staat ook bij ongesmolten schatquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
Barra, als je pizza list lust je ook kaas
Nou..... ben nu aan mijn 2de bakkie bezig en het gaat best wel weer. Ik had alleen geen zin om wakker te worden. En ben gisteravond nog wel zo ontzettend op tijd naar bed gegaan. Maar kind had ook geen zin om wakker te worden en zat heel erg chagerijnig te kijken. Mijn devies is dan al.... ja...... versterk het nog even en ga erbij hangen. Dat zal je vast door de dag helpenquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:00 schreef Sight_key het volgende:
Moe???
Mijn probleem is juist dat ik te graag wil opstaan. Als ik naar bed ga dan ben ik me al aan het verheugen op de dag erna. Vaak ga ik naar bed met allemaal dingen in mijn hoofd die ik wil doen en nog meer. En dan wilt de slaap niet komen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou..... ben nu aan mijn 2de bakkie bezig en het gaat best wel weer. Ik had alleen geen zin om wakker te worden. En ben gisteravond nog wel zo ontzettend op tijd naar bed gegaan. Maar kind had ook geen zin om wakker te worden en zat heel erg chagerijnig te kijken. Mijn devies is dan al.... ja...... versterk het nog even en ga erbij hangen. Dat zal je vast door de dag helpenGa....iets....DOEN!!! of denk je dat ik alles achter je kont ga aandragen?
![]()
Tuurlijk zou ik kunnen zeggen: ik blijf liggen. EW is groot genoeg om voor zichzelf te zorgen. Maar dat doe ik niet. Kan ik voor mijn eigen gevoel niet.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef Sight_key het volgende:
[..]
Mijn probleem is juist dat ik te graag wil opstaan. Als ik naar bed ga dan ben ik me al aan het verheugen op de dag erna. Vaak ga ik naar bed met allemaal dingen in mijn hoofd die ik wil doen en nog meer. En dan wilt de slaap niet komen.
Moet wel zeggen, als ik echt moe ben dan slaap ik gewoon in een stuk door zonder wakker te worden. Dan slaap ik als een rots tot 14:00 als het ff kan.
Maar jij moet opstaan of niet? Of kun je ook zeggen van, ik blijf nog langer liggen.
Ik heb vakantie nogDus ik slaap me uit wanneer ik wil als het ware. Verplichte vakantie althans.
Lang slapen is inderdaad vermoeiend. Maar als ik 1 nacht niet geslapen heb dan moet ik gewoon af en toe een nacht nemen om wel slaap in te halen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:17 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tuurlijk zou ik kunnen zeggen: ik blijf liggen. EW is groot genoeg om voor zichzelf te zorgen. Maar dat doe ik niet. Kan ik voor mijn eigen gevoel niet.
Zou voor mezelf oook niet goed zijn trouwens. En ik ben sowiezo geen langslaper meer. Vroeger wel, toen ik ging stappen en pas binnen kwam als de postbode zijn eerste ronde deed en de vogeltjes al lang weer floten
Maar dat doe ik al jaaaaaren niet meer. Wordt al moe bij de gedachte alleen al.
De wekker iedere dag een kwartiertje opschuiven..quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:
* méga geeuw......*
oké... de wekker hielp nok...
Het was een feest "tring tring míjíjíjíjíj"
Midden in de nacht kwam hij weer... ik zei dus: "héé het is nog donker""ja donkel"
Ik: "Is je eigen tring tring wekker al afgegaan?""tring tring nee"
Ik:"Nou hup dan ! Ga snel naar je bedje.. want de wekker gaat alleen als je in je bedje ligt hoor... en dan mag je er lekker uit !!"
"ikke bedje toe... tuste mama"
En om 06.00 uur ging zijn wekkertje.
Ik mijzelf dus oppeppen en even dwingen vrolijk en wakker te reageren.
"joepie.. we mogen opstaan"![]()
Het werkt dus !!
Nu de wekker iedere dag 15 minuten verschuiven....
Ik ben gesloopt !
Inmiddels al wel mijn keuken opgeruimd... de vloer van de kinderkamer ontdaan van speelgoed en troep....
ben alleen te moe nu om nog te doen wat de gedachte erachter was... stofzuigen en dweilen![]()
ow, ja, drama.......die oogjes dan.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn is naar de creche voor een proefochtend... dat is dus echt niet leuk om te doen.
Keek ze me aan... papa waar ga je heen?
omg wtf blij dat ik nog geen pappa benquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:
* méga geeuw......*
oké... de wekker hielp nok...
Het was een feest "tring tring míjíjíjíjíj"
Midden in de nacht kwam hij weer... ik zei dus: "héé het is nog donker""ja donkel"
Ik: "Is je eigen tring tring wekker al afgegaan?""tring tring nee"
Ik:"Nou hup dan ! Ga snel naar je bedje.. want de wekker gaat alleen als je in je bedje ligt hoor... en dan mag je er lekker uit !!"
"ikke bedje toe... tuste mama"
En om 06.00 uur ging zijn wekkertje.
Ik mijzelf dus oppeppen en even dwingen vrolijk en wakker te reageren.
"joepie.. we mogen opstaan"![]()
Het werkt dus !!
Nu de wekker iedere dag 15 minuten verschuiven....
Ik ben gesloopt !
Inmiddels al wel mijn keuken opgeruimd... de vloer van de kinderkamer ontdaan van speelgoed en troep....
ben alleen te moe nu om nog te doen wat de gedachte erachter was... stofzuigen en dweilen![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De wekker iedere dag een kwartiertje opschuiven..![]()
![]()
![]()
Totdat ie 's middags om een uur of twee zachtjes huilend op zijn kamertje zit..... tring tring nee![]()
of de tring tring gebruiken voor........ de bekende......quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
omg wtf blij dat ik nog geen pappa benanders had ik hem vertelt wat hij met zn tring tring kon doen
![]()
![]()
Op de een of andere manier was he nederlandse "zachtjes huilend" niet helemaal acuraat vergeleken bij het net iets dramatischer engelse "hardly audible whimpering"quote:
leuk... vast welquote:Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:
[..]
of de tring tring gebruiken voor........ de bekende......![]()
(tring tring) die dan daarmee verandert van de houtenhamerverdoving in de metalentringtringverdoving
![]()
Is zoooo leuk.... kinderen opvoedenKom je ooit wel achter als je ooit pappa bent
Nee, dan de lieve tante van het ventje hier in de wijk....quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Op de een of andere manier was he nederlandse "zachtjes huilend" niet helemaal acuraat vergeleken bij het net iets dramatischer engelse "hardly audible whimpering"Och gut!!!! Arm joch.
Ja, hou maar op.quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:47 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ow, ja, drama.......die oogjes dan.
Vanmorgen nog metallica in de auto geluisterdquote:Op woensdag 18 januari 2006 07:38 schreef Sight_key het volgende:
Goedemorgen
Ik zit weer aan de koffie.
Was ff mtv en tmf aan het kijken, damn zeg, wat een klote muziek is dat. Echt totaal geen waarde hecht ik aan die muziek. Zelfs coldplay kan me weinig tot niets boeien. U2 zelfs niet meer.
Geef mij maar metal. Metallica dus zeker wel. Guns N' roses mag ook en gewoon de betere muziek.
Dido natuurlijk ook.
Snap niet dat de top40 zo populair is. Maar dat kan te maken hebben met de leeftijd van de luisteraars.
Coldplay raak ik gestressed van. Ik vind die muziek moeilijk luisterbaar. Alsof die muziek stoort in mijn oren. Coldplay is onsamenhangend gejengel![]()
Metallica heeft dan weer structuur
Troost.... dochtertje van mijn vriendin is nu bijna een jaar en is zoooooo happy op de creche dat ze er haast altijd (tenzij ze gewoon niet lekker is) met een grote lach naar toe gaat en altijd happy thuis komt. Je zet haar neer en ze begint onmiddelijk de boel af te stropen daaro. Ze gaat 3 x per week en speelt zich er helemaal suf.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]
De wekker iedere dag een kwartiertje opschuiven..![]()
![]()
![]()
Totdat ie 's middags om een uur of twee zachtjes huilend op zijn kamertje zit..... tring tring nee![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 08:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
Nee, dan de lieve tante van het ventje hier in de wijk....
tante komt neefje halen.
moeder van neefje had neefje aan de kinderwagen vastgemaakt met zo'n "kinderlooplijntje"
"nou hup kom op.. we moeten nu echt gaan.. trek trek... nou niet lastig doen.. trek trek"
Het kind kéék beteuterd !! (en het janksalvo dat volgde was alles behalve subtiel)
Vriendjes van EW schrokken vroeger altijd van mijn zwarte humor. Hij moest al heel jong lachen om dit soort grapjes.quote:
Metallica ben ik nog steeds niet op uitgeluiserd maar de boodschap heb ik wel doorgekregen, maar de boodschap moet ik vaak vaker horen om het tot me te laten doordringen. Ik raak er op de een of andere manier sterk van en krijg een instelling van.....weet ik niet...een of andere instelling dus. En de beat is nog steeds prettig maar toch raak je op een gegeven moment gewend eraan. Maar dan is het ook zo dat het na maanden niet luisteren ineens weer wel goed klinkt.quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Vanmorgen nog metallica in de auto geluisterd![]()
Maar merk wel dat mijn muzieksmaak wat is veranderd tov vroeger. Vroeger vond ik metallica, sepultura en dat soort bands leuk maar tegenwoordig ligt bij mij de nadruk toch wat meer op gothic rock ipv hardrock.
Tevens kwam ik er vanmorgen achter dat the black album van metallica miste in mijn cd collectiehoop niet dat ie kwijt is, dat vind ik namelijk 1 vd betere albums van metallica.
heeft mijn mamma ook gedaanquote:Op woensdag 18 januari 2006 09:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Weglopende young explorers. Heb EWtje in zijn jonge jaren wel eens genept. Die liep alle kante op ipv bij mij te blijven. Op een dag besloot ik hem eens achterna te lopen. Hij begon "maaaammaaaa" te roepen maar ik antwoordde gewoon niet. Heb hem laten zoeken tot het moment van paniek aanbrak en toen uitgelegd dat dat toch echt kan gebeuren als je niet bij mamma blijft.
EN........ dat niet in de buurt blijven betekende dat ie weer in de buggy moest. En dat wilde hij echt niet meer vanaf het moment dat ie kon lopen. Heb hem er tot zijn 2de ingehouden als we naar de stad gingen of echt veel boodschappen moesten doen, maar daarna liep ie altijd heel braaf mee.
Heb heeeel erg weinig gejank gehad daarmee.
En het hand in hand lopen is nu nog steeds voor de gezelligheid![]()
quote:Op woensdag 18 januari 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heeft mijn mamma ook gedaanschrok me de tering
quote:
gaat het wel goed met je?quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Sight_key het volgende:
Ben eigenlijk helemaal uitgeluld een beetjeDus dan zeg ik ff niets meer. Complete rust in de tent hier en ook in mijn hoofd.
Tis wel eens prettig als het rustig is in het hoofd. Die hersenstormen zijn niet even fijn altijd.quote:
quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben aan het sterven
Ik sterf af, de dood sterft af, de stress sterft af en nog meer sterft af. Ik ben aan het doodgaan maar toch is er iets dat in leven blijft. Namelijk hetgeen ik wel wil hebben
Gezien het verleden ben ik helemaal dood. Misschien is het wel zo dat ik me levend voel omdat ik dood ben. Mijn hart blijft dan wel kloppen
its a good day to diequote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]We zijn allemaal aan het sterven
Ga snel een mars halen dan (moet opeens denken aan de marsreclame van een tijd geleden van de oude indiaanse man die een mooi stuk berg op zoekt om te sterven maar zich bedenkt na het eten van een marsquote:
Allemaal zijn we geblessed met die zege. En ik zie het op straat soms een beetje dat mensen bewust worden of aan het worden zijn. Mensen zijn bezig met een strijd voeren, en dat valt me dan op als het ware. Altijd is er strijd gevoerd. Maar ik weet niet hoe het helemaal verder in elkaar zit. Mensen voeren een innerlijke strijd om verlost te worden en ieder mens is daar mee bezig volgens mij.quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]We zijn allemaal aan het sterven
JAAA!! dat had ik hem ook vanquote:Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ga snel een mars halen dan (moet opeens denken aan de marsreclame van een tijd geleden van de oude indiaanse man die een mooi stuk berg op zoekt om te sterven maar zich bedenkt na het eten van een mars)
quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
JAAA!! dat had ik hem ook van![]()
![]()
![]()
je moet gewoon stoppen met roken nokje... is erg makkelijk als je het wilquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]En van die andere indianen zou ik bijna (lees echt BIJNA) echt stoppen met roken. Yanta yanta!!
![]()
Sorry.... ik heb geen balkon of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |