Ik zat te wachten op een ander fenomeen, dat wel klankverwantschap met dit woord vertoont. (Er moet nog een ''r'' in, trouwens.)quote:Op maandag 16 januari 2006 18:00 schreef BansheeBoy het volgende:
hij is echt een verijking voor NWS,
Dat dacht ik dus al, ik had hem er eerst staan en daarna ivm twijfel weggehaald, had ik toch gelijk in 1ste instantie.quote:Op maandag 16 januari 2006 18:03 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik zat te wachten op een ander fenomeen, dat wel klankverwantschap met dit woord vertoont. (Er moet nog een ''r'' in, trouwens.)
Me mail staat openquote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we Meki aanstellen.
oow jaquote:Op maandag 16 januari 2006 13:18 schreef Klonk het volgende:
dat je maar vele meki topics mogen sluiten
Wanneer word ik eens benaderd, voor de vorm zeg maar.quote:Op maandag 16 januari 2006 12:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat gebeurt pas als we Meki aanstellen.
We hebben jou ook even overwogen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:06 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Het verval van fok begint nu wel vorm te krijgen, zeg.
We komen nog aan de beurt denk ikquote:Op maandag 16 januari 2006 19:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wanneer word ik eens benaderd, voor de vorm zeg maar.²
Misschien ooit eens, als pasen en pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We hebben jou ook even overwogen.![]()
![]()
.
quote:Op maandag 16 januari 2006 19:12 schreef kLowJow het volgende:
[..]
We hebben jou ook even overwogen.![]()
![]()
.
|
|
| Forum Opties | |