abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34179494
Barra, als je pizza list lust je ook kaas
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:38:55 #152
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34179720
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef Mirage het volgende:
Barra, als je pizza list lust je ook kaas
staat ook bij ongesmolten schat lust dus wel pizza, tosti, lasanga e.d.
maar kaassoufle en kaasfondue vind ik dan wel weer goor omdat dat te veel kaas is
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  dinsdag 17 januari 2006 @ 22:39:36 #153
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_34179756
ben morgen ook vrij
mhja

Thursday, Jan 19, 2006
18:00-22:00
Friday, Jan 20, 2006
18:00-22:00
Saturday, Jan 21, 2006
13:30-22:00
Sunday, Jan 22, 2006
13:00-21:30
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
pi_34189401
Ben ook weer levend, vannacht weer insomnia gehad. Muziek geluisterd en toen maar Stephen King gaan lezen

Goed verhaal was het. Alles is eventueel heet het verhaal. Uit een bundel. Bundel zelf heet ook alles is eventueel. Gaat over een jongen die moet werken voor een hoger doel, die jongen kan tekeningen maken en woorden gebruiken die niet bestaan om zaken voor elkaar te krijgen. Verder ben ik niet gekomen. Hij is een op de 80 miljoen mensen die de aarde moet gaan redden van dingen. En per week krijgt hij 80 dollar, hij krijgt dan wel een betaald huis en kleding en alles.

Toch maar wat proberen te doen aan insomnia. Ben wel rustig maar ben niet moe. Niet moe genoeg om te slapen. Alsof de slaap niet nodig is. Maar toch weer wel.

Voornemen is om rustig aan te doen vandaag. Dus ik ga zappen nu

Tv kijken.
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
  woensdag 18 januari 2006 @ 07:22:05 #155
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34189651
goedemorgen allemaal
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34189743
Goedemorgen

Ik zit weer aan de koffie.

Was ff mtv en tmf aan het kijken, damn zeg, wat een klote muziek is dat. Echt totaal geen waarde hecht ik aan die muziek. Zelfs coldplay kan me weinig tot niets boeien. U2 zelfs niet meer.

Geef mij maar metal. Metallica dus zeker wel. Guns N' roses mag ook en gewoon de betere muziek.

Dido natuurlijk ook.

Snap niet dat de top40 zo populair is. Maar dat kan te maken hebben met de leeftijd van de luisteraars.

Coldplay raak ik gestressed van. Ik vind die muziek moeilijk luisterbaar. Alsof die muziek stoort in mijn oren. Coldplay is onsamenhangend gejengel

Metallica heeft dan weer structuur
Sight_key als user was een uit de hand gelopen iets en is derhalve niet meer actief.
pi_34189774
Iron Maiden nog geluisterd vannacht

Die waren aan het verkondigen dat ze het eeuwige leven nastreven en krijgen. En zo hoort dat ook.

Dat ze de dood verslaan als het ware. De dood is makkelijk te verslaan. De dood is niet zo sterk als hij lijkt te zijn.

Sigaret roken maar weer, ik ben soms nog wat te snel.

Metro zoals jij in je onderschrift hebt staan.

" No need to hurry, forever has patience".

Dat klopt zeker wel. Maar in mijn eigen leven wil ik vaak haast erachter zetten. Ik wil gewoon mijn persoonlijke dood pakken en angsten aanpakken of wat dan ook. Angsten is niet eens zo erg meer. Bijna helemaal geen angsten voor het onbekende heb ik meer.

Ik moet een stap terug gaan doen ook. Maar ik heb zo'n gigantische drang om het werk af te ronden. Dat ik kan zeggen, einde verhaal.

Maar wanneer het verhaal eindigt vraag ik me dan weer af. En of het verhaal uberhaupt eindigd.

Ben gewoon bezig om krachten uit te oefenen in mijn leven, ik wil gewoon leren toveren of wat dan ook. Ik wil magie kunnen gebruiken en nog meer.

Ik wil gewoon dat het leven magisch gaat worden voor mij. Ik heb genoeg van die eenzijdige wereld waar zo weinig mogelijk is. Tuurlijk is er genoeg mogelijk, maar ik mis gewoon magische krachten als het ware.

En magie is dan weer een groot woord te noemen

[ Bericht 13% gewijzigd door Sight_key op 18-01-2006 07:50:22 ]
pi_34189849
mogguh
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_34189917
Moe???
pi_34189979
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:00 schreef Sight_key het volgende:
Moe???
Nou..... ben nu aan mijn 2de bakkie bezig en het gaat best wel weer. Ik had alleen geen zin om wakker te worden. En ben gisteravond nog wel zo ontzettend op tijd naar bed gegaan. Maar kind had ook geen zin om wakker te worden en zat heel erg chagerijnig te kijken. Mijn devies is dan al.... ja...... versterk het nog even en ga erbij hangen. Dat zal je vast door de dag helpen Ga....iets....DOEN!!! of denk je dat ik alles achter je kont ga aandragen?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190038
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:06 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou..... ben nu aan mijn 2de bakkie bezig en het gaat best wel weer. Ik had alleen geen zin om wakker te worden. En ben gisteravond nog wel zo ontzettend op tijd naar bed gegaan. Maar kind had ook geen zin om wakker te worden en zat heel erg chagerijnig te kijken. Mijn devies is dan al.... ja...... versterk het nog even en ga erbij hangen. Dat zal je vast door de dag helpen Ga....iets....DOEN!!! of denk je dat ik alles achter je kont ga aandragen?
Mijn probleem is juist dat ik te graag wil opstaan. Als ik naar bed ga dan ben ik me al aan het verheugen op de dag erna. Vaak ga ik naar bed met allemaal dingen in mijn hoofd die ik wil doen en nog meer. En dan wilt de slaap niet komen.

Moet wel zeggen, als ik echt moe ben dan slaap ik gewoon in een stuk door zonder wakker te worden. Dan slaap ik als een rots tot 14:00 als het ff kan.

Maar jij moet opstaan of niet? Of kun je ook zeggen van, ik blijf nog langer liggen.

Ik heb vakantie nog Dus ik slaap me uit wanneer ik wil als het ware. Verplichte vakantie althans.
pi_34190070
Ben ff rustig aandoen, ik krijg signalen door uit mijn lichaam dat ik wat rustiger moet doen. Beter leren luisteren naar mijn lichaam moet ik. En niet blijven doorgaan.

Straks ff naar de stad toe, ff eruit. FF mensen zien. Kijken wat er te zien valt hier. Niet veel in dit dorp. Maar goed, het is geen gehucht.
pi_34190085
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:12 schreef Sight_key het volgende:

[..]

Mijn probleem is juist dat ik te graag wil opstaan. Als ik naar bed ga dan ben ik me al aan het verheugen op de dag erna. Vaak ga ik naar bed met allemaal dingen in mijn hoofd die ik wil doen en nog meer. En dan wilt de slaap niet komen.

Moet wel zeggen, als ik echt moe ben dan slaap ik gewoon in een stuk door zonder wakker te worden. Dan slaap ik als een rots tot 14:00 als het ff kan.

Maar jij moet opstaan of niet? Of kun je ook zeggen van, ik blijf nog langer liggen.

Ik heb vakantie nog Dus ik slaap me uit wanneer ik wil als het ware. Verplichte vakantie althans.
Tuurlijk zou ik kunnen zeggen: ik blijf liggen. EW is groot genoeg om voor zichzelf te zorgen. Maar dat doe ik niet. Kan ik voor mijn eigen gevoel niet.
Zou voor mezelf oook niet goed zijn trouwens. En ik ben sowiezo geen langslaper meer. Vroeger wel, toen ik ging stappen en pas binnen kwam als de postbode zijn eerste ronde deed en de vogeltjes al lang weer floten
Maar dat doe ik al jaaaaaren niet meer. Wordt al moe bij de gedachte alleen al.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190177
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:17 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Tuurlijk zou ik kunnen zeggen: ik blijf liggen. EW is groot genoeg om voor zichzelf te zorgen. Maar dat doe ik niet. Kan ik voor mijn eigen gevoel niet.
Zou voor mezelf oook niet goed zijn trouwens. En ik ben sowiezo geen langslaper meer. Vroeger wel, toen ik ging stappen en pas binnen kwam als de postbode zijn eerste ronde deed en de vogeltjes al lang weer floten
Maar dat doe ik al jaaaaaren niet meer. Wordt al moe bij de gedachte alleen al.
Lang slapen is inderdaad vermoeiend. Maar als ik 1 nacht niet geslapen heb dan moet ik gewoon af en toe een nacht nemen om wel slaap in te halen.

Ik drink teveel koffie merk ik. Ik zuip koffie bij het leven, dat is waarschijnlijk de reden dat ik zo moeilijk in slaap kom. Ik moet van dat spul af, in ieder geval minderen. Voortaan wat vaker thee zetten hoewel je daar ook opgepept van wordt.

10:00 ga ik ff naar de bibliotheek, cd's terug brengen en cd's lenen. Denk dat ik UB40 ga pakken als die cd's niet zijn uitgeleend. En ff graaien in de bakken daar.

Eerst met de hond lopen en nu cd's rippen.
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:27:11 #165
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34190180
Jasmijn is naar de creche voor een proefochtend... dat is dus echt niet leuk om te doen.
Keek ze me aan... papa waar ga je heen?
The truth was in here.
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:27:36 #166
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34190189
Goedemorgen overigs !
The truth was in here.
pi_34190294
Goedemorgen!!!!

Inderdaad lijkt me dat niet leuk om te doen.

En straks naar school. Maar dat went allemaal wel toch?

Ik ga nu met de hond lopen

frisse neus halen.
pi_34190360
* méga geeuw......*

oké... de wekker hielp nok...
Het was een feest "tring tring míjíjíjíjíj"
Midden in de nacht kwam hij weer... ik zei dus: "héé het is nog donker"
"ja donkel"
Ik: "Is je eigen tring tring wekker al afgegaan?"
"tring tring nee"
Ik:"Nou hup dan ! Ga snel naar je bedje.. want de wekker gaat alleen als je in je bedje ligt hoor... en dan mag je er lekker uit !!"
"ikke bedje toe... tuste mama"

En om 06.00 uur ging zijn wekkertje.
Ik mijzelf dus oppeppen en even dwingen vrolijk en wakker te reageren.
"joepie.. we mogen opstaan"

Het werkt dus !!
Nu de wekker iedere dag 15 minuten verschuiven....
Ik ben gesloopt !
Inmiddels al wel mijn keuken opgeruimd... de vloer van de kinderkamer ontdaan van speelgoed en troep....
ben alleen te moe nu om nog te doen wat de gedachte erachter was... stofzuigen en dweilen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_34190402
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:
* méga geeuw......*

"ja donkel"
"tring tring nee"
Ik:"Nou hup dan ! Ga snel naar je bedje.. want de wekker gaat alleen als je in je bedje ligt hoor... en dan mag je er lekker uit !!"

Het werkt dus !!
Ik ben gesloopt !
Inmiddels al wel mijn keuken opgeruimd... de vloer van de kinderkamer ontdaan van speelgoed en troep....
ben alleen te moe nu om nog te doen wat de gedachte erachter was... stofzuigen en dweilen
De wekker iedere dag een kwartiertje opschuiven..
Totdat ie 's middags om een uur of twee zachtjes huilend op zijn kamertje zit..... tring tring nee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190420
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:27 schreef Bastard het volgende:
Jasmijn is naar de creche voor een proefochtend... dat is dus echt niet leuk om te doen.
Keek ze me aan... papa waar ga je heen?
ow, ja, drama.......die oogjes dan.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:48:15 #171
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34190425
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:43 schreef Mirage het volgende:
* méga geeuw......*

"ja donkel"
"tring tring nee"

Het werkt dus !!
Ik ben gesloopt !
omg wtf blij dat ik nog geen pappa ben anders had ik hem vertelt wat hij met zn tring tring kon doen
stay frosty
pi_34190471
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Totdat ie 's middags om een uur of twee zachtjes huilend op zijn kamertje zit..... tring tring nee
Sir Winston Churchill
pi_34190495
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:48 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

omg wtf blij dat ik nog geen pappa ben anders had ik hem vertelt wat hij met zn tring tring kon doen
of de tring tring gebruiken voor........ de bekende...... (tring tring) die dan daarmee verandert van de houtenhamerverdoving in de metalentringtringverdoving
Is zoooo leuk.... kinderen opvoeden Kom je ooit wel achter als je ooit pappa bent
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190521
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:52 schreef Mirage het volgende:

[..]

Op de een of andere manier was he nederlandse "zachtjes huilend" niet helemaal acuraat vergeleken bij het net iets dramatischer engelse "hardly audible whimpering" Och gut!!!! Arm joch.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190533
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:54 schreef nokwanda het volgende:

[..]

of de tring tring gebruiken voor........ de bekende...... (tring tring) die dan daarmee verandert van de houtenhamerverdoving in de metalentringtringverdoving
Is zoooo leuk.... kinderen opvoeden Kom je ooit wel achter als je ooit pappa bent
leuk... vast wel
vermoeiend, ja.

* Mirage denkt terug aan het zinnetje

"er bestaan geen roze wolken... alleen roze momenten"
Sir Winston Churchill
pi_34190556
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:56 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Op de een of andere manier was he nederlandse "zachtjes huilend" niet helemaal acuraat vergeleken bij het net iets dramatischer engelse "hardly audible whimpering" Och gut!!!! Arm joch.
Nee, dan de lieve tante van het ventje hier in de wijk....
tante komt neefje halen.
moeder van neefje had neefje aan de kinderwagen vastgemaakt met zo'n "kinderlooplijntje"
"nou hup kom op.. we moeten nu echt gaan.. trek trek... nou niet lastig doen.. trek trek"

Het kind kéék beteuterd !! (en het janksalvo dat volgde was alles behalve subtiel)
Sir Winston Churchill
  woensdag 18 januari 2006 @ 08:59:39 #177
8372 Bastard
Persona non grata
pi_34190557
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:47 schreef nokwanda het volgende:

[..]

ow, ja, drama.......die oogjes dan.
Ja, hou maar op.
The truth was in here.
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:05:04 #178
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_34190637
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 07:38 schreef Sight_key het volgende:
Goedemorgen

Ik zit weer aan de koffie.

Was ff mtv en tmf aan het kijken, damn zeg, wat een klote muziek is dat. Echt totaal geen waarde hecht ik aan die muziek. Zelfs coldplay kan me weinig tot niets boeien. U2 zelfs niet meer.

Geef mij maar metal. Metallica dus zeker wel. Guns N' roses mag ook en gewoon de betere muziek.

Dido natuurlijk ook.

Snap niet dat de top40 zo populair is. Maar dat kan te maken hebben met de leeftijd van de luisteraars.

Coldplay raak ik gestressed van. Ik vind die muziek moeilijk luisterbaar. Alsof die muziek stoort in mijn oren. Coldplay is onsamenhangend gejengel

Metallica heeft dan weer structuur
Vanmorgen nog metallica in de auto geluisterd
Maar merk wel dat mijn muzieksmaak wat is veranderd tov vroeger. Vroeger vond ik metallica, sepultura en dat soort bands leuk maar tegenwoordig ligt bij mij de nadruk toch wat meer op gothic rock ipv hardrock.

Tevens kwam ik er vanmorgen achter dat the black album van metallica miste in mijn cd collectie hoop niet dat ie kwijt is, dat vind ik namelijk 1 vd betere albums van metallica.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_34190645
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:59 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja, hou maar op.
Troost.... dochtertje van mijn vriendin is nu bijna een jaar en is zoooooo happy op de creche dat ze er haast altijd (tenzij ze gewoon niet lekker is) met een grote lach naar toe gaat en altijd happy thuis komt. Je zet haar neer en ze begint onmiddelijk de boel af te stropen daaro. Ze gaat 3 x per week en speelt zich er helemaal suf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:06:49 #180
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34190654
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:46 schreef nokwanda het volgende:

[..]

aaawwww wat zielig
stay frosty
pi_34190736
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 08:59 schreef Mirage het volgende:

[..]

Nee, dan de lieve tante van het ventje hier in de wijk....
tante komt neefje halen.
moeder van neefje had neefje aan de kinderwagen vastgemaakt met zo'n "kinderlooplijntje"
"nou hup kom op.. we moeten nu echt gaan.. trek trek... nou niet lastig doen.. trek trek"

Het kind kéék beteuterd !! (en het janksalvo dat volgde was alles behalve subtiel)
Weglopende young explorers. Heb EWtje in zijn jonge jaren wel eens genept. Die liep alle kante op ipv bij mij te blijven. Op een dag besloot ik hem eens achterna te lopen. Hij begon "maaaammaaaa" te roepen maar ik antwoordde gewoon niet. Heb hem laten zoeken tot het moment van paniek aanbrak en toen uitgelegd dat dat toch echt kan gebeuren als je niet bij mamma blijft.
EN........ dat niet in de buurt blijven betekende dat ie weer in de buggy moest. En dat wilde hij echt niet meer vanaf het moment dat ie kon lopen. Heb hem er tot zijn 2de ingehouden als we naar de stad gingen of echt veel boodschappen moesten doen, maar daarna liep ie altijd heel braaf mee.
Heb heeeel erg weinig gejank gehad daarmee.
En het hand in hand lopen is nu nog steeds voor de gezelligheid
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34190776
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:06 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

aaawwww wat zielig
Vriendjes van EW schrokken vroeger altijd van mijn zwarte humor. Hij moest al heel jong lachen om dit soort grapjes.

Logeerpartijtje..... ik kom met het verhaal van de houtenhamerverdoving. Kindjes kijken hevig geschrokken. Moeders ook..... EW in een deuk.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34191116
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:05 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Vanmorgen nog metallica in de auto geluisterd
Maar merk wel dat mijn muzieksmaak wat is veranderd tov vroeger. Vroeger vond ik metallica, sepultura en dat soort bands leuk maar tegenwoordig ligt bij mij de nadruk toch wat meer op gothic rock ipv hardrock.

Tevens kwam ik er vanmorgen achter dat the black album van metallica miste in mijn cd collectie hoop niet dat ie kwijt is, dat vind ik namelijk 1 vd betere albums van metallica.
Metallica ben ik nog steeds niet op uitgeluiserd maar de boodschap heb ik wel doorgekregen, maar de boodschap moet ik vaak vaker horen om het tot me te laten doordringen. Ik raak er op de een of andere manier sterk van en krijg een instelling van.....weet ik niet...een of andere instelling dus. En de beat is nog steeds prettig maar toch raak je op een gegeven moment gewend eraan. Maar dan is het ook zo dat het na maanden niet luisteren ineens weer wel goed klinkt.

Black album vind ik tot nu toe de beste album van metallica, is tevens de eerste waar ik in aanmerking mee ben gekomen. Weet niet of ik alles van ze heb in mijn collectie. Maar daar kom ik nog wel achter.

Gothic rock ken ik dus niet. Maar omdat ik me wil verdiepen in alle soorten muziek gaat dat ook gebeuren. Ik wil dus zoveel mogelijk beluisteren en als de muziek niet bevalt dan zet ik het gewoon af.

Iron maiden vind ik ook goed

" A brave new world....a brave new world". En dan de manier waarop ze de klemtoon zetten tijdens het roepen Gewoon dan denk ik van, hoe komen ze er toch bij. Die mensen weten al 20 jaar eerder dan mij wat zich afspeelt of gaat afspelen

Net gedouched en met de hond geweest, voel me helemaal fit nu. Ik ga over 15 minuten de deur uit om muziek te zoeken. Denk dat ik gewoon pak wat langs komt daar, gewoon ff snuffelen en kijken waarvan ik denk dat ik het nodig heb.. In de bibliotheek ligt genoeg materiaal om nog te luisteren. Ben nog een tijdje zoet voordat ik alles heb wat zij aanbieden. En dan heb ik tevens 4 externe harde schijven nodig om alles op te kunnen slaan
pi_34191194
Ben weg nu
  woensdag 18 januari 2006 @ 09:46:06 #185
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34191314
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Weglopende young explorers. Heb EWtje in zijn jonge jaren wel eens genept. Die liep alle kante op ipv bij mij te blijven. Op een dag besloot ik hem eens achterna te lopen. Hij begon "maaaammaaaa" te roepen maar ik antwoordde gewoon niet. Heb hem laten zoeken tot het moment van paniek aanbrak en toen uitgelegd dat dat toch echt kan gebeuren als je niet bij mamma blijft.
EN........ dat niet in de buurt blijven betekende dat ie weer in de buggy moest. En dat wilde hij echt niet meer vanaf het moment dat ie kon lopen. Heb hem er tot zijn 2de ingehouden als we naar de stad gingen of echt veel boodschappen moesten doen, maar daarna liep ie altijd heel braaf mee.
Heb heeeel erg weinig gejank gehad daarmee.
En het hand in hand lopen is nu nog steeds voor de gezelligheid
heeft mijn mamma ook gedaan schrok me de tering
stay frosty
pi_34191552
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

heeft mijn mamma ook gedaan schrok me de tering
Was jouw mamma ook een bitch?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:03:06 #187
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34191659
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 09:58 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Was jouw mamma ook een bitch?
hoezo was? maar toch hou ik van mijn mamma
stay frosty
pi_34192823
En weer terug. Heeft ff goed gedaan om eruit te zijn, ga dat vaker doen. Binnen hangen gaat vervelen.

6 nieuwe cd's erbij en dan ga ik eens luisteren.

Ben eigenlijk helemaal uitgeluld een beetje Dus dan zeg ik ff niets meer. Complete rust in de tent hier en ook in mijn hoofd.
  woensdag 18 januari 2006 @ 10:54:37 #189
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34192903
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:51 schreef Sight_key het volgende:

Ben eigenlijk helemaal uitgeluld een beetje Dus dan zeg ik ff niets meer. Complete rust in de tent hier en ook in mijn hoofd.
gaat het wel goed met je?
stay frosty
pi_34193389
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

gaat het wel goed met je?
Tis wel eens prettig als het rustig is in het hoofd. Die hersenstormen zijn niet even fijn altijd.

Ben relaxed nu

Heb ook geen zin om te vechten of wat dan ook, ik laat het gevecht ff achterwege. Ik laat de spanning ff ervan af gaan nu. Ik maak het mezelf moeilijk door die spanning zo hoog op te voeren in mijn denken en voelen.

Alsof ik ergens doorheen wil breken. Maar wie zegt dat het met spanning moet gebeuren?

Heeft ook tijd nodig om aan te voelen wat de beste aanpak is. Ben pas 28 jaar dus heb nog een eeuwigheid te gaan

De kunst van het leren leven dat duurt gewoon een tijdje.

Dan antwoord ik nu wel, maar er is geen drang om nog meer te schrijven of nog meer en nog meer.

Frisse lucht heeft ook goed gedaan.
pi_34194214
Ik ben aan het sterven

Ik sterf af, de dood sterft af, de stress sterft af en nog meer sterft af. Ik ben aan het doodgaan maar toch is er iets dat in leven blijft. Namelijk hetgeen ik wel wil hebben

Gezien het verleden ben ik helemaal dood. Misschien is het wel zo dat ik me levend voel omdat ik dood ben. Mijn hart blijft dan wel kloppen
pi_34194364
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:44 schreef Sight_key het volgende:
Ik ben aan het sterven

Ik sterf af, de dood sterft af, de stress sterft af en nog meer sterft af. Ik ben aan het doodgaan maar toch is er iets dat in leven blijft. Namelijk hetgeen ik wel wil hebben

Gezien het verleden ben ik helemaal dood. Misschien is het wel zo dat ik me levend voel omdat ik dood ben. Mijn hart blijft dan wel kloppen
We zijn allemaal aan het sterven
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 januari 2006 @ 11:49:46 #193
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34194405
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

its a good day to die
stay frosty
pi_34194534
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:49 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

its a good day to die
Ga snel een mars halen dan (moet opeens denken aan de marsreclame van een tijd geleden van de oude indiaanse man die een mooi stuk berg op zoekt om te sterven maar zich bedenkt na het eten van een mars )
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_34194955
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:48 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Allemaal zijn we geblessed met die zege. En ik zie het op straat soms een beetje dat mensen bewust worden of aan het worden zijn. Mensen zijn bezig met een strijd voeren, en dat valt me dan op als het ware. Altijd is er strijd gevoerd. Maar ik weet niet hoe het helemaal verder in elkaar zit. Mensen voeren een innerlijke strijd om verlost te worden en ieder mens is daar mee bezig volgens mij.

Ik had net een cd geleend met erop een nummer dat heet...

" We're all going to die"

Wat mij betreft mag het zo snel mogelijk gaan, ik vind het niet eens erg. Het voelt misschien als dood aan, maar het voelt ook aan alsof ik in de hemel ben soms.

Maar ik ben nog niet helemaal dood, ik voel nog menselijke trekjes her en der. En als ik zeg dat ik menselijke trekjes ervaar dan bedoel ik gewoon het slechte en niet het goede.

Lichaam blijft gewoon doorleven hier. Maar ik ga dood, en door dood te gaan krijg ik het eeuwige leven. Alleen een ander leven

Kan nog verder gaan filosoferen over de mensen die elders zijn en ook dood zijn maar dan ga ik erg diep en dan komt de spanning weer naar voren. De spanning is er net vanaf dus ik doe het rustig aan nu.

Heb me toch nog koffie gepakt, kan het niet laten

Sowieso sterf je....maar je kunt op meer manieren sterven. Maar ik stop nu ff Ik weet het zelf niet meer hoe het in elkaar zit

Vroegtijdig sterven en toch aanwezig blijven.

Het leven is een hel, de dood is een geschenk

En nu ga ik ff koffie pakken.

De dood...helemaal zo gek nog niet. En zelfs als je dood bent kun je nog kinderen krijgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sight_key op 18-01-2006 12:10:59 ]
  woensdag 18 januari 2006 @ 12:05:17 #196
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34194961
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 11:53 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ga snel een mars halen dan (moet opeens denken aan de marsreclame van een tijd geleden van de oude indiaanse man die een mooi stuk berg op zoekt om te sterven maar zich bedenkt na het eten van een mars )
JAAA!! dat had ik hem ook van
stay frosty
pi_34195611
Zit ik buiten een sigaret te roken lekker. Komt mijn hond ff aanrennen, doet ie zo van.." Woeeeffff"

En dan op een manier van, ik vertel jou wat je moet doen. Mijn hond luisterd niet goed en dat heb ik nooit echt verlangd meteen, toch begint hij zich aan te passen de laatste tijd. Hij heeft niet meer het idee dat hij de baas is in huis.

Gekke hond, volgens mij moet mijn hond ook nog sterven voordat hij helemaal gezond is. Mijn hond heeft ze ook niet helemaal op een rijtje. Die pist continu als hij moet lopen om zijn territorium af te bakenenen. Zelfs als er geen pis meer is blijft hij zenuwachtig zijn poot optillen.

En dat voor zo'n redelijk kleine hond
pi_34202836
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 12:05 schreef BarraCupraCuda het volgende:

[..]

JAAA!! dat had ik hem ook van
En van die andere indianen zou ik bijna (lees echt BIJNA) echt stoppen met roken. Yanta yanta!!
Sorry.... ik heb geen balkon of zo.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  woensdag 18 januari 2006 @ 15:31:43 #199
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_34202946
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 15:28 schreef nokwanda het volgende:

[..]

En van die andere indianen zou ik bijna (lees echt BIJNA) echt stoppen met roken. Yanta yanta!!
Sorry.... ik heb geen balkon of zo.
je moet gewoon stoppen met roken nokje... is erg makkelijk als je het wil
stay frosty
pi_34203183
Activiteit weer

Rustige activiteiten-verkeers-omleidingen

Alternatieve-oproep-basisten-complex.

Nee, ik ben ff woorden aan het verzinnen die niet bestaan. Gewoon om te ontspannen

Niets werkt zo ontspannend als ontspanning zonder serieus te zijn.

Nok, wat rook je eigenlijk voor iets? Shag of vaste sigaretten? En welk merk is je favourite?

Ik ga nu ff buiten een lucky strike roken. Buiten begint de zon door te breken

En dan doe ik een tradomski manupalaturus gebaar maken als ik buiten ben. Om te voelen hoe de wind staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')