niet waar . je weet waar je aan begint (leven - chocola) maar je weet niet wat er uiteindelijk allemaal gebeurt.. ik heb nu al geleerd dat er zoveel kan gebeuren dat je je leven alleen kan bijsturen en niet kan bepalenquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:42 schreef Sight_key het volgende:
Life is like a box of choc'lets you never know what you gonna get.
Eigenlijk niet juist. Als je weet hoe je leven eruit gaat zien, weet je wel hoe je leven gaat lopen. En als je weet hoe je je leven kunt bepalen dan kijk je naar morgen en schets je het beeld dat je gaat uitvoeren.
Klopt. Je gaat de deur uit en alles kan gebeuren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
niet waar . je weet waar je aan begint (leven - chocola) maar je weet niet wat er uiteindelijk allemaal gebeurt.. ik heb nu al geleerd dat er zoveel kan gebeuren dat je je leven alleen kan bijsturen en niet kan bepalen
1 Big Ass coming upquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:01 schreef nokwanda het volgende:
Ik had net een redelijke chocoladereep. Maar nu is ie op. Zomaar opeens. Hij lag in mijn schoot en toen was ie weg.
![]()
Jammer dan dat ik voor vanavond niet nog ff snel een reep kan scoren danquote:
Wat moet ik nu visualiseren? die reep chocolade of die vette reet?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:21 schreef UncleScorp het volgende:
Power of the brain : visualisatie![]()
nou ?
dat was toch 1 van je sterke punten![]()
en nu ga ik naar binnen
![]()
Yep.... vrij divers ook nog. paranormale zaken maar ook politieke zaken en aan wetenschap gerelateerde zaken. Van alles een beetje. En de meeste topics zijn mooie doordenkertjes.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef sararaats het volgende:
ik vind dit echt een heel interessant subforum
Ik kan het plaatje niet zien. Alleen maar het logo van tripod.comquote:
rechts klikken op tripod , dan op eigenschappen url kopieren , en in adresbalk invoeren .quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik kan het plaatje niet zien. Alleen maar het logo van tripod.com
quote:Op woensdag 18 januari 2006 22:27 schreef pikki het volgende:
[..]
rechts klikken op tripod , dan op eigenschappen url kopieren , en in adresbalk invoeren .![]()
Prikken is sexyquote:Op woensdag 18 januari 2006 22:56 schreef BarraCupraCuda het volgende:
zooo Barra is ook weer terugzo ff lekker douchen en scheren (ik prik) en dan hups het bedje in
quote:
Sorry, maar dat soort prikken is me net iets te kinky om nog lekker te zijnquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:06 schreef coz het volgende:
[..]
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/30/kopie_van_img_1160.jpg]afbeelding][/url]
ben gister ook geprikt, dát is nu een blauwe plek
of juist niet geschorenquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sorry, maar dat soort prikken is me net iets te kinky om nog lekker te zijn![]()
Das beter Cozzzz, veeeel beterquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:19 schreef coz het volgende:
[..]
of juist niet geschoren![]()
[[url=http://img30.paintedover.com/uploads/thumbs/30/img_1176_1.jpg]afbeelding][/url]
![]()
![]()
![]()
heb nog veel meer lichaamshaarquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Das beter Cozzzz, veeeel beter![]()
Nu kan ik tenminste lekker dromen
quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:29 schreef coz het volgende:
als het al je hoofdobject is dan is het natuurlijk maar de vraag of het zinvol is om er wel danwel juist niet aan te denken ... denk ik dan , maar kan ook aan mij liggen
ik heb nog niet zo veel controle over mijn dromen denk ik , bijvoorbeeld
denk ik de hele dag aan sex dan doe ik dat 's nachts ook , denk ik er de hele dag niet aan doe ik het de nacht wel
Als vrouwen dat zelfde zeggen breekt vaak de hel los.... ieeeeee, stoppelsquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef coz het volgende:
[..]
heb nog veel meer lichaamshaar![]()
![]()
![]()
vandaar dat ik af en toe laks ben met scheren , whats the use ... denk ik dan , zit er morgen weer
Zon instelling heb ik ook.. ik scheer me op Zondag.. laat de rest maar hangen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 23:29 schreef coz het volgende:
[..]
heb nog veel meer lichaamshaar![]()
![]()
![]()
vandaar dat ik af en toe laks ben met scheren , whats the use ... denk ik dan , zit er morgen weer
Wat denk je ?quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat moet ik nu visualiseren? die reep chocolade of die vette reet?
Hey... Scorp.....ow hell.... he's gone inside.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:57 schreef Metro2005 het volgende:
hallow![]()
Ik heb het gevoel alsof ik elk moment in slaap kan vallen hier. Ik duik vanavond echt direct mijn bed in
neehee.... die eerste reep was toen al op.quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:33 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Wat denk je ?
Die reep heb je ... dus die moet je niet visualiseren![]()
eerste....ER ZIJN ER MEER!!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
neehee.... die eerste reep was toen al op.
Niet hier in huis.... dat was het punt nou juist. Ik wilde er meer in de hoop dat dat zou bijdragen aan persoonlijke groei. Dus moest ik dat, volgens US visualiseren. Die reep had ik niet meer, die was op. Dus... moest ik nu die persoonlijke groei visualisren of de repen die dat mogelijk moeten maken? Dat was de vraag.quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:21 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
eerste....ER ZIJN ER MEER!!!![]()
![]()
nok je word weer wazigquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Niet hier in huis.... dat was het punt nou juist. Ik wilde er meer in de hoop dat dat zou bijdragen aan persoonlijke groei. Dus moest ik dat, volgens US visualiseren. Die reep had ik niet meer, die was op. Dus... moest ik nu die persoonlijke groei visualisren of de repen die dat mogelijk moeten maken? Dat was de vraag.
ik denk : "goeden dag"quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Mirage het volgende:
zo weer naar de verloskundige.. hierna moet ik iedere week.
35 weken en 4 dagen (als ik niet alweer de tel kwijt ben).
Ben benieuwd wat ze vandaag zegt
Ik zie dat het weer ingewikkeld isquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:28 schreef nokwanda het volgende:
Niet hier in huis.... dat was het punt nou juist. Ik wilde er meer in de hoop dat dat zou bijdragen aan persoonlijke groei. Dus moest ik dat, volgens US visualiseren. Die reep had ik niet meer, die was op. Dus... moest ik nu die persoonlijke groei visualisren of de repen die dat mogelijk moeten maken? Dat was de vraag.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:41 schreef Mirage het volgende:
zo weer naar de verloskundige.. hierna moet ik iedere week.
35 weken en 4 dagen (als ik niet alweer de tel kwijt ben).
Ben benieuwd wat ze vandaag zegt
Ik BEN wazigquote:
was beetje flauw van me , scheel me wel regelmatig .. maaruh als ik dagje niet naar buiten ga of alleen naar vrienden toe , of me aan het verslapen ben voor werk .. boeiequote:Op donderdag 19 januari 2006 07:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Als vrouwen dat zelfde zeggen breekt vaak de hel los.... ieeeeee, stoppels![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |