de maand.
Ingedaald met 30 weken ongeveer. En toen sijpelde gewoon heel langzaam het vruchtwater weg. Ik had wel weeen gehad blijkbaar. Maar het voelde voor mij niet anders dan een stevige menstruatiepijn. En omdat ik midden in mijn verhuizing zat en overdag zoveel deed om het allemaal klaar te krijgen voor de beep zoui komen dacht ik niet eens aan weeen maar meer aan wat overbelasting.
Maar het was toch echt zo. Dat bleek natuurlijk weer net midden in de nacht
Mag ik dat in twijfel trekkenquote:Op maandag 16 januari 2006 15:42 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ik blijf maar koffie drinken. Ben continu aan de koffie. Maar ik merk er niets meer van. Ik ben immuun ervoor geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |